Stressaatko sitä, että kelpaatko miehellesi?
Kommentit (15)
En stressaa. Mies kehuu ja on edelleen 20 vuoden jälkeen himokkaasti kimpussa päivittäin. Tuskin olisi, jollen kelpaisi.
En stressaa. Meillä on takana pitkä liitto, iloja ja suruja, ja vähän eri perspektiivi kuin se, että kelpaako tässä nyt toiselle vai ei. Ne asiat mietitään jo seurusteluaikana, ja jos toinen ei kelpaa, niin silloin velvollisuus on lopettaa se suhde ja etsiä omasta mielestään parempi kumppani.
Joka päivä. Yritän laittautua nätisti. Harrastan seksiä vaikka itse en olisi niin innostunut kunhan mies saa nautinnon. Hieronta jos paikat kipeänä ja teen muutenkin koko ajan jotain jotta huomaisi. Ei silti osoita itse mitään välittämistä vaikka kaikkeni teen.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:35"]
En stressaa. Mies kehuu ja on edelleen 20 vuoden jälkeen himokkaasti kimpussa päivittäin. Tuskin olisi, jollen kelpaisi.
[/quote]
Jospa tietää, ettei muihin olisikaan enää mahdollisuutta.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:37"]
[/quote]
[/quote]
Niinhän sä luulet
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:43"]
[/quote]
[/quote]
Niinhän sä luulet
[/quote]
Ole toki itsevarma (sallittakoon se kaikille) :)
Jos kaikki olisivat tyytyväisiä ja kelpaisivat puolisoilleen niin eipä molempien sukupuolten kohdalla olisi 40 % pettämislukuja. Ihan mietittävää kaikille...
Stressaan, koska mies ei ole pitkään aikaan halunnut seksiä. Ehkä noin kerran kahdessa kuukaudessa on seksiä minun mielikseni, muuten ei mitään. Syytä tähän ei ole mies pystynyt/suostunut kertomaan, joten todellakin stressaan.
"Ei ikinä" jatkaa vielä, että mies on tosiaan kanssani ihan vapaaehtoisesti, ja on siis vapaa lähtemään jos siltä tuntuu, kuin myös minäkin. Toiselle kelpaamisen miettiminen parisuhteessa kuulostaa tosi surulliselta.
Samaa mieltä kuin 13. Kysyin siksi, että aion nyt lopettaa stressaamisen. Ap
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:43"]
[/quote]
[/quote]
Niinhän sä luulet
[/quote]
Ole toki itsevarma (sallittakoon se kaikille) :)
Jos kaikki olisivat tyytyväisiä ja kelpaisivat puolisoilleen niin eipä molempien sukupuolten kohdalla olisi 40 % pettämislukuja. Ihan mietittävää kaikille...
[/quote]
Vastasinkin vain oman parisuhteemme osalta, en kaikkien puolesta.
Lopetan stressaamisen.Lopetan painon vahtimisen ja annan itseni lihoa jos lihon.Kelpaan kyllä sellaisena kuin olen!
En todellakaan. Se on mies joka ei kelpaa minulle.