Ei rahaa ruokaan
Uskaltaisinko laittaa ilmotustaululle ilmotuksen edullisesta kodinhoitoavusta vai soitteleeko sit kaikki hullut? Nettiin en uskaltais laittaa. Onko kellään kokemuksia?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 22:31"]HE toimeentulotukea
[/quote]
En saa...
ap
Peruna, margariini, jauhot, maito, sipuli, munat ja jauheliha ovat todella halpoja, ja niistä saa väännettyä ties mitä. Tällä hetkellä omenat ovat ihan älyttömän halpoja. Jos haluaa ruokaan vaihtelua, tekee pastasta jotain.
En todellakaan voi uskoa, etteikö jollain olisi rahaa ruokaan. Mihin se raha sitten on mennyt? Ensin maksetaan asunto, laskut, kaappi ja pakastin täyteen ruokaa ja vasta sitten ihmetellään, riittääkö raha vielä mäkkäriin.
Onko sulla ketään tuttavia jolle voit soittaa ja kysyä tarvisko ne siivousapua, lastenhoitoapua tms? Itse ottaisin muutamaksi tunniksi viikossa jos joku tarjoutuisi. Entä leipäjono?
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 22:59"]Onko sulla ketään tuttavia jolle voit soittaa ja kysyä tarvisko ne siivousapua, lastenhoitoapua tms? Itse ottaisin muutamaksi tunniksi viikossa jos joku tarjoutuisi. Entä leipäjono?
[/quote]
Mä tarjoudun!!! En oo siis ap :D
Minä käyn lähes joka viikko Elämän Leivän jonossa, siitä on todella suuri apu eläkeläisen taloudenpitoon.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 22:54"]
Peruna, margariini, jauhot, maito, sipuli, munat ja jauheliha ovat todella halpoja, ja niistä saa väännettyä ties mitä. Tällä hetkellä omenat ovat ihan älyttömän halpoja. Jos haluaa ruokaan vaihtelua, tekee pastasta jotain.
En todellakaan voi uskoa, etteikö jollain olisi rahaa ruokaan. Mihin se raha sitten on mennyt? Ensin maksetaan asunto, laskut, kaappi ja pakastin täyteen ruokaa ja vasta sitten ihmetellään, riittääkö raha vielä mäkkäriin.
[/quote]
No minulla ei ole. Reiluun kuukauteen en ole saanut rahaa mistään.
Syy: olen osakas jakamattomassa kuolinpesässä, jota ei saada jaettua koska testamentissa on kohtia, jotka vaativat selvittelyä ennen kuin mitään voidaan tehdä. Näin ollen vaikka perunkirjoitus onkin tehty, mitään varallisuutta ei ole käytettävissä, mutta tämä ei mene jakeluun tietyillä tahoilla ja rahaa ei nyt sitten vain ole.
HE toimeentulotukea