Oletko joutunut käymään kyykkypisulla?
Tulin vähän aikaa sitten lenkiltä. Kesken lenkin alkoi pissattaa ihan valtavasti, en millään olisi kestänyt kotiin asti, joten oli pakko keskuspuistossa kyykistyä pusikon viereen pisulle.
Tullessani takaisin lenkkipolulle huomasin vanhan naisen siinä katsovan halpamaisesti, liekkö kytännyt lähettyvillä ja huomannut, että olin pisulla.
Kommentit (12)
En, mutta seisten olen kusaissut pusikkoon monestikin. Mulla on virtsaputki tällainen jatkovarrellinen malli.
Olen ulkomailla käynyt myös sisä- ja ulkovessoissa jotka olivat kyykkypisumallia. :)
Kesällä kävin puskassa kostean baari-illan jälkeen. Vaikka kävin baaarista lähtiessä wc:ssä, niin kotimatkalla taas hampaat kellui suussa. Oli pakko käydä.
Monestikin. Lapsuudessa käytiin samalla riu'ulla puolen suvun kanssa, kun mökillä eikä telttaillessa ollut sisävessaa.
tottakai, päivittäin ulkotöissä. raskausaikana piti käydä välillä ihan ihme pusikoissa työmatkan varrella. Pahasti jotkut katsoivat, asanoin sitten että raskaana ollessa ei vaan ehdi etsiä vessaa. Töissä käydessä toki menen sen verran kauas ihmisistä että ei häiritse ketään.
Ei ole mitään ihmeellistä tässä! Sakot voit saada julkivirtsaamisesta jos ihan jossain jalkakäytävällä kuset, mutta jos yrität mennä näkösuojaan niin se on ok.
Mökillä käyn joskus kyykkypissalla yöllä jos en jaksa mennä huussiin.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:03"]
Mökillä käyn joskus kyykkypissalla yöllä jos en jaksa mennä huussiin.
[/quote] Minä kyttään siellä pusikoissa sinua ;)
Kesäaikaan liruttelen kotioloissa enimmäkseen pihalle ja lähimetsään. Luomulannoitusta parhaimmillaan!
Metsäreissuilla ei ole vessaa tarjolla kuin kuningattarille ja naispuolisille presidenteille ja puolustusministereille. Enkä minä ole mikään niistä.
Vihjeeksi vaan että pervon tunnistaa noista pisulla -ilmaisuista.
Tottakai! Onko olemassa niin urbaaneja naisia, etteivät olisi koskaan luontoon pissanneet? (Sellaisia kävelykykyisiä miehiä ei nimittäin ole, jotka ei olisi koskaan tienvarteen kusseet, siitä olen 100 % vakuuttunut.)
tsemppiä! ihmisellä on oikeus hoitaa luonnollisia tarpeitaan