Mikä sussa on kliseetä?
Mikä itsessäsi, elämässäsi tai taustassasi on jollain tapaa kliseistä?
Omaan perheeseeni kuuluu paremmin tienaava hieman vanhempi mies, kaksi lasta ja koira, mikä on aika kliseistä. Ja ei sillä, ettäkö sen tarvitsisi olla huono asia. Mä rakastan perhettäni yli kaiken enkä haluaisi tähän mitään muutosta.
Kommentit (9)
Työtön yksinhuoltajaäiti. Tosin ei tarpeeksi kliseetä, koska päihdeongelma puuttuu.
Olen nainen joka eli täydellistä perhe-elämää (ulospäin) ja sitten kaikkien yllätykseksi erosi.
Uraa luova mies, omakotitalo, mökki, 3 lasta, 2 autoa. Keskiluokkaisuuden huipentuma
Mulla on riippitissit, olen imettänyt.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:33"]
Oon kiltti täydellisyyteen tavoitteleva kympin tyttö, joka sittemmin masentui uupumuksesta
[/quote]
Tätä mullakin.
Ei mikään. Olen 22v. nainen,seurustelen ja käyn töissä.. Asun vanhempieni luona.
Luin että "Miksi suussa on kliseetä" : D
Minun kliseeni on huono lapsuus - erittäin nuori äitiys.
Kympin tyttö koulussa, aina on sanottu, että oon niin fiksu, että voin tehdä mitä tahansa. Nyt en ole päässyt minnekään opiskelemaan, en tiedä mitä haluan, kun kaikessa pitäisi olla niin hyvä samaan aikaan. Kaikilla on niin kovat odotukset minua kohtaan, että jähmetyn vaan paikalleni elämässä.
Oon kiltti täydellisyyteen tavoitteleva kympin tyttö, joka sittemmin masentui uupumuksesta