Minkä helvetin takia mun viereen...
tulee AINA bussissa/metrossa tms. se kaikkein pahimmalta haiseva spuge. Nytkin! Hyvä ettei syliin ängenny. Oksennus tulee kohta :( Ja tää bussi on ihan täys, viiti vaihtaakaan kun seuraava tulee tunnin päästä. Antakaa mun kaikki kestää
Kommentit (15)
Jaxuhali! Tai ei sittenkään, taitaa haju olla jo tarttunut.
Istu enskerralla itse jonkun siistin tyypin viereen, älä tyhjälle penkille.
Vedät hamppareita puoleesi, olet tollomagneetti! :)
kaikilla on oikeus istua bussissa jos vapaita paikkoja on.Mene ensi kerran omalla autolla/kävelle tms, niin ei tarvi kokea ylemmyydentunnetta toiseen jos istuu viereen.tylyä
Kiitos myötätunnosta. Te muut olette varmaan riemuissanne kun kohdallenne käy näin. Ap
Sköfä tässä, moi! Oot niin pantavan näköinen, että on pakko tulla viekkuun istumaan.
Mun viereen ei koskaan istu kukaan (paitsi jos on pakko, joskus ei silloinkaan). Mitäs siihen sanotte?
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:32"]Mun viereen ei koskaan istu kukaan (paitsi jos on pakko, joskus ei silloinkaan). Mitäs siihen sanotte?
[/quote]
Miksi ei? Ruokakassit viereisellä penkillä, pyörätuolissa?
Ne löytää kaltaisensa tai sit haluavat kiusata ylimielistä pelleä.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:32"]Mun viereen ei koskaan istu kukaan (paitsi jos on pakko, joskus ei silloinkaan). Mitäs siihen sanotte? [/quote] Miksi ei? Ruokakassit viereisellä penkillä, pyörätuolissa?
[/quote]
En tiedä miksi ei. Olen ihan normaali (?) nainen, käyn suihkussa ja pukeudun siististi. En ole pyörätuolissa, enkä varaa kasseilla penkkiä.
Eilen mun vieressä istu tyyppi joka hais tosi pahasti hielle. Jäi sitten pois yhellä pysäkillä (hien haju kyllä jäi) ja viereeni istu parikymppinen jätkä joku alko heti nyrpistellä nenäänsä. Toivottavasti ei luullut että minä siinä haisen :D
Vai ylimielinen, jep. Teistä siis ihan ok ja normaalia liikkua haisten vahvalle viinalle, suolakurkulle, meetwurstille, jollekin eritteelle, tupakalle, pesemättömille hampaille ja silakalle potenssiin 10 yhtä aikaa. Ap
Aina pidemmillä matkoilla mun ympärille kasaantuu ihmisiä vaikka bussi olis melkein tyhjä. Kaupungin bussissa harvoin kukaan istuu just mun viereen.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:31"]Sköfä tässä, moi! Oot niin pantavan näköinen, että on pakko tulla viekkuun istumaan.
[/quote]
Go, Sköfä \o/
Muut ihmiset pitäisi kieltää.