Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatko sytyttää tulen tulipesään siinä asunnossa..

Vierailija
12.11.2014 |

missä asut tai olet?

Juu, itse osaan kyllä, kuins sulla/teillä? Vai hoitaako teillä mies tollaset jutut?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:44"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:42"]Osaan. Ja kesän tai muuten vain kylmettyneen takan saan vetämään ilman savupölläyksiä. Mies hoitaa puut valmiiksi ja mä hoidan talon lämmityksen. [/quote] Anna vinkkisi, miten onnistut siinä? Mulla pölisee aina. :-/

[/quote]

Ei mitään takuuvarmaa vinkkiä olekaan: aina välillä se vähän pölisee. Parhaiten onnistuu kuitenkin niin että avaa vähän jotain ikkunaa tai ovea rakoselleen ja/tai vähintään painaa takkakytkimen huippuimurista päälle. TÄmän jälkeen polttaa pari paperitolloa uuunin tuhkaluukussa (siinä siellä ihan matalalla olevassa), sytyttää varsinaisen uunin (josta pannaan luukku kiinni mutta ilmanottoaukot auki) ja pari tolloa lisää siellä tuhkaluukussa.

Silti matalapaineella tai kesällä kun ulkona on lämpimämpää kuin sisällä, tämä ei ehkä riitä. Ei vaikka olisi korkeakin piippu. Myös kylmä hormi aiheuttaa ongelmia. Joskus niin pahoja, että olen itse alkuun puhaltanut hormiin lämmintä ilmaa auton sisätilalämmittimellä. Sitten ei enää pöllähtele.

Vierailija
22/22 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) oletko niin luuseri, ettei sunulla OLE kämpässäsi tulipesää?

b) jos on, niin oletko niin luuseri, että miehen puutteesta joudut sytyttämään sen itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla