Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää ostako lahjakortteja hoitoihin tms, vaan antakaa

Vierailija
12.11.2014 |

mieluummin se rahana. Ottakaa selvää jostain haluamastanne hoitopaikasta, mitä haluamanne hoito maksaa ja antakaa sitten lahjan saajalle tuon hoitopaikan nimi, hoidon nimi ja rahana lahjanne.

Maksettu lahjakortti ei ole saman arvoinen kuin tulossa oleva raha hoitopaikassa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:48"]

Joku kampaaja kertoi täällä jokin aika sitten samaa.

Eli lahjakorttilaiset saa huonot ajat ja se aika supistetaan niin että jää vielä aikaa kaupata esim. tuotteita ennen seuraavan tuloa. Voi haulla kokeilla löytää sen keskustelun. Kertoi että se oli ihan yleinen käytäntö useissa partureissa.

Ostakaa mielummin vaateliikkeisiin tms. lahjakortti. Mutta ei rahana ainakaan. Sitten se menee johonkin ihan muuhun.

[/quote]

Minä olen Suomen tasavallan presidentti ja karkotan sinut maasta.

No kai sä jo juokset rajalle kun kerran uskot kaiken mitä tänne kirjoitetaan? Kuka vaan voi esiintyä vaikkapa kampaajana vaikka ois rekkakuski.

Ja vaikka oiskin oikea kampaaja niin eipä yhden tyypin kokemus paljoa kerro.

Vierailija
22/26 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:48"]

Joku kampaaja kertoi täällä jokin aika sitten samaa.

Eli lahjakorttilaiset saa huonot ajat ja se aika supistetaan niin että jää vielä aikaa kaupata esim. tuotteita ennen seuraavan tuloa. Voi haulla kokeilla löytää sen keskustelun. Kertoi että se oli ihan yleinen käytäntö useissa partureissa.

Ostakaa mielummin vaateliikkeisiin tms. lahjakortti. Mutta ei rahana ainakaan. Sitten se menee johonkin ihan muuhun.

[/quote]

Minä olen Suomen tasavallan presidentti ja karkotan sinut maasta.

No kai sä jo juokset rajalle kun kerran uskot kaiken mitä tänne kirjoitetaan? Kuka vaan voi esiintyä vaikkapa kampaajana vaikka ois rekkakuski.

Ja vaikka oiskin oikea kampaaja niin eipä yhden tyypin kokemus paljoa kerro.
[/quote]

Näin. Ja kusipäitä ja paskoja asiakaspalvelijoita löytyy aina alasta riippumatta. Silti yleensä vain kampaajien/kosmarien kohdalla ne ylistetään koko ammattikuntaa koskeviksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:05"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:48"] Joku kampaaja kertoi täällä jokin aika sitten samaa. Eli lahjakorttilaiset saa huonot ajat ja se aika supistetaan niin että jää vielä aikaa kaupata esim. tuotteita ennen seuraavan tuloa. Voi haulla kokeilla löytää sen keskustelun. Kertoi että se oli ihan yleinen käytäntö useissa partureissa. Ostakaa mielummin vaateliikkeisiin tms. lahjakortti. Mutta ei rahana ainakaan. Sitten se menee johonkin ihan muuhun. [/quote]   Minä olen Suomen tasavallan presidentti ja karkotan sinut maasta. No kai sä jo juokset rajalle kun kerran uskot kaiken mitä tänne kirjoitetaan? Kuka vaan voi esiintyä vaikkapa kampaajana vaikka ois rekkakuski. Ja vaikka oiskin oikea kampaaja niin eipä yhden tyypin kokemus paljoa kerro. [/quote] Näin. Ja kusipäitä ja paskoja asiakaspalvelijoita löytyy aina alasta riippumatta. Silti yleensä vain kampaajien/kosmarien kohdalla ne ylistetään koko ammattikuntaa koskeviksi.

[/quote]

Höpö höpö, et ole sattumoisin nähnyt niitä ketjuja joissa parjataan kaikki hoitajat ja kaupankassat.

Vierailija
24/26 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin äidilleni (joka ei ikinä valita mistään) lahjakortin hierontaan x 3.

Sanoi että olipa surkea hieroja, pelkkää sivelyä.

Minä olin puhelimessa sen tilannut.

en ole tullut ajatelleeksi tuota, ap, kiitos. Olin ihan vähällä vastata että en ole TODELLAKAAN aikeissa ostaa SULLE lahjakorttia, mutta nyt...pitäisi meidän av-porukalla kai ostaa ?

Vierailija
25/26 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi varatessa tai hoitoon tullessa pitäisi mainita lahjakortti? Ei kai kukaan mainitse muutenkaan maksutapaa etukäteen?
Äly hoi

Vierailija
26/26 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:12"]Mä ostin äidilleni (joka ei ikinä valita mistään) lahjakortin hierontaan x 3.

Sanoi että olipa surkea hieroja, pelkkää sivelyä.

Minä olin puhelimessa sen tilannut.

en ole tullut ajatelleeksi tuota, ap, kiitos. Olin ihan vähällä vastata että en ole TODELLAKAAN aikeissa ostaa SULLE lahjakorttia, mutta nyt...pitäisi meidän av-porukalla kai ostaa ?
[/quote]

Tämäkin oli lahjakortin syytä, ei suinkaan sen että äitisi ei kehdannut sanoa että kovempaakin voi hieroa tai että hieroja ei kehdannut vanhaa ihmistä runnoa.