Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ongelmana että miehet kaiken aikaa ihastuu muhun

Vierailija
24.09.2021 |

Olen jo 50+ ja paljon ylipainoa mutta silti. Niin nuoret kuin vanhat miehet lirkuttelee, yrittää tehdä vaikutusta, silmät tuikkii ja hymy on herkässä. Välillä se ahdistaa ja välillä on mukavaa. En pukeudu paljastavasti, on flirttaile, mutta olen ystävällinen ja puhelias kaikille. Onko muilla tätä ongelmaa että miehet koko ajan kuolaa perään?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastushullu se taas vetää harhojaan. Suhun kukaan ole ihastunut. Syyttelet ihmisiä täysin normaalista käytöksestä, jonka ylitulkitset.

Vierailija
42/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 50+ nainen tuottaa tekstiä kuin teinipoika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastushullu se taas vetää harhojaan. Suhun kukaan ole ihastunut. Syyttelet ihmisiä täysin normaalista käytöksestä, jonka ylitulkitset.

Ei vaan se yrittää pistää kasaan uutta miesv ihaketjua jossa naiset kokoontuvat kertomaan kuinka hyviä he ovat, ja kuinka paskoja miehet on.

Vierailija
44/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein miehet ottaa sen flirttailuna jos nainen vaan sattuu olemaan ystävällinen ja hymyileväinen. Yleensä epätoivoiset miehet.

Vierailija
45/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen ihan samaa. Lähes kaikki asiakaspalvelijat lähikaupan kassasta elektroniikkamyyjiin ihastuu muhun. Ne hymyilee ja on ystävällisiä. Hyvä jos ehdin kauppaan sisään niin tervehditään ja hymyillään. Kerran jopa nuori naiskassa iloisesti huusi, että "voin ottaa tänne kakkoseen". Se oli jo aika noloa, kun olin kuitenkin vaimoni kanssa liikkeellä. Mitä voin tehdä?

Tai sitten vain luulen itsestäni liikoja ja tulkitsen asiat täysin väärin, kuten ap.

Vierailija
46/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap yleistä. Jotkut miehet kuolaavat joidenkin naisten perään. Hetero olen mutta en kuolaa yhdenkään naisen perään enkä tule kuolaamaan.

Vierailija
47/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaan nauraa lihavuudellesi, ivan pilke silmäkulmassa.

Vierailija
48/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa miesten miellyttäminen ja jatkuva hymyily. Aiheutatte itse ongelmanne. T. Asiallinen mies

Just tätä ajatttelinkin.  Ei sitä kovin hehkeä saaronin ruusu tarvitse olla kun vain olet ystävällinen, ulospäin suuntautuva ja hymyilet.  Miehet ottaa sen heti oitispaikalla kutsuksi sankyyn.

Luulevat hurmanneensa naisen ja että tämä kuolaa heidän peräänsä. Kaikenlaiset ja kaiken ikäiset.

Välillä huvittaa miten naiivi mies voi ollakaan. Niin helppo höynäyttää.

Itse en aio yrittää muuttaa luonnettani. Olen avoin ja sosiaalinen.

Siitä huolimatta en ole tarjoilemassa itseäni joka ikiselle kaksilahkeiselle kuten heti kuvitellaan.

Vähänkin itseensä panostanut laittautunut nainen saa helposti hyväksikäytettävän näistä hölmöistä.

Naiset voivat olla todella laskelmoivia ja kylmiä kun pankkitili on tarpeeksi houkutteleva.

Sanon tämän suoraan naisista sillä naisena tiedän tämän niin hyvin. 

Vierailija
49/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvasti epäilen sinun levittävän kiima hormooneita ympärillesi ja miehet saavat vainun.

Vierailija
50/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama "ongelma" kuin ap:lla. Olen myöskin keski-ikäinen ja ylipaino siellä sairaalloisessa ylipainossa. En pukeudu seksikkäästi, enkä edes meikkaa ikinä. Muuten olen iloinen ja sellainen kuin ap kuvaa. Niin nuoret kuin vanhat miehet kuolaa ja ei ole oikeasti mistään yhdestä kerrasta kyse vaan ne jää pysyvästi tekemään tuttavuutta ja kertoo rakastavansa, vaikka osa onkin perheellisiä. On miehiä, joita tunnen enemmän ja sitten vähemmän eri yhteyksistä. En oikeasti voi käsittää tätä, koska en myöskään ole kaunis. Joku kuitenkin vetoaa miehiin. Varmaan se on sitten se kasvoilta paistava iloisuus aina. 

Eikä tämä ole harha kun ihan oikeasti on suoraan päin naamaa kerrottu olevan minusta aivan sekaisin. Eikä tätä tapahdu baareissa, koska en käytä alkoholia yhtään, enkä käy baareissa. Ihan ne normielämässä ottaa yhteyttä normaalissa kanssa käymisessä. Esimerkiksi päiväkodin pihalla. Juuri tämä päiväkodin pihalla tavattu on kertonut miten hänen lapsensakin rakastaa minua(siis tykkäävät minusta). Ja kaikki nämä ehdottajat tietää minun olevan naimisissa. 

Vierailija
51/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista kokemusta kuin apllä ja välillä oikein kiukuttaa kuinka ei voi puhua normaaleista asioista kun se ollaan heti ylitulkitsemana ihastukseksi.

Kyllä se on se iloinen perusolemus kun 99/100 on näitä norsun nielijöitä ja naama väärinpäin aina vaan.

Se ilosuus tulkitaan myös helppoudeksi monesti ja niinä kertoina on ollut nikottelemista kuinka vastata törkeyksiin joita satelee niin miehiltä kuin naisilta.

En myöskään aio "vaihtaa" itseäni. Kovemmaksi voin asennetta kyllä hioa ja täräytän jatkossa pilvilinnousta alas. Vaikka sit sanomalla että olen varattu, mitä kuvittelet.

Vierailija
52/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa miesten miellyttäminen ja jatkuva hymyily. Aiheutatte itse ongelmanne. T. Asiallinen mies

Ai samoin kuin ei saa pukeutua minihameeseen?

Vierailija
53/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitat ihastumisen sääliin.

Vierailija
54/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aistivat mehukkaan piirakan, ja jos vaikutat estottomalta naiselta, helpompi lähestyä ja alkaa kokeilla kepillä jäätä.

Aika tör kee tä.

Vierailija
55/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa rasittavalta. Onneksi olen säästynyt ongelmalta!

Vierailija
56/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika keksityltä.

Vierailija
57/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hämmästyttää, että moni nainen, joka ei ole ns. ihannenaisen mitoissa, sanoo täällä, että todella moni mies ihastuu ja jopa rakastuu.

Vierailija
58/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luule itsestäsi liikoja. Naurettavaa edes ajatella että jostain sian näköisestä possusta kukaan olisi kiinnostunut. Nauravat varmasti sun ulkonäölle. Seiso peilin edessä ja katsele itseäsi päästä varpaisiin. Mieti oikeasti, kuka lihavasta ikinä kiinnostuisi? Kehopositiivisuus on valhetta. Totuus on ne makkarat ympärillä. Ne läskit, luuletko oikeasti että joku sellainen olisi VIEHÄTTÄVÄ??!! 😂😂😂

Vierailija
59/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii kuin joku jo kommentoi, miehet ovat epätoivoisia

Vierailija
60/72 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sama ongelma eikä ratkennut kuin sillä että välttelee miehiä ja valikoi vaan itse ketä lähestyy. Mutta aina n 1-3 nnella kerralla kosittiin jo... on hirveän ahdistavaa kun kukaan ei halua kuin yhden ainoan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi