Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin keräilette käytettyjä siteitänne?

Vierailija
12.11.2014 |

Minulla on niitä pino sellaisessa sisustusarkussa: http://www.retaililona.fi/tuotekuvat/900x600/9574a.jpg

Olen eritellyt ne vielä omiin pusseihin, eri menkkojen siteet ovat eri pusseissa, ja tietysti päivämäärät. Niitä on kiva katsella, milloin ovat olleet runsaammat menkat ja tarvittu enemmän siteitä ja milloin niukemmat. Ihan kiva keräilyharrastus. :) Muita?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaisessa terraariossa olohuoneessa. Musta se on pikantti sisutuselementti ja on kiva kun ne näkyy kun on lasiseinät :)

Vierailija
2/33 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 02:07"]Mulla on sellaisessa terraariossa olohuoneessa. Musta se on pikantti sisutuselementti ja on kiva kun ne näkyy kun on lasiseinät :)
[/quote]
Kiva! Vieraatkin voivat turkailla ja ihailla. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimailen ne vessan seinään. Tamponeista olen tehnyt joulukuusenkoristeita.

Vierailija
4/33 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa luovia :0 ! Häpeäkseni myönnän peseväni ne ja kierrätän. Siis lähetän takaisin siihen osoitteeseen pakkauksessa.

Vierailija
5/33 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 02:17"]Mä käytän kuukuppia, niin tyhjennän sen aina tyhjiin viinipulloihin ja lasipulloihin. Eri menkkojen veret eri pulloon, sitten etiketillä päiväys kylkeen. Saa kätevästi limakalvonriekaleetkin mukaan. Noita on keittiön lasinen vitriini täynnä. Kerran unohdin menkkojen aikaan yhden pullon pöydälle avonaisena, ja yks vieras luuli viinksi ja otti ja joi, ja pärskäytti pian veret pitikin seiniä. Totesin vaan että "se viini taitaa olla jo pilalla" ja otin pullon äkkiä pois. En tiedä tajusiko.
[/quote]
Hmm, saattoi tajuta, jos itsekin tekee niin? Tiedätkö keräileekö hänkin verta talteen vai onko siteiden käyttäjä? :)

Vierailija
6/33 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 02:20"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 02:17"]Mä käytän kuukuppia, niin tyhjennän sen aina tyhjiin viinipulloihin ja lasipulloihin. Eri menkkojen veret eri pulloon, sitten etiketillä päiväys kylkeen. Saa kätevästi limakalvonriekaleetkin mukaan. Noita on keittiön lasinen vitriini täynnä. Kerran unohdin menkkojen aikaan yhden pullon pöydälle avonaisena, ja yks vieras luuli viinksi ja otti ja joi, ja pärskäytti pian veret pitikin seiniä. Totesin vaan että "se viini taitaa olla jo pilalla" ja otin pullon äkkiä pois. En tiedä tajusiko. [/quote] Hmm, saattoi tajuta, jos itsekin tekee niin? Tiedätkö keräileekö hänkin verta talteen vai onko siteiden käyttäjä? :)

[/quote]

Vieras oli mies, joten ei taida tietää näistä naisten keräilyharrastuksista onneksi mitään ja hyvä niin....

-6

Vierailija
7/33 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputan niitä aina iltalenkillä naapureiden postiluukkuihin.

Vierailija
8/33 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristan enimmät veret pois ja teen siitä verilettuja. Itse siteet kuivatan ja liimaan ne sitten seinään kiinni. Olohuone on jo melkein kokonaan tapetoitu.

Vierailija
9/33 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 02:22"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 02:20"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 02:17"]Mä käytän kuukuppia, niin tyhjennän sen aina tyhjiin viinipulloihin ja lasipulloihin. Eri menkkojen veret eri pulloon, sitten etiketillä päiväys kylkeen. Saa kätevästi limakalvonriekaleetkin mukaan. Noita on keittiön lasinen vitriini täynnä. Kerran unohdin menkkojen aikaan yhden pullon pöydälle avonaisena, ja yks vieras luuli viinksi ja otti ja joi, ja pärskäytti pian veret pitikin seiniä. Totesin vaan että "se viini taitaa olla jo pilalla" ja otin pullon äkkiä pois. En tiedä tajusiko. [/quote] Hmm, saattoi tajuta, jos itsekin tekee niin? Tiedätkö keräileekö hänkin verta talteen vai onko siteiden käyttäjä? :)

[/quote]

Vieras oli mies, joten ei taida tietää näistä naisten keräilyharrastuksista onneksi mitään ja hyvä niin....

-6

[/quote]
Haha, no todellakin parempi että luuli pilaantuneeks viiniks :'D

Vierailija
10/33 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt niistä kirjan; kontaktimuovilla siteet kiinni ja avot! Tamponeista olen tehnyt milloin mitäkin, joskus käytän korviksina ja joskus askartelen niistä esimerkiksi lampunvarjostimen. Kuivatan ne tosin ensin.

Vierailija
11/33 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen päällystänyt niillä lasten koulukirjoja. Myös jouluisan punaiset joulukorit mummille ja ukille askarrellaan niistä aina yhdessä lasten kanssa ennen joulua.

Vierailija
12/33 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelen ne yhteen kankaaksi ja sitten vaatteiksi. Nytkin, kun menkat taas alkoivat, on ihana mennä nukkumaan uusi rättipyjama päällä kun ei haittaa vaikka tulis ylivuotoja :)

Vierailija
13/33 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muija on tehny noista verhot, todella hyvännäköiset tuli.

Vierailija
14/33 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä kerätään niitä ihan porukalla. Aina kerhoiltoina vaihdetaan kokoelmasta vielä puuttuvia yksilöitä. Itseltä puuttuu vielä B-rapun asunnon numero 14 rouvan side omasta kokoelmasta. Muuten alkaa olla aika täydellinen. Myyn kokoelman joskus sitten huuto.netissä.

Vierailija
15/33 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:09"]

Minä keräilen (kansioihin) vain erikoisimmat. Siis jos verestä muodostuu vaikka Suomen kartta, neitsyt maria tai mikkihiiri. Mukaan päiväys, paikka ja kellonaika mistä mihin side oli paikallaan.

[/quote]

Onko tullut Jeesusta? Ei varmaan, kun ei ole raportoitu ip-lehdissä.

Vierailija
16/33 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä hyvää pois heittämään? 

Tamponit keräilen sellaiseen valkoiseen lasikantiseen puiseen laatikkoon, jonka kannessa lukee Tea. Tiedättekö, se sellainen jokakodin ihanuus ja keittiön sisustuselementti? Niistä saadaan siis teetä. Siteitä käytän suodattimena kahvinkeittimessä. Niitä säilytän sellaisessa kauniissa metallisessa kahvipurkissa. Täytyykin kohta hakea vintiltä joulukuvioinen purkki tuon tavallisen tilalle.

Vierailija
17/33 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kommentti numero 6 on poistettu? (näkyy toisten lainauksissa vaan) Onko joku kuukupin käyttäjä noin huumorintajuton että on ilmiantanut vai mikä on ollut vikana?

Vierailija
18/33 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Porvoon Joulumarkkinoille. Mulla on toiminimi MenkkaHaukka ja valikoimassa tosi nättejä siteistä tehtyjä juhlalaukkuja sekä tamponeista nyplättyjä toppeja. On niin jouluisen tunnelmalliset puna-valkoiset asusteet ettet vastaavia ole koskaan nähnyt. Glögiäkin on tarjolla, mukeiksi olen keräillyt kaverien vanhat kuukupit, jotka ovat värjäytyneet muka "käyttökelvottomiksi".

Palstan ennakkoluuloista huolimatta me porvoolaiset olemme ihan normaaleja ihmisiä ;)

Vierailija
19/33 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:59"]

Mitä sitä hyvää pois heittämään? 

Tamponit keräilen sellaiseen valkoiseen lasikantiseen puiseen laatikkoon, jonka kannessa lukee Tea. Tiedättekö, se sellainen jokakodin ihanuus ja keittiön sisustuselementti? Niistä saadaan siis teetä. Siteitä käytän suodattimena kahvinkeittimessä. Niitä säilytän sellaisessa kauniissa metallisessa kahvipurkissa. Täytyykin kohta hakea vintiltä joulukuvioinen purkki tuon tavallisen tilalle.

[/quote]

Naapurissani asuu vampyyri. Vien käytetyt Tampaxit hänelle, hän käyttää niitä teepussien tapaan.

Vierailija
20/33 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi