Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ongelmana että miehet kaiken aikaa ihastuu muhun

Vierailija
24.09.2021 |

Olen jo 50+ ja paljon ylipainoa mutta silti. Niin nuoret kuin vanhat miehet lirkuttelee, yrittää tehdä vaikutusta, silmät tuikkii ja hymy on herkässä. Välillä se ahdistaa ja välillä on mukavaa. En pukeudu paljastavasti, on flirttaile, mutta olen ystävällinen ja puhelias kaikille. Onko muilla tätä ongelmaa että miehet koko ajan kuolaa perään?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa miesten miellyttäminen ja jatkuva hymyily. Aiheutatte itse ongelmanne. T. Asiallinen mies

Ai samoin kuin ei saa pukeutua minihameeseen?

Saa toki, mutta kannattaa hyväksyä että joku saattaa ihastua siihen näkyyn.

Vierailija
62/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii kuin joku jo kommentoi, miehet ovat epätoivoisia

Laatumies ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan niin kaunis

Vierailija
64/72 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua hämmästyttää, että moni nainen, joka ei ole ns. ihannenaisen mitoissa, sanoo täällä, että todella moni mies ihastuu ja jopa rakastuu.

Etkö oikeasti oo tiennyt että tosi moni mies tykkää pyöreämmistä naisista. Iloinen rempsakka luonne ja uskaltaa olla oma itsensä selllaista moni hakee.

Vierailija
65/72 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta vastaan, koska mulla ihan samaa. Olen 53 v ja myös mukava ja puhelias. Olen oivaltanut syyn miesten käytökseen.

Miehet lähtökohtaisesti pelkää naisia. Sitten kun he tapaa naisen, jota he eivät pelkää, koska tämä on niin mukava ja ystävällinen ja luonteva, he alkavat äkkiä kehittää päässään parisuhde/seksihaaveita. Se on jokin maskuliininen selkäydinreaktio, jolle he eivät voi mitään. 

Ratkaisu on tylyys. Olen opetellut pois elinikäisestä kaikille naisille opetetusta tavasta hyväillä kaikkien miesten herkkiä egoja jatkuvasti nätillä kivalla ja kannustavalla käytöksellä. 

Vierailija
66/72 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niitä naisia jotka luulevat että normaali kohteliaisuus on kiinnostuksen osoitus?

Vierailija
67/72 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen luulee, että mies on kiinnostunut mikäli se katsoo päin tai hymyilee. Eli on normaali! Tämä ei tarkoita, että mies olisi kiinnostunut romanttisesti.

Ei ehkä romanttisesti, vaan ehkä seksuaalisesti? Jos ap'ssä on seksuaalista vetovoimaa 🤔

Ap sanoi olevansa ylipainoinen

Vierailija
68/72 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta. Mua miehet juoksee suorastaan karkuun. Oon kokoa xs ja itsestäni huolehtiva..

N24

Vierailija
69/72 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. Kauhea ongelma. Omani on päinvastainen.

N40

Sama 😂👍

Vierailija
70/72 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidillä sama, se on yli 60 ja miehet lähestyy sitä esim, kadulla. Minua ei huomioida :D varmaan joku femiininen vetovoima

Vierailija
71/72 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa oudolta. Mua miehet juoksee suorastaan karkuun. Oon kokoa xs ja itsestäni huolehtiva..

N24

Juu. Ne pelkää sua. Miehen käytös perustuu pelkoon.

Vierailija
72/72 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen luulee, että mies on kiinnostunut mikäli se katsoo päin tai hymyilee. Eli on normaali! Tämä ei tarkoita, että mies olisi kiinnostunut romanttisesti.

Ei ehkä romanttisesti, vaan ehkä seksuaalisesti? Jos ap'ssä on seksuaalista vetovoimaa 🤔

Ai yli 50 vuotiaassa ylipainoisessa noidassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä