Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella kansasuomalaisen kanssa, joka ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja?

AndyMccoys goes North
24.09.2021 |

esimerkiksi joku täällä juuri kirjoitti "pettäjä mies" erikseen, vaikka se on yhdyssana "pettäjämies".

itse en pidä kovin älykkäänä ihmisiä, jotka eivät osaa yhdyssanoja

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi kyseeseen.

Sen sijaan voisin seurustella uussuomalaisen kanssa joka ei osaa kirjoittaa ollenkaan.

Vierailija
22/33 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanta suomalainen kelpaa minulle oikein hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aviomieheni ei osaa yhdyssnoja. Mutta hän menisi heittämällä Mensaan.

Vierailija
24/33 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalasin olohuoneen pöydän tartuntapohjamaalilla 2 x. Nyt odottelen, että pääsen vetämään siihen kalustemaalin.

Vapaapäivänsä voi viettää näinkin, ap. Ei ole pakko viharunqata somessa.

Tykkään tästä.

Vierailija
25/33 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Aloittajan kanssa en, koska hän ei osaa oikeinkirjoitusta juuri lainkaan.

Vierailija
26/33 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys ja lukihäiriö onkin sama asia. Muutamalta jenkki miljardöriltäkin kyseinen ominaisuus löytyy. Paljonko ap tienaa kuussa? Meneekö yli 100k vai oletko kenties vajaaälyinen?

Vierailija
27/33 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kansasuomalainen - vai etkö osaa kirjoittaa?

Oikein kirjoitettuna saattaa jäädä palstan sensuuriellin haaviin.

Kantasuomalainen.

Vierailija
28/33 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalasin olohuoneen pöydän tartuntapohjamaalilla 2 x. Nyt odottelen, että pääsen vetämään siihen kalustemaalin.

Vapaapäivänsä voi viettää näinkin, ap. Ei ole pakko viharunqata somessa.

Mistä tiedät, ettei aloittaja kirjoittele myös maalin kuivumista odotellessa?

Vierailija
29/33 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin, koska itsekkin omaan lukihäiriön. Tuolla ei ole useinkaan riippuvuutta ihmisen älykkyyteen, tai sivistykseen.

Vierailija
30/33 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex ei osannut, en tiedä mistä johtuu, kun oli korkeasti koulutettu ja muuten fiksu mies. Nykyinenkään ei osaa, mutta hänellä on lukihäiriö, ja kysyy kyllä aina multa miten kirjoitetaan jos epäilyttää :D

Vierailija
31/33 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jäätävä yhdyssanakyylä, mutta todellakin voisin jos kohtaisin ihanan ja sopivan miehen. Ärsyttävä tapa, mutta tärkeysjärjestyksessä noin sijalla 159. Minä tietenkin laatisin kaikki kirjalliset dokumentit jos sellaisia joutuisimme yhdessä tekemään.

Vierailija
32/33 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä ihan omituista, että nykyisin niin monet ovat ihan pihalla yhdyssanojen kirjoittamisesta. Aivan kuin sillä ei olisi enää mitään väliä, miten sanat kirjoitetaan. Pitsi alus housut, siskon makkara keitto, kirkas valo lamppu, kulma karvat jne.

Puhumattakaan muista kielioppivirheistä ja omituisista lauserakenteista.. Onko tämä minkä hintainen? Mitä ihmettä!

Eihän se yhdyssanojen osaaminen ihmistä määrittele, mutta ilmiön yleisyys ihmetyttää. Mitä siellä koulussa nykyisin opetetaan tai jätetään opettamatta?

Vierailija
33/33 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja olen äidinkielen opettaja. Miehen kirjoitustaito ei ollut valintaperuste, vaan valitsin ihan perinteisesti seksuaalisen vetovoiman perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän