Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan menee inttiin tai sivariin?

Vierailija
24.09.2021 |

En voi millään tasolla ymmärtää että miksi joku haluaa mennä inttiin tai sivariin orjaksi? Mikä ihme siinä orjana olemisessa kiehtoo? Se 150e/kk mitä intissä maksetaan ei riitä yhtään mihinkään. Ei kata edes 22h bileristeilyä saatika mitään pidempää reissua tai yhtään mitään. Vapautuksen huijasin niinkin helposti kuin uhoamalla lääkärille että "tapan itseni jos joudun armeijaan". Miksi ei siis kaikki miehet vain sano tuota nerokasta lausetta ja kuseta vapautusta itselleen?

Kommentit (141)

Vierailija
21/141 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alokkaat sai messevät 50 senttiä päivä silloin kun mulla oli kutsunnat, jeejee.

Vierailija
22/141 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten joutuu linnaan. Onneksi on se sivari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/141 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivari on kuin harjoittelu, jota monissa töissä joutuu tekemään joka tapauksessa. Intti on vähän eri asia, jos on aivopesty tarpeeksi niin varmaan näkee intinkin mahtavana vaihtoehtona.

Vierailija
24/141 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä ja naisista haluaa puolustaa Suomea, jos jokin ikävä valtio hyökkää. 

Onneksi sinä olet muiden poikien kanssa bileristeilyllä.

Miksi minä haluaisin taistella jotain valtiota vastaan? Venäjällä olen käynyt monta kertaa, siellä pääasiassa erittäin mukavia ihmisiä ja yhtäkään vihollista en siellä nähnyt. 

En sanonut mitään Venäjästä, jossa kohdellaan reilusti poliittisia vastustajia laittamalla myrkkyä heidän kalsareihinsa.

Et tietenkään taistele, vaan olet bileristeilyllä. Falleralleraa.

Vierailija
25/141 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä ja naisista haluaa puolustaa Suomea, jos jokin ikävä valtio hyökkää. 

Miksi minä haluaisin taistella jotain valtiota vastaan? Venäjällä olen käynyt monta kertaa, siellä pääasiassa erittäin mukavia ihmisiä ja yhtäkään vihollista en siellä nähnyt. 

Jotta sinä saat matkustella tekemilläsi rahoilla ympäri maailmaa. Se on etuoikeus, ei oletus. Ja se kyllä lähtee kun riittävän moni ei sitä enää arvosta.

Vierailija
26/141 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten joutuu linnaan. Onneksi on se sivari.

Miten voisit joutua vankilaan jos on VAPAUTUS jonka saa kätevästi yhdellä lauseella huijattua? 

Vierailija
27/141 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut mitään Venäjästä, jossa kohdellaan reilusti poliittisia vastustajia laittamalla myrkkyä heidän kalsareihinsa.

Et tietenkään taistele, vaan olet bileristeilyllä. Falleralleraa.

Poliitikot voivat taistella keskenään, minä en heidän sodista välitä pätkääkään. Minä olen kiinnostunut tavallisista ihmisistä

Vierailija
28/141 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Itse vain valehtelin lääkärille niin sain c-paperit. Kuka hullu tuonne menee tuhlaamaan vuoden elämänsä parasta aikaa, jonkun pikkunilkin simputettavaksi?

Vierailija
29/141 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös intti ole melkein aina 12 kk (toki osa suorittaa sen 6 kk, vain todella todella harvalla palvelusaika on 9 kk)? Oma poika nyt intissä, pian pitäisi selvitä pääseekö rukkiin. 

Vierailija
30/141 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Tienaan itse tällä hetkellä 3900e/kk. Jos menisin armeijaan ensi kesänä niin kuin mun pitäisi niin tuloni tippuisivat melkein nolliin. 9 kuukautta ilman palkkaa, korvaako valtio minulle nämä tulonmenetykset? Lisäksi tuollainen 9kk aukko pois työelämästä näyttää aika heikolta CV:ssä etenkin kun haaveissa on kansainvälinen ura eikä tämän takapajulan meininki kiinnosta ollenkaan.

M25

Jotta m25 saa tienata fyffensä mukavasti tussua taputellen, pitää ympärillä olla valtio joka sallii sen.

100 vuotta sitten sinulla olisi ollut vaikeampaa. Todnäk olisit kuollut nälkään. Tai joku olisi mrhnnut sinut.

Se ero on tässä valtiossa joka sinua kiusaa, että näin ei ole.

Vierailija
31/141 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että omalla konservatiivisella alallani, ellet ole käynyt armeijaa, työnhaku loppuu sitten siihen. Hyvin yksinkertaista. Armeijan käymättömyys kun on osoitus nössöydestä, emmekä me kaipaa joukkoomme nössöjä.

Vierailija
32/141 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin! Itse vain valehtelin lääkärille niin sain c-paperit. Kuka hullu tuonne menee tuhlaamaan vuoden elämänsä parasta aikaa, jonkun pikkunilkin simputettavaksi?

Myönnä nyt pois, sinusta ei vain ole siihen. Se on ihan ok. Kaltaisesi ovat vaarallisia aseen kanssa.

Vierailija
33/141 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka valtiossa on belvollisuuksia. Niistä lintsaajat ovat taakka muille.

Vierailija
34/141 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että omalla konservatiivisella alallani, ellet ole käynyt armeijaa, työnhaku loppuu sitten siihen. Hyvin yksinkertaista. Armeijan käymättömyys kun on osoitus nössöydestä, emmekä me kaipaa joukkoomme nössöjä.

Kerrohan millä alalla olet. Ja armeijapalveluksesta tai sen puutteesta kysyminen ei ole edes laillista.

Vierailija
35/141 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Tienaan itse tällä hetkellä 3900e/kk. Jos menisin armeijaan ensi kesänä niin kuin mun pitäisi niin tuloni tippuisivat melkein nolliin. 9 kuukautta ilman palkkaa, korvaako valtio minulle nämä tulonmenetykset? Lisäksi tuollainen 9kk aukko pois työelämästä näyttää aika heikolta CV:ssä etenkin kun haaveissa on kansainvälinen ura eikä tämän takapajulan meininki kiinnosta ollenkaan.

M25

Armeija näyttää erinomaiselta CV:ssä! Erityisesti jos käy vaikka RUKin.

Hah. Eurooppalaisissa sivistysmaissa armeijan käyneitä pidetään sotahulluina, lukutaidottomina juntteina.

Missähän euroopan sivistysvaltiossa arvon toukka on käynyt?

Venäjällä?

Vierailija
36/141 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnä nyt pois, sinusta ei vain ole siihen. Se on ihan ok. Kaltaisesi ovat vaarallisia aseen kanssa.

Olet oikeassa! Minusta ei ole pomppimaan muiden käskyjen mukaan, minusta ei ole tykinruoaksi, minusta ei ole kuuntelemaan muiden miesten runkkaamista jossain saastaisessa tuvassa.

Vierailija
37/141 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapautus armeijasta tietää kyllä työnhaun matkaa roskiin monessakin paikassa samantien jos varaa valita.

Vierailija
38/141 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi V###u, mitä sääliöitä täällä on vinkumassa? Työssäni olen tekemisissä veteraanien kanssa ja tunnen syvää kunnioitusta heitä kohtaan. Ei olis nämä inisijät täällä vinkumassa jos he aikanaan olisivat ajatelleet samalla tavalla kuin muutamat täällä!

Vierailija
39/141 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapautus armeijasta tietää kyllä työnhaun matkaa roskiin monessakin paikassa samantien jos varaa valita.

Siitä ei edes saa kysyä työhaastattelussa. Eikä ole koskaan kysyttykään.

Vierailija
40/141 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja paskanvitut. Työnantajalla ei ole mitään oikeutta kysyä armeijasta mitään. Ja jos väittämäsi pitäisi paikkansa niin suurin osa naisista olis työttömiä.