Jos asut kerrostalossa, niin jutteletteko siivojien kanssa?
Kommentit (28)
Annan heidän tehdä työnsä rauhassa enkä mene häiritsemään.
Tervehdin kyllä. En tuntemattomien kanssa jää juttelemaan.
En juttele sen enempää kuin muillekaan, mutta moikkaan kyllä. Vakisiivooja tykkää hirveästi mun koirista ja silittelee niitä jos näkee. Siivooja on virolainen eikä puhu suomea kovin hyvin, koirille höpisee jotain hauskaa viroksi ja hymyilee mulle. Mukavan oloinen nainen.
Tervehdin kuten muitakin rapussa. En juttele enkä juttele naapureidenkaan kanssa jolleivat aloita keskustelua.
Tervehdin jos nähdään. Yleensä hoitavat hommansa niin aikaisin aamulla että en ole itse vielä liikkumassa.
Kiireisiä ovat nuo kiinteistöhuollon siivoojat. Ei heillä ole aikaa seiskolla ja jutella.
Vauhdilla vetävät hommansa ja sitten seuravaan taloon siivoamaan.
Toki aina tervehdin, jos satun kulkemaan rappukäytävässä juuri siivouksen aikana.
Siivoojanhan on samasta firmasta, mistä taloyhtiö on ostanut koko kiinteistöhuollon.
Sattuu olemaan luokkakaveri 12 vuoden ajalta koulusta, niin ei viitsi moikkaamatta ohi kävellä.. Heipat puolin ja toisin jne.
Joo, pyydän kahville ja usein meneekin heidän työpäivänsä siinä.
Tervehdin, kuten muitakin vastaantulijoita. Tietenkin.
Hyvin harvoin tapaan. Tänään olin sattumalta vapaapäivällä ja kaupungilta kotiutuessani näin hississä rikkaharjasetin mutta siivoojaa itseään en kyllä missään.
Tervehdin, mutta en jää juoruilemaan. Niillä on yleensä niin tiukka aikataulu että jokainen ylimääräinen höpisijä on liikaa. Mieluummin suon edes marginaalisesti kiireettömän siirtymän seuraavaan kohteeseen heille, kuin että alkaisin tikusta tekemään asiaa.
Moikkaan. En haaskaa heidän työaikaansa. Jos olet yksinäinen, mene räkälään ja tarjoa.
Täytyy kyllä sanoa, ettei ole aavistustakaan koska rappukäytävän ym siivotaan. En ilmeisesti ole liikkeellä silloin.
Tervehdin ja saatan sanoa jotain yleisluonteista vaikka säästä, mutta muuten en juttele. Kaikki muu pidentää heidän työpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Kiireisiä ovat nuo kiinteistöhuollon siivoojat. Ei heillä ole aikaa seiskolla ja jutella.
Vauhdilla vetävät hommansa ja sitten seuravaan taloon siivoamaan.
Toki aina tervehdin, jos satun kulkemaan rappukäytävässä juuri siivouksen aikana.
Siivoojanhan on samasta firmasta, mistä taloyhtiö on ostanut koko kiinteistöhuollon.
Tai firmasta josta kh on ostanut siivouksen.
Sori köyhät, iso 2016 valmistunut okt
Ne tekee duunia siellä. Tervehtiä voin.