Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulosotossa 156000e, mites teillä muilla?

Vierailija
24.09.2021 |

Enää ei pitäisi mitään lisää mennä tuonne eli tuo summa pitäisi nyt maksella pois tai päästä velkajärjestelyyn.....

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko entinen yrittäjä vai millä konstilla saa tehtyä tuollaisen velan?

Vierailija
2/88 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää mitään. Velat (+500000 korkoineen) vanhentuivat vuosi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa purtavaa kyllä, kerro jos haluat mikä meni pieleen.

Toivottavasti löytyy joku inhimillinen ratkaisu, velkojat eivät kyllä ole välttämättä inhimillisiä

Vierailija
4/88 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vissiin joku 30-40000, en tiedä tarkkaa summaa, tai siis en muista. Aloitin juuri työt, jos saan jatkaa eläkeikään asti, saatan saada tuon maksettua lähes kokonaan. En tiedä, onko järkeä?

Vierailija
5/88 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama joka täällä kertoilee treidauksesta?

Vierailija
6/88 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

U.otossa 12.000 e, paskaa käydä töissä, käteen jää 1200 e kk ,u.otto vie 650 e kk.

Vierailija
7/88 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 10 000

Nyt pitäisi maksaa vähän kerrallaan pois...

Korona aikana meniopiskelut solmuun ja keikkatyötkin väheni joten tämä oli ainoa vaihtoehto ja velkaneuvojan ehdotus.

Toisaalta huojentunut, kun velat ovat nyt yhdessä paikassa, mut toisaalta...

Vierailija
8/88 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei mitään, mutta ens kesällä sinne menee reilu 10000 euroa.

Vierailija
9/88 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

U.otossa 12.000 e, paskaa käydä töissä, käteen jää 1200 e kk ,u.otto vie 650 e kk.

Olisiko sinulla mahdollisuutta saada joku sukulainen maksamaan tuon lainan. Lyhentäisit sitten pienissä erissä takaisin. Tuo on niin pieni summa, etten antaisi ulosoton riistää ylimääräistä .

Vierailija
10/88 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 57000euroa uo:ssa.

Elämä pilalla koko lopun..

En ole nuori enkä terve.

Vierailija
11/88 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 30 000€. Velkajärjestelyyn pääsin keväällä, joten vajaa kolme vuotta maksettavaa ja sitten se on ohi.

Vierailija
12/88 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko sun mahdollista saada toimeentulotukea? Itse sain sitä kun palkka ei ulosoton jälkeen riittänyt elämiseen.

Vierailija
13/88 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pahimmillaan -189145€

Nyt ei penniäkään ja tilillä on +29788€ ja sentit päälle. Älkää ikinä perustako yritystä

Vierailija
14/88 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisena luikautan alapeukut kaikille kenellä on omaisuutta.

Vierailija
15/88 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 000.

Vierailija
16/88 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

328 euroa terkkari- ja sairaalamaksuja. Jäin keväällä työttömäksi ja nyt äitiyslomalla, sairastumisen takia tuli koko alkuvuoden paljon käyntejä. Hain vapautusta maksuista, mutta en saanut. Nopeasti ne puskurit häviää, kun kuukausia odottaa päätöksiä ja rukoilee ihmettä.

Vierailija
17/88 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa, miten ihmeessä olette joutuneet ulosottoon? Itse olen aina varonut velkaa. On ollut pienet tulot, niin en ole myöskään ottanut turhaa velkaa. Esim. autolaina on sulaa hulluutta. Arvo romahtaa joka vuosi. Mutta esim. asunnossa arvo nousee joka vuosi. Yleensä ostan kaiken vain tilillä olevalla rahalla. Vain sen voi tuhlata, mikä on tilillä. Eikä siis sitäkään, koska tililtä on maksettava laskut ym. ensin. Ja vasta laskujen maksamisen jälkeen voi ostaa jotain ylimääräistä. Jos ei ole rahaa, niin ei pidä elää yli varojensa.

Oman rahan hallinta on yksinkertaista plus-miinus laskentaa. Kynä ja ruutupaperia riittää.

t. yrittäjä

Menin laittamaan yrityksen lainoihin allekirjoituksen yleistakaukseen.

Yli miljoona ulosottoon.

Teinkö täällä ennätykset? Tänä päivänä ei taida yleistakaus olla enää laillinen, hyvä niin.

Vierailija
18/88 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää loppuelämää.

Vierailija
19/88 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma maksettu 315neliöinen ok-talo, velaton auto, vene, vesijetti, Harrikka ja mökki Pielisellä. Tilillä himpun verran yli 3.3 miljoonaa. Nyt mietitte et mitä toi täällä notkuu, miks ei ole jossain juhlimassa? No, juhlittu on niin paljon ettei enää kiinnosta jotenka huvikseni täällä ihmettelen ihmisten juttuja.

Mikä luonnehäiriö saa kirjoittelemaan tämänlaisia viestejä tämänlaiseen viestiketjuun? Narsisti, psykopaatti, k*sipää?

Vierailija
20/88 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli suurimmillaan ulosotossa joku vähän yli 20 000€. Nyt monen vuoden maksamisen jälkeen näyttää tällä hetkellä nollaa. Oli aiemminkin nollilla, mutta sitten tuli n.5000€ ulosottoon. Nekin maksettu. Sitten tuli n.100€ ulosottoon, sekin maksettu. Perintätoimistot kierrättää vuosia noita velkoja joten aina pompsahtaa jotakin maksuun. Kahteen perintätoimistoon on veloista maksusuunnitelmat, että ei menisi ne velat enää ulosottoon. Kyllä mä vielä joku päivä pääsen kokonaan eroon noista kaikista.

Ärsyttää kun jotkut olettaa, että kaikki ulosotossa olevat jättää velkansa maksamatta. Mulla on ollut alusta asti selvää, että maksan velat pois. Ei vain muutamaan vuoteen ollut tuloja mistä ulosmitata kun olin työtön ja sen jälkeen opiskelija. Valmistuttuani olen tehnyt paljon töitä, että olen saanut velkoja maksuun. Kyllä on ollut välillä niin epätoivoista ja tuntunut, että ei tästä tule yhtään mitään. Sitkeästi olen kuitenkin velkoja maksanut ja nyt olen voiton puolella perintätoimistojen veloista huolimatta. Suurin osa veloista on maksettu. Tänä vuonna sain monen vuoden jälkeen veronpalautuksen itselleni. Onneksi on saanut vapaakuukausia ulosottoon sen pari kuukautta vuodessa niin välillä on ollut helpotusta. Yhtenä vuotena sain kolme peräkkäistä kuukautta lapsen lukiohankintojen takia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan