Ei saatana! Ylen uutinen leivinjauheen myymisestä alaikäisille pullopommitarkoituksiin. Siinä syrjitään poikia!
https://yle.fi/uutiset/3-12112714
"Jos pojat tulevat ostamaan tyhjää pulloa ja leivinjauhetta, se on yksi yhteen -homma. Jos tytöt tulevat ostamaan muffinssitarpeita, leivinjauhe saa kyllä lähteä mukaan."
Millä helvetin perusteella sukupuolen perusteella oletetaan, että se leivinjauhe menee pommintekoon, eikä normaaleihin, laillisiin tarkoituksiin? Jätetäänkö esim. leipomisesta tykkäävälle pikkupojalle myymättä leivinjauhetta vain ja ainoastaan siksi, kun sukupuolen perusteella hänen oletetaan käyttävän sitä pullopommien tekemiseen?
Kyllä on feministit hiljaa, kun uutisoidaan pojista noin. Mutta varjele, kuinka huutaisivat kurkku suorana, jos uutisoitaisiin, ettei tytöille myytäisi jotain tuotteita, koska ovat tyttöjä.
Tämä vain kertoo sen, mitä olen jo pitkään tiennyt tapahtuvan. Että nykyfeminismin mielestä on selvästi olemassa ns. väärä sukupuoli ja sen väärän sukupuolen edustajia on oikeus syyttää kanssaveljiensä pahoista teoista, vaikka he itse eivät olisi niitä tehneet. Erityisen surullista tästä tekee sen, että tuo on nykyään levinnyt jo lastenkin elämään. Monien poikien psyyke ja itsetunto tulee olemaan tuhottu pitkäksi aikaa, ellei jopa koko loppuelämäksi, kun feministinen syyttely heitä kohtaan heidän sukupuolensa vuoksi alkaa jo heti elämän ensimmäisiltä vuosilta, kun taas tasapainoinen ja onnellinen lapsuus olisi äärimmäisen tärkeää lapsen normaalin kehityksen kannalta!
Eli: jos poika haluaa tehdä pullopommin, täytyy lähettää tyttö ostamaan leivinjauhe ja hämäyksen vuoksi samalla muitakin muffinssitarvikkeita. Niin, eihän kukaan tyttö tee pullopommia eikä myöskään itse keksi hämätä kauppiasta tällaisella laajennetulla ostoslistalla??
Tämä on tarkoitettu sarkasmiksi. Eli varsinaisesta asiasta samaa mieltä aloittajan kanssa.