Mitä ajattelet 24-vuotiaasta nätistä ja mukavasta naisesta, joka ei ole koskaan seurustellut eikä harrastanut yhden yön juttuja?
Kannattaako tuollaisen kanssa edes yrittää mitään? Kun olen kysynyt häneltä, miksi ei ole aikaisempia suhteita, niin vastasi, että seurustelu ei ole aikaisemmin kiinnostanut ja nyt ehkä kiinnostaisi kokeilla. Yhden yön jutuista ei kuulemma ole koskaan kiinnostunut.
Kommentit (25)
Olin tuollainen tuon ikäisenä. Johtui sairaalloisesta ujoudesta ja estyneisyydestä. Vaikka miehet yrittivät ihan jossain julkisella paikallakin jutella, pakenin aina äkkiä pois tilanteesta. Yksi suora treffipyyntökin tuli kivanoloiselta ja -näköiseltä mieheltä, mutta kieltäydyin ja pakenin siitäkin tilanteesta.
Jälkeenpäin harmittanut kun nuoruus jäi elämättä ujouden takia. Ei minulla mitään kavereitakaan ollut, kun en osannut enkä myöskään uskaltanut keskustella mitään. Piti käydä kolme vuotta terapiassa, että elämää haittaava sulkeutuneisuus hellitti sen verran, että aloin uskaltamaan olemaan jonkin verran ihmisten kanssa. Nopeasti se mies sitten löytyikin netistä, kun vihdoin uskalsin kokeilla etsiä miesseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa. Sama asia kuin löytäisi maasta rahaa, jota kukaan muu ei halua poimia.
Olen löytänyt. Olis kelvanneet muillekin vaan kun minä ne löysin. 20 € seteleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haiskahtaa itserakkaalta yliopiston käyneeltä nirppanokalta, joka luulee olevansa parempi kuin duunarit. N21
Ainakin tällaiselle yliopiston käyneelle kokemattomalle miehelle tuo olisi juuri täydellinen. Sen sijaan sun kaltainen koulutettuja halveksima av-mamma ei kelpaa kuin amiksille.
M29
N21 on jonne. Ei tuonikäisiä kouluttamattomia naisia ole kuin jossain tuetun asumisen yksiköissä.
Aloitus on samasta tehtaasta kuin kahden käden marttakin. Nico-Petterillä heittää iso pyörä laidasta toiseen.
Ainakin tällaiselle yliopiston käyneelle kokemattomalle miehelle tuo olisi juuri täydellinen. Sen sijaan sun kaltainen koulutettuja halveksima av-mamma ei kelpaa kuin amiksille.
M29