minkä ikäinen lapsesi valvoo vielä?
poika 11v. jäi taas kiinni puhelimen näpeltämisestä klo 22.15.
tunnen itseni niin surkeaksi vanhemmaksi. herätys klo 6.30. moneltako viimeistään pitäisi mennä nukkumaan?
Kommentit (21)
15v. Valvoo yli puolen yön vaikka olisi herätys 6.30 aamulla.
4v. On samanlainen iltakukkuja kuin minä. Aamulla saa kuitenkin nukkua pitkään niin ei väliä.
14 v, just menossa hampaiden esulle ja nukkumaan. Menee kouluun vasta puoli kymmeneksi, koulumatkaa 200 metriä.
1v. Oon yrittänyt viedä nukkumaan jo muutaman kerran, mutta ei jätkä nukahda.
4-vuotias nukkuu kyllä mutta 2-vuotias hiiviskelee taas tuolla vaikka olen vienyt sänkyynsä noin 20 kertaa. Lapsen isä meni nyt vuorostaan komentamaan.
5,5v x 2 ei tarvi aamulla nousta päiväkotiin, mutta vaikka pitäisikin ovat yleensä vielä tähän aikaan hereillä, päiväkodissa laittavat ne päiväunille niin iltaisin on entistä vaikeampaa saada niitä nukkumaan, parhaat leikit on just nyt, ja iltapalalta karkaavat leikkimään.
11v tuli puoli tuntia sitten treeneistä, meni juuri sänkyyn.
12 tuntia ja minuutteja päälle on tällä ikää. :') Pirteän oloinen tyyppi. Isänsä sylissä tuijottelemassa, minä ehdin vilkaista internetin ihmemaata.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 22:48"]12 tuntia ja minuutteja päälle on tällä ikää. :') Pirteän oloinen tyyppi. Isänsä sylissä tuijottelemassa, minä ehdin vilkaista internetin ihmemaata.
[/quote]
Ot, mutta ONNITTELUT <3<3<3
4v oli menossa nukkumaan puoli tuntia sitten, sanoi olevansa kipeä muttei täsmentänyt. Nyt palasivat keittiöön, sällillä on elämänsä ensimmäisen kerran korva kipeä ja murisee sitä, apua mä olen ihan kädetön, tuo on meidän ainokainen, mitä tehdään? Annettiin parasetamolia ja pronaxenia, auttaako se aamuun?
Okei. Pakko nyt ihmetellä.. En ikinä antaisi vähän reilu 1v poikani valvoa pitkin yötä! Oli aamulla menoa tai ei.. Puoli yhdeksän-yhdeksän sänkyyn aina. Aikaisemmin jos väsyttää, meillä on ja pysyy selkeä rytmi.
Nyt kysymykseesi; 2 1/2kk juuri minuutti sitten nukahti. Heti kun saan hänelle luotua saman rytmin se tulee pysymään. :)
6,5viikkoinen nukahtanee justiinsa jos hyvin käy.
Meillä 5- ja 2- vuotiaat lapset menevät aina nukkumaan klo 20-21. Erittäin harvoin on poikkeuksia (esim. sairaana). Tästä on pidetty kiinni ja pidetään, ei tämän ikäisten lasten tarvitse myöhempään valvoakaan. Aamulla heräävät 7-8 aikoihin. Minä, eli äiti hoidan kotona heitä, periaatteessa voisi olla vaikka minkälainen rytmi mut tää on paras. Aikuiset saa illalla omaa aikaa.
3 kk vanha. Tissillä roikkuu eikä meinaa nukahtaa. Noh, aamupäivällä sitte äiti kans päiväunille. :)
12 ja 14 vuotiaat ei ole vielä edes tulleet koulusta kotiin. Kello on nyt 16.00.
36v Viel tuntus olevan valveilla...
14 v tuolla meinaa valvoo viel tunnin. Kouluun yheksäks aamulla.
26v sillä on loma ja on käymässä koti-kotona ja 28v myös varmaankin kun puhuimme puhelimessa kymmenen minuuttia sitten, oli tullut iltavuorosta.
1,5 vuotias valvoo täällä. Huomenna nukumme puolille päivin.