tsempatkaa mua!oon ollut 3 päivää ilman tupakkaa
Kommentit (12)
Hienoa! Muista, että lopettaessasi sinun ei tarvitse luopua mistään. Päinvastoin saat tilalle ihania asioita. Et tarvitse tupakkaa mihinkään, et nyt etkä enää koskaan. Tsemppiä!
Terv. 2kk polttamatta :)
Tsempi tsemp! Älä luovuta nyt, päivä päivältä on helpompaa! Päivä päivältä tuoksut paremmalle! Päivä päivältä maistat paremmin! Päivä päivältä keuhkosi ovat puhtaammat ja terveemmät!
Itse lopetin sijaistekemisen voimin. Kun himotti tupakkaa, söin tikkarin. Ei sekään terveellistä ole, mutta siitä pääsi sitten helposti eroon. Pitää vaan purra purkkaa myös ettei hampaat putoa. :) Muutenkin yritin himon tullen harhauttaa itseäni. Keksin käsille tekemistä jne.
Tammikuussa tulee 10 v savuttomuutta täyteen.
Rauhoitu, rentoudu, jos suinkin kykenet. Vie ajatuksesi ensi kesään ja vajoa sinne. Siellä olet sinä omassa hyvässä kesäpaikassasi. Haistat tuoksuja ja maistat makuja, joista on jo kauan. Ihosi on kauniimpi kuin vuosiin, etkä haise kenenkään nenässä kamalalta. Tililläsi on satoja säästyneitä euroja. Elämäsi on hyvää.
Parisuhdemarkkinat on nyt sulle paljon helpommat, on miehiä jotka inhoaa tupakan hajua.
Tee muitakin terveystekoja samalla, ala kuntoilla tai syö jotenkin superterveellisesti hetken aikaa ainakin. Mulla noi tukee tupakoimattomuutta, varsinkin liikunta. Ja mielikuvaharjotuksia miten puhdas ilma raikastaa sun keuhkot kaikesta paskasta lenkillä jne.... Ei ajattele vaa rajoitustennkautta tupakan lopettamista vaan positiivisten puolien kautta. Mulla se rajotus mentaliteetti ei tuota kovin pysyvää tulosta. Terv useasti lopettanut pitkiksikin ajoiksi. Nyt jo kaaaaauan ilman
Mahtavaa, puhaltele vaikka saippuakuplia kun kauheasti tekee mieli tekemistä käsille. Ja lähde lenkille, meditoi tee mitä vain mikä tekee olosi hyväksi. Sä oot ansainnut elämän ilman riippuvuutta tupakkaan!
Olet jo kolme päivää kärsinyt. Älä repsahda tai kärsit ihan turhaan ne kolme päivää. Tupakkaa tulee tekemään mieli vaikka kuinka pitkään eli se päätöss on se joka lopettamisen pitää. Entisenä tupakoijana sanon, että elämä helpottuu ilman tupakkaa. On rahaa ja voi olla rauhassa missä tahansa ja lentää kuinka pitkälle tahansa, ruoka maistuu ja vaatteet eivät haise.
hyvin menee. Juo sitä kahvia! (mulla meni noin 20 kuppia / paiva ekat pari vkoa) tai syö purkkaa
Kohta helpottaa.
ai niin 365 päivää 7 e - päivä = 2550 euroo.... kerro viidellä vuodella.
Itse asiassa tämä on ok vinkki. Mulla oli niihin aikoihin harrastus johon en voinut perustella rahan käyttöä. päätin että joka päivä kun en polta voin sijoitta vitosen siihen. Kaikki on fiksumpaa kuin röökaaminen.
Joo samalla päätin myös alkaa karkkilakon jouluun asti.....oon nyt popsinut mandariineja ja vesimelonia ihan hullun lailla...pakko syödä jotakin koko ajan :O AP
Eikö liikkuminen mahtaisi auttaa ahdistukseen pelkkää syömistä paremmin?
Viimeisimpien tietojen mukaan omega3 toimii nikotiinin himoa vastaan. Syö siis rasvaista kalaa tai ota joka päivä kunnon Elixi-pellavaöljyhömpsyt.
Onnittelut, oot hyvällä tiellä. Ajattele ettet ehkä saa keuhkoahtaumatautia ja kuole tukehtumalla.