Salaisuus timmiin vartaloon kuntosalin avulla
Kerron salaisuuden:
Timmi sopivan lihaksikas vartalo rakennetaan kaavalla 30% ruokavalio 70% kuntosaliharjoittelu
Olkaa hyvä!
Kommentit (14)
No kyllähän se noin on. :)
Enpähän minä mitään tiedä, mitä nyt kilpailen ifbb.n kisoissa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:35"]No kyllähän se noin on. :)
Ap
[/quote]
Huuuutonaurua! Sori, ei mee läpi:D
Voisitko perustella, mitä epäilet tuossa kaavassa?
Jos naurultasi kykenet :)
Ap
Avaatko vähän lisää tota teoriaasi:) Kerro vaikka ihan pitkän kaavan kautta miten tuo käytännössä onnistuu ja miten sopii eri ihmisille:3
toinen vastaaja on ns. palsta-akateeminen
Sehän on täysin toisin päin :D Eli 70% riippuu ruokavaliosta ja 30% siitä kuntosalista
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:40"]Sehän on täysin toisin päin :D Eli 70% riippuu ruokavaliosta ja 30% siitä kuntosalista
[/quote]
Sitä minäkin, siellä ifbb huutelee, justiinsa juu :D
No,
Ruokavalio on kaiken perusta, sitä
Noudattamalla keho saa tarvitsemansa rakennusaineet - eli käytännössä puhdas hyvä ruoka - rasvat, proteiini, hiilarit oikeassa suhteessa, ja riittävän säännöllisesti.
Kuntosaliharjoittelu puolestaan antaa keholle ärsykkeen muokkautua, 3-4 kertaa viikossa on sopiva määrä harrastajalle, lihakset muokkautuvat (kasvavat-tai oikeammin jälleenrakentavat) itseään.
Tästäpä kaava
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:43"]No,
Ruokavalio on kaiken perusta, sitä
Noudattamalla keho saa tarvitsemansa rakennusaineet - eli käytännössä puhdas hyvä ruoka - rasvat, proteiini, hiilarit oikeassa suhteessa, ja riittävän säännöllisesti.
Kuntosaliharjoittelu puolestaan antaa keholle ärsykkeen muokkautua, 3-4 kertaa viikossa on sopiva määrä harrastajalle, lihakset muokkautuvat (kasvavat-tai oikeammin jälleenrakentavat) itseään.
Tästäpä kaava
[/quote]
Oletko siis ap?
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:35"]No kyllähän se noin on. :)
Ap
[/quote]
Hei loistavaa sulle. Toivottavasti et pelkästään kilpaile vaan myös menestyt, onhan se ankeaa jos turhaan elää pelkällä raejuustolla ja herajauheella.
Me muut sitten nautitaan terveistä ja sopivan kokoisista vartaloistamme jotka voi saavuttaa myös ilman että käyttää vapaa-aikansa jauhelihan höyryttämiseen ja proteiinimömmöjen punnitsemiseen sekä magnesiumpölyssä hikoilemiseen salilla. Tykkään mäkin tästä timmistä kropastani ja urheilusta, mutta ihan niin pahasti ei ole pää maitohapoilla että jaksaisin aloittaa aiheesta uutta keskustelua av:lle tunnin välein.
Tuollaisenaan tuo "kaava" ei kyllä tarkoita yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:53"]Tuollaisenaan tuo "kaava" ei kyllä tarkoita yhtään mitään.
[/quote]
niinpä, ja tuo pitkä sepustus minkä joku pari viestiä sitten lähetti "ruokavalio on kaiken perusta" blaablaa, siis kaikkihan ton tietää??:Dd
Minä sanoisin, että prosenttiosuudet vaihtelevat suuresti sen mukaan missä vaiheessa ihminen on tavoitteitaan. Vuosi sitten olin 20 kg painavampi kuin nyt.. alussa suhde oli 90% ruokavalio (itse tehty prosesoimaton ruoka, sokerit ja viljat minimissä) ja 10% liikunta. Sillä tiputin 15 kg pois.. sitten lisäsin suhteessa liikuntaa 60% ja ruokavalio 40%. Sillä tippui loput 5 kg ja vartalo alkoi saamaan muotoa. Nykyisin suhde on 50%/50%.. minun bmi on 20,5 vatsalihakset näkyy ja kroppa on nätisti timmin lihaksikas. Okei.. kahden lapsen yhteensä 2 vuoden imetyksen jälkeen rinnat ovat kuin paistetut kananmunat, mutta ei haittaa.. ja mahanahka on himpun löysä on valtavien raskausmahojen jäljiltä. Tähän en ole tarvinnut yhtään kuntosalikäyntiä vaan ihan youtuben hiit-reenejä tehden ja Jillian Michaelsin treenivideoita.. ja harrastaen monipuolista liikuntaa ulkona. Vaatii vaan tahdonvoimaa ja päättäväisyyttä jatkaa aina eteenpäin repsahdusten jälkeen. :) ja ikääkin on 34-vuotta, joten tätä ei voi pistää edes nuoren kropan paremman palautumiskyvyn piikkiin ;)
Niin metsä vastaa kuin huudetaan ja sama koskee myös kroppaa. Tein tämän elämäntapa remontin itseni vuoksi, koska olin sen ansainnut ja kroppani oli sen ansainnut. Mies on rakastanut minua kaiken kokoisena ja näköisenä
XD sähän se vasta personal trainer oletkin.. väität siis, että esim. 150kg miehen sekä 45kg naisen "salaisuus timmiin vartaloon" piilee tuossa? Ihan tosissasi väität niin? voiluoja sun kanssas tuskin itse olet koskaan jalallasi kuntosalille astunutkaan