Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pimeys ahdistaa niin, että tuntuu että happi loppuu

Vierailija
12.11.2014 |

Muutin kesällä asumaan yksin, ja olen muuten tykännyt asua itsekseni, mutta nyt pimeään aikaan tämä on ihan kamalaa. Ahdistaa ja on niin yksinäinen olo, että ihan rintaa puristaa ja tuntuu että happi loppuu ja koko ajan itkettää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua!

Vierailija
2/16 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän pimeydestä, minulla liittyy pimeään vuodenaikaan useita hyviä lapsuusmuistoja. Voisitko yrittää luoda tunnelmaa (valoja, kynttilöitä, musiikkia...) ja uusia mielleyhtymiä pimeästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:50"]Minä pidän pimeydestä, minulla liittyy pimeään vuodenaikaan useita hyviä lapsuusmuistoja. Voisitko yrittää luoda tunnelmaa (valoja, kynttilöitä, musiikkia...) ja uusia mielleyhtymiä pimeästä?
[/quote]

Minäkin pidin ennen pimeästä, mutta yksinäisyys ja pimeys aiheuttaa vain ahdistusta :(

Ap

Vierailija
4/16 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kynttilöitä ja ota vähän kaljaa.

Vierailija
5/16 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita paljon kynttilöitä mutta ei kaljaa. Ota tuoksuvaa teetä, ja nauti siitä että olet elossa. 

Vierailija
6/16 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkasvalolamppu. Onko ruokavalio ja liikunta kunnossa?

Vierailija
7/16 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytyä kynttilöitä, syö jotain hyvää & kuuntele vaikka joululauluja. :)

Vierailija
8/16 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pimeys taida olla suurin ongelma? Minuakin ahdistaa tällä hetkellä yksi asia ja pimeys lisää sitä fiilistä.

Vierailija
9/16 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Mee ulos! Mä tykkään pimeästä. Mitä pimeämpää, sen parempi.

Vierailija
10/16 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli joka syksy sama tunne, mutta kirkasvalolampulla korjaantui :) Pidän sitä kokoajan päällä ja välillä pällistelen naama siinä kiinni, ihan kuin kesä!

Vierailija
11/16 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kotoasiko muutit omilleen? Etkö voi mennä sinne välillä vähän punkkaamaan? Osta lisää lamppuja ja tv, radio.

Vierailija
12/16 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama. Ahdistus lisääntyy samaa vauhtia pimeyden myötä. Aina se on jonkin verran ahdistanut, mutta nyt yksin ollessa vasta oikein kunnolla. Eli tiedän, mistä puhut :(

Vierailija
13/16 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko siis nuoria ensiasuntoon muuttajia vai eronneita? Kehoitan lähtemään vaikka kävelylle, käytte jossain ihmistenilmoilla!

Vierailija
14/16 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan yksinoloa, perheellisenä se on harvinaista herkkua. Laita kämppään valoja, kynttilöitä, hyvää musaa, kokkaa itselkesi jotain hyvää,lue, katso töllöä, hemmottele itseäsi

Vierailija
15/16 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 4 viikkoa ja päivä alkaa pitenemään ja pian onkin jo kevät

Vierailija
16/16 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puolestani rakastan tätä pimeää vuodenaikaa, mutten kehtaa koskaan sanoa sitä ääneen kun kaikki koko ajan valittavat siitä kuinka kamalaa tää on. Töissäkin koko ajan kaikki huokailevat että tulis nyt edes lunta että olis vähän valosampaa. No, en kaipaa sitäkään, mutta sitäkään en viitsi ääneen sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme