Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vartalotyyppini on kaareva tiimalasi (ov)

Vierailija
12.11.2014 |

millaisia vaatteita kannattaisi käyttää? Pituutta on 172 cm ja reidet ja pohkeet melko paksut, mutta lihaksikkaat.

Tuolta vartalotyypit: http://www.avoki.fi/pukeutuminen/pukeutumisesta_poweria/naiset/female_vartalotyypit.html

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:28"]

Hei kloonini! Täällä toinen 172-senttinen kaareva tiimalasi! :)

Käytän paljon kietaisutyylisiä mekkoja ja puseroita, koska minulla on isot rinnat (F-/G-kuppi).

[/quote] Mistä olet löytänyt? Tuntuu, että tiimalaseille sopiva vaatteita on kamalan vaikea löytää. ap

Vierailija
2/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän paljon kietaisutyylisiä mekkoja ja puseroita, koska minulla on isot rinnat (F-/G-kuppi). Alaosana käytän joko suorilla tai bootcut-lahkeilla varustettuja housuja tai ns. tulppaanihameita. Ohuet, joustavat kankaat ovat kaiken A ja O, ei tönkköjä, paksuja kankaita missään. Vaatteet eivät kuitenkaan saa kiristää, siitä tulee helposti halpa vaikutelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:28"]Hei kloonini! Täällä toinen 172-senttinen kaareva tiimalasi! :)

Käytän paljon kietaisutyylisiä mekkoja ja puseroita, koska minulla on isot rinnat (F-/G-kuppi). Alaosana käytän joko suorilla tai bootcut-lahkeilla varustettuja housuja tai ns. tulppaanihameita. Ohuet, joustavat kankaat ovat kaiken A ja O, ei tönkköjä, paksuja kankaita missään. Vaatteet eivät kuitenkaan saa kiristää, siitä tulee helposti halpa vaikutelma.
[/quote]

Taitaa olla isot rinnat sen takia, että olet läski. Laihduta.
mies 55 tre

Vierailija
4/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:29"]

Taitaa olla isot rinnat sen takia, että olet läski. Laihduta. mies 55 tre

[/quote]

Painoindeksini on 22, laihduttaminen ei kuulu suunnitelmiini.

Nro 2

Vierailija
5/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman mallinen, ja huomannut myös kietaisumallin istuvuuden. Jos rinnat ovat isot, kannattaa välttää myös pieniä kaula-aukkoja, saavat rinnat näyttämään vielä isommilta ja liian alhaalla olevilta. Usein myös pidemmät paidat vähän pehmentävät mittasuhteita, jos kurvit ovat voimakkaat. Itse pidän kapealahkeisista farkuista, mutta se taitaa olla lähinnä mieltymysasia.

Vierailija
6/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:28"]

[/quote]

kiitos, mulla on D/DD 70/75-kupit. Rintani näyttävät aika pieneltä tai sopusuhtaiselta kropassani. Kietaisupaitoja voisi kuitenkin kokeilla.

ap

Vierailija
7/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:34"]

jos kurvit ovat voimakkaat.

[/quote]

Vyötärö lantio ero on aika suuri, mutta ei tule voimakkaasti vaan sillä tavalla "pitkästi", sillä ajattelin olevani kaareva tiimalasi (+ muiden seikkojen perusteella).

ap