Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ongelmana että miehet kaiken aikaa ihastuu muhun

Vierailija
24.09.2021 |

Olen jo 50+ ja paljon ylipainoa mutta silti. Niin nuoret kuin vanhat miehet lirkuttelee, yrittää tehdä vaikutusta, silmät tuikkii ja hymy on herkässä. Välillä se ahdistaa ja välillä on mukavaa. En pukeudu paljastavasti, on flirttaile, mutta olen ystävällinen ja puhelias kaikille. Onko muilla tätä ongelmaa että miehet koko ajan kuolaa perään?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne vain irvailee?

Vierailija
22/72 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uskottava alustus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko töissä sosiaalitoimistossa ja asiakaskunta arabimiehiä..

Vierailija
24/72 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Kauhea ongelma. Omani on päinvastainen.

N40

Vierailija
25/72 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa miesten miellyttäminen ja jatkuva hymyily. Aiheutatte itse ongelmanne. T. Asiallinen mies

Vierailija
26/72 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on lihava ja yli 50 v niin kyllä nämä ihastumiset on mielikuvituksen tuottamaa hallusinaatiota. Ei millään pahalla muttei hyvälläkään.

Vierailija
27/72 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt ihastumista tarkoita. He vain pitävät sinusta ihmisenä. Ja siitä, että olet helposti lähestyttävä. Ja miellyttävä. Itse kuulun noihin ihmisiin. Minua lähestyy lapset ja naisetkin.

Vierailija
28/72 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on vähän samankaltainen ongelma erityisesti varattujen miesten kanssa, ei nyt viikottain mutta kuukausittain. Näitä miehiä ilmaantuu ties miestä silmät vilkkuen, vähän koskevat, haluavat viedä lasilliselle, vihjailevat ja viestittelevät. Nämä miehet ovat mm. työkavereita, asiakkaita, naapureita. Luulen kyllä että ovat enemmän seksin perään kun kiinnostuneita.

Vierailija
29/72 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on vähän samankaltainen ongelma erityisesti varattujen miesten kanssa, ei nyt viikottain mutta kuukausittain. Näitä miehiä ilmaantuu ties miestä silmät vilkkuen, vähän koskevat, haluavat viedä lasilliselle, vihjailevat ja viestittelevät. Nämä miehet ovat mm. työkavereita, asiakkaita, naapureita. Luulen kyllä että ovat enemmän seksin perään kun kiinnostuneita.

En tajua. Itse en ole koskaan kokenut tällaisia tilanteita ja toisia lähestytään rasittavuuteen saakka.

N40

Vierailija
30/72 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen, menevä, kevyt ja huoleton luonne vetoaa.

Vierailija
31/72 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistivat mehukkaan piirakan, ja jos vaikutat estottomalta naiselta, helpompi lähestyä ja alkaa kokeilla kepillä jäätä.

Vierailija
32/72 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat vain käsittää ystävällisyyden flirttailuksi nyt. Noloa sinulle.

Vierailija
33/72 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla täysin sama tilanne.

-Pertti-

Vierailija
34/72 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne on. Oli naisen ikä mikä tahansa.

Vierailija
35/72 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On samaa ongelmaa, vaikka tämän sanominen kuulostaakin vain katteettomalta leveilyltä.

Viimeisin tapaus oli, kun olin samassa projektissa erään miehen kanssa, ja sen myötä meille tuli paljon yhteisiä päiviä, lounaita ja pari iltaakin. Meillä oli tosi hauskaa, ja olin hirveän iloinen kun sain uuden ystävän tai vähintään työkaverin. Yhtenä viikonloppuna sain sitten tämän miehen vaimolta viestin, että kiitos vaan kun rikoit meidän perheen, ja pidä mies hyvänäsi. Mies oli kertonut vaimolleen, että on rakastunut minuun....

Olen itse naimisissa, enkä ole ikinä pettänyt miestäni. Olen hieman sisäänpäinkääntynyt, eli en mikään kauas kuuluva ja näkyvä miestennielijä. Ja tällaiset toistuu vuodesta toiseen. Tämä oli kuitenkin tietääkseni ensimmäinen kerta, kun olen saanut särön avioliittoon.

Vierailija
36/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ei ikinä voinut olla vaan kavereita ei töissäkään ei urheille vaan suuhun tungettiin. Mitäs teet? Lopetat niitten tapailut.

Mitä?

Vierailija
37/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdollista - ihmiset tykkäävät positiivista ja ulospäinsuuntautuneita ihmisistä.

En katso edes enää ketään miestä silmiin, kun heti luullaan sitä ”sellaiseksi” kiinnostukseksi. Enkä tarkoita tällä mitään arabimiehiä… Hetken aikaa, kun olin eronnut, jopa työkaverit rupesivat katsomaan sillä silmällä. En kylläkään ole lihava, vaan ihan normaalipainoinen ja omaan ”hyvännäköisen” ihmisen identiteetin.

Vierailija
38/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sekin mahdollisuus, että ylitulkitset ja teet liian nopeita johtopäätöksiä vaikkapa ystävällisesti käyttäytyvistä miehistä. Saatat olla helposti lähestyttävä ja poikkeava siltä osin enemmistöstä naisia, että tulet hyvin toimeen miesten kanssa ja he kokevat helpoksi olla lähelläsi. 

Miehet pitävät minustakin, mutta kun on olen ollut pitkään töissä miesvaltaisella alalla ne tuikkumiset tajuaa loppujen lopuksi merkitsevän pääsääntöisesti ystävällisyydeksi. 

Vierailija
39/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuulostaa hiukan siltä, että pukeudut sen oloisesti, että sinulta varmaan saa helposti.

Vierailija
40/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko hieman kuvailla ulkoista olemustasi (ylipainon lisäksi), pukeutumista, meikkityyliä?

Ehkä muutkin saisivat hyviä vinkkejä, jos kaipaavat lisää lähestymisyrityksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän