Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomaa, että Saimi Nousiainen on ensisynnyttäjä. Hänen mielestään mies tulee ensin, sitten vasta lapsi.

Vierailija
02.09.2006 |

Tätä perustelee sillä, että mieheenhän hän rakastui ja lapsi on yhteiselon tuotos. EIvät myöskään tule elämään lapsen ehdoilla.

No jaa.....Alkaa naurattaa tai pitäiskö itkeä. Kyllä se ääni muuttuu kellossa, toivottavasti. Kyllä sen lapsen kuuluu olla tärkein joka äidille. Mies lähtee kuin leppäkeihäs, jos pitäisi valita noiden kahden asian väliltä. Ja niin sen kuuluu ollakin. Mutta ei sitä tajua tuossa vaiheessa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

antoi niin tyhmiä kommentteja, että...

Ruma akka, joka toivottavasti pitää lapsestaan huolta.

Vierailija
2/28 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on vaan niin älyttömän tyhmää mennä laukomaan omia mielipiteitään asiasta jota ei ole itse kokenut. Oli ne mielipiteet totta tai ei, niin se on vaan käsittämättömän tyh-mää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se ääni todellakin muuttuu kellossa kun saa nyytin syliinsä.

Vierailija
4/28 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itsestäni samantyyppistä yksioikoisuutta nuoremmalta iältä, ja sama on tullut esiin myös ystäväpiiriini kuuluvien ainoiden lasten kanssa keskustellessa. Mahtaakohan ajattelumalli toisaalta tulla oman lapsuudenkodin piiristä?

Vierailija
5/28 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silti, uskon (ja jopa toivon!) että todellisuus pukluliinoineen ja hitaine lähtöineen ja imetyksineen iskee hänellekin :-) Siis lähinnä niin, että se tajuis, mikä arvo on ihan sillä vauva-arjella, uupumuksella, vauvan tuhinalla ja täydellisellä elämän ylösalas-humpsahduksella.

Voi, miten sitä aikaa itse kaipaankaan...

Vierailija
6/28 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten koskaan miettineet, miksi julkkismammoille ei koskaan tule raskausarpia, eikä rinnat roiku imetyksen jälkeen..? Mahaankaan ei koskaan jää sellaista löysää nahkaa ja rasva&nahkapussukkaa alavatsalle... Kumma juttu ;)

Vierailija
7/28 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla nousta soutuveneeseen mökillä, kun on niin kömpelö olo. Ja aikaa on synnytykseen vieläkin 3 kuukautta. heh...jos ei yksösraskauden viidennellä kuulla pääse soutuveneeseen helpolla, ni ois voinu tulla koettamaan sitä mun housuihin, kun kaksosraskaana jouduin paimentamaan esikoista ja siivoamaan viikolla 39.

Vierailija
8/28 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi että lapsi ei saa haitata elämää ja heti perään kertoi kuinka hän ei ole jaksanut tehdä oikeastaan mitään. No päättäisi jo että kumpaa. Ihan ok jos häiritsee, onhan se iso elämänmuutos.

Vierailija
9/28 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka söisi terveellisesti ja säntillisesti. Kariseekohan se hehkeys vielä tästä? Ja kaikki alkaa vasta synnytyksestä.

Vierailija
10/28 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuisi vähän fiksumpia.

Vierailija
11/28 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ennen kaikkea mennyt jakelemaan mielipiteitäni viikon sisällä kolmeen eri valtakunnalliseen mediaan... huoh Saimi.

Vierailija
12/28 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enkä ennen kaikkea mennyt jakelemaan mielipiteitäni viikon sisällä kolmeen eri valtakunnalliseen mediaan... huoh Saimi.

että saimilla on rahapula ja siksi lööpeissä. mielipiteet tulee tutulla tavalla vahvasti ja turhaa pehmentelemättä...

14

Vierailija
13/28 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamalaa.

Vierailija
14/28 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää minkälainen kukkakeppi se muija on tavallisesti niin ymmärrätte eron kun on 5. kuukaudella raskaana. Toki kasvaa valtavasti jos vie raskauden loppuun eikä leikkauta lasta pois ennenaikojaan niin kuin epäilen.

Sen vanhemmat on näyttelijät Soile Komi ja Jyrki Nousiainen, onkohan niillä muita lapsia.

Vierailija
15/28 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy lapsiasi :(

Vierailija
16/28 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkisodottajien raskausviisaudet jatkuvat eikä taso parane. Aina yhtä noloja.

Saimi ei ole varmaan ensimmäinen odottaja, joka on rakastunut mieheensä. Silti jokainen normaali äiti valitsisi lapsensa hengen miehensä hengen kustannuksella, jos sellaisen kammottavan valinnan eteen joutuisi. Sitä ei ehkä tajua vielä raskausaikana, mutta parempi olisikin pitää suunsa kiinni asioista, joista ei voi vielä mitään tajuta.

Vierailija
17/28 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimi on jämähtänyt teini-ikään lapsellisella kapinahengellään. Höpöttää typeriä ja kuvittelee, että hänen suorapuheisuudessaan on jotain hienoa. Oikeasti se on noloa. Lisäksi mainostaa omia tekemisiään, joita itse pitää kai kovin erikoisina, joka ikisessä rakosessa, kun vain saa suunsa auki.

Muistan, kun yhteen aikaan vuosia sitten, höpisi joka haastattelussa, kuinka tykkää käydä sienimetsässä. Aah, kuinka spesiaalia, kun kaupunkilaisböönä vetää lantsarit jalkaan ja menee metsään. Olisi edes eksynyt sinne lepikköön.

Vierailija
18/28 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olen samaa mieltä että miksi puhua ja uhota lehdissä asioista joita ei ole itse vielä kokenut.

Vierailija
19/28 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten toivoisinkin, mutta en tahdo, että yksikään vauva joutuisi kärsimään koliikista. No, toivottavasti tällaisten henkilöiden vauvoilla edes on sen verran temperamenttia, että näyttävät, ettei heitä raahata mukana kuin käsilaukkuja.

Asiasta toiseen, olen samaa mieltä 20:n kommentin kanssa. Ei voi eikä pidä verrata omaa kumppania ja omia lapsia. Molemmilla on paikkansa ja merkityksensä. Henk. koht. olen silti sitä mieltä, että rakkaus lapsiin on suurempaa kuin rakkaus puolisoon. Omia lapsia ei saa valita, heitä rakastaa ehdoitta. Ja he (useimmissa tapauksissa) rakastavat vanhempiaan ehdoitta. Kumppanit taas on valittu joskus hyvinkin nirsojen kriteerien perusteella ja rakkaus voi alkaa säröillä pienistäkin syistä.

Vierailija
20/28 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin 100%:n varmuudella sanoa rakastavani lastani loppuikäni. Miehestä en voi mennä takuuseen. Aina voi tapahtua esim. jotain minusta riippumatonta. Mutta olen luvannut rakastaa ja kaikkeni aion tehdä lupauksen pitääkseni.

Jos palavasta talosta pitäisi perhettä pelastaa, niin ei tarvitsisi miettiä mitä tekisi. Minusta on hieman omituista jos jonkun pitäisi.