Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitatko ripsaria alaripsiin?

Vierailija
11.11.2014 |

Siinä otsikossa se kysymys olikin...

Itse näytän ihan hoopolta jos en laita.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Laitan myös huulipunaa alahuuleen.

Vierailija
2/18 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita. Silmät näyttää (minulla) paljon pienemmiltä, jos alaripsissä on ripsaria. Plus alaripset on niin pitkät että näyttää vähän lukin jaloilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en laita, koitan välttää mustia silmänalusia kun ripsarit varisee

Vierailija
4/18 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu haluanko kissamaiset silmät (en laita) vaiko Bambi silmät (laitan)

Vierailija
5/18 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ulkonurkkiin, mutta en muualle. Minulla on pitkähköt alaripset, ja tulee hämähäkki-vaikutelma, jos laitan niihin ripsiväriä.

Vierailija
6/18 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan eri päivinä eri tavoin. Joskus laitan ripsaria alaripsiinkin, joskus en. Jätän sen pois esim. jos teen vahvan ja paksun ylärajauksen sekä korostan huulia. Jos laitan luomiväriä, niin silloin ehdottomasti alaripset kaipaaavat myös väriä, jotta lookista tulee valmiin näköinen.

Vierailija
7/18 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös pitkät alaripset. Toisinaan leikkaan niitä vähän jos laitan ripsaria, muuten näyttävät omituisilta hämähäkin jaloilta niin kuin 3:kin totesi.

Vierailija
8/18 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen "vika", että jos en laita, näytän tosi viimeistelemättömältä, mutta jos taas laitan, ne pitkät mutta harvahkot alaripseni näyttävät jotenkin ihan watun typeriltä, näytän mielestäni paremmalta ilman.

Vierailija
9/18 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää meikatusta mirristä, joten kyllä laitan.

Vierailija
10/18 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita. Tykkään luonnollisemmasta lookista, ripsari alaripsissä näyttää mulla nukkemaiselta.

Vierailija
11/18 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan. Nuorempana en laittanut ja nyt kun katsoo kuvia siltä ajalta, silmät näyttää jotenkin hailummilta ja kaljummilta. Nykyään siis laitan: silmät "nousevat esiin" paremmin ja näyttävät tasapainoisemmilta, kun sekä ylhäällä että alhaalla on väriä ja samalla silmät ovat ikäänkuin rajatut.

Vierailija
12/18 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan, jos jostain syystä meikkaan alaluomea vahvemmin. Normaalisti räpsäytän ripsiä ripsarin laitettuani ja siitä tarttuu sen verran väriä, että alaripset piirtyvät esiin, mutta eivät ole liian voimakkaasti esillä. Alaripseni ovat niin pitkät, että niihin ei sovi ripsari erikseen laitettuna, näyttäisi siltä, että olen liimannut yksittäisiä tekoripsiä harvaan pitkin alaluomeani.

Vierailija
13/18 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan joskus, mutta en yleensä jaksa koska sotken aina ja joudun sitten pyyhkimään sitä ripsaria silmien alta. Lisäksi mullakin on aika pitkät alaripset, joten ne näyttävät jotenkin ylimeikatuilta jos käytän tavallista tuuheuttavaa ripsariani, enkä viitsi ostaa vain väriä tuovaa ripsaria erikseen.

Vierailija
14/18 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita, koska minusta tulee tosi pöljän näköinen, jos laitan.

Vierailija
15/18 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen työkaveri joskus sanoi; Aikuinen nainen ei tarvitse ripsiväriä alaripsiin. Ja mun kohdalla tämä pätee, näytän kamalalta, jos laitan.

Vierailija
16/18 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en, mutta jos laitan, niin rapsutan kynnellä osan pois. Siis että väriä on vain n. puoliväliin ripsiä, jotta ei näyttäisi liikaa kellopeliappelsiinilta.

Vierailija
17/18 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita, kun mulla on niin harvat alaripset. Ei tosin ole tullut mieleenkään vuosiin edes kokeilla. Kai sitä joskus koklata voisi, mutta eiköhän se yhä mulla yhtä pahalta näytä.

Vierailija
18/18 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan hyvin kevyesti js ruskeaa väriä. Käy paremmin kun musta ainaki mulle vaalealle ihmiselle.