Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joutunut käymään kyykkypisulla?

Vierailija
12.11.2014 |

Tulin vähän aikaa sitten lenkiltä. Kesken lenkin alkoi pissattaa ihan valtavasti, en millään olisi kestänyt kotiin asti, joten oli pakko keskuspuistossa kyykistyä pusikon viereen pisulle.

Tullessani takaisin lenkkipolulle huomasin vanhan naisen siinä katsovan halpamaisesti, liekkö kytännyt lähettyvillä ja huomannut, että olin pisulla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä! ihmisellä on oikeus hoitaa luonnollisia tarpeitaan

Vierailija
2/12 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta seisten olen kusaissut pusikkoon monestikin. Mulla on virtsaputki tällainen jatkovarrellinen malli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkomailla käynyt myös sisä- ja ulkovessoissa jotka olivat kyykkypisumallia. :)

Vierailija
4/12 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä kävin puskassa kostean baari-illan jälkeen. Vaikka kävin baaarista lähtiessä wc:ssä, niin kotimatkalla taas hampaat kellui suussa. Oli pakko käydä.

Vierailija
5/12 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestikin. Lapsuudessa käytiin samalla riu'ulla puolen suvun kanssa, kun mökillä eikä telttaillessa ollut sisävessaa.

Vierailija
6/12 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai, päivittäin ulkotöissä. raskausaikana piti käydä välillä ihan ihme pusikoissa työmatkan varrella. Pahasti jotkut katsoivat, asanoin sitten että raskaana ollessa ei vaan ehdi etsiä vessaa. Töissä käydessä toki menen sen verran kauas ihmisistä että ei häiritse ketään.
Ei ole mitään ihmeellistä tässä! Sakot voit saada julkivirtsaamisesta jos ihan jossain jalkakäytävällä kuset, mutta jos yrität mennä näkösuojaan niin se on ok.

Vierailija
7/12 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä käyn joskus kyykkypissalla yöllä jos en jaksa mennä huussiin.

Vierailija
8/12 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:03"]

Mökillä käyn joskus kyykkypissalla yöllä jos en jaksa mennä huussiin.

[/quote] Minä kyttään siellä pusikoissa sinua ;)

Vierailija
9/12 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäaikaan liruttelen kotioloissa enimmäkseen pihalle ja lähimetsään. Luomulannoitusta parhaimmillaan!

Vierailija
10/12 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäreissuilla ei ole vessaa tarjolla kuin kuningattarille ja naispuolisille presidenteille ja puolustusministereille. Enkä minä ole mikään  niistä.

Vierailija
11/12 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjeeksi vaan että pervon tunnistaa noista pisulla -ilmaisuista.

Vierailija
12/12 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Onko olemassa niin urbaaneja naisia, etteivät olisi koskaan luontoon pissanneet? (Sellaisia kävelykykyisiä miehiä ei nimittäin ole, jotka ei olisi koskaan tienvarteen kusseet, siitä olen 100 % vakuuttunut.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän