Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kannattaako ottaa vastaan lehtimyyntityötä provisiopalkalla?
12.11.2014 |
Tuleeko karenssi jos en ota vastaan?
Kommentit (2)
Minä sain karenssin kun en alkanut puhelinmyyntiin. Silti se oli pienempi paha kuin itse työ.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eipä mulle ole koskaan edes tarjottu noita. Jopa työkkärissä on tajuttu ettei siinä välttämättä ole mitään järkeä, se kun ei sovi kaikille ja siinä voi jäädä ilman palkkaa.