Voisitko seurustella kansasuomalaisen kanssa, joka ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja?
esimerkiksi joku täällä juuri kirjoitti "pettäjä mies" erikseen, vaikka se on yhdyssana "pettäjämies".
itse en pidä kovin älykkäänä ihmisiä, jotka eivät osaa yhdyssanoja
Kommentit (33)
Kanta suomalainen kelpaa minulle oikein hyvin.
Minun aviomieheni ei osaa yhdyssnoja. Mutta hän menisi heittämällä Mensaan.
Vierailija kirjoitti:
Maalasin olohuoneen pöydän tartuntapohjamaalilla 2 x. Nyt odottelen, että pääsen vetämään siihen kalustemaalin.
Vapaapäivänsä voi viettää näinkin, ap. Ei ole pakko viharunqata somessa.
Tykkään tästä.
Voisin. Aloittajan kanssa en, koska hän ei osaa oikeinkirjoitusta juuri lainkaan.
Älykkyys ja lukihäiriö onkin sama asia. Muutamalta jenkki miljardöriltäkin kyseinen ominaisuus löytyy. Paljonko ap tienaa kuussa? Meneekö yli 100k vai oletko kenties vajaaälyinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kansasuomalainen - vai etkö osaa kirjoittaa?
Oikein kirjoitettuna saattaa jäädä palstan sensuuriellin haaviin.
Kantasuomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Maalasin olohuoneen pöydän tartuntapohjamaalilla 2 x. Nyt odottelen, että pääsen vetämään siihen kalustemaalin.
Vapaapäivänsä voi viettää näinkin, ap. Ei ole pakko viharunqata somessa.
Mistä tiedät, ettei aloittaja kirjoittele myös maalin kuivumista odotellessa?
Pystyisin, koska itsekkin omaan lukihäiriön. Tuolla ei ole useinkaan riippuvuutta ihmisen älykkyyteen, tai sivistykseen.
Mun ex ei osannut, en tiedä mistä johtuu, kun oli korkeasti koulutettu ja muuten fiksu mies. Nykyinenkään ei osaa, mutta hänellä on lukihäiriö, ja kysyy kyllä aina multa miten kirjoitetaan jos epäilyttää :D
Olen jäätävä yhdyssanakyylä, mutta todellakin voisin jos kohtaisin ihanan ja sopivan miehen. Ärsyttävä tapa, mutta tärkeysjärjestyksessä noin sijalla 159. Minä tietenkin laatisin kaikki kirjalliset dokumentit jos sellaisia joutuisimme yhdessä tekemään.
Onhan tämä ihan omituista, että nykyisin niin monet ovat ihan pihalla yhdyssanojen kirjoittamisesta. Aivan kuin sillä ei olisi enää mitään väliä, miten sanat kirjoitetaan. Pitsi alus housut, siskon makkara keitto, kirkas valo lamppu, kulma karvat jne.
Puhumattakaan muista kielioppivirheistä ja omituisista lauserakenteista.. Onko tämä minkä hintainen? Mitä ihmettä!
Eihän se yhdyssanojen osaaminen ihmistä määrittele, mutta ilmiön yleisyys ihmetyttää. Mitä siellä koulussa nykyisin opetetaan tai jätetään opettamatta?
Kyllä, ja olen äidinkielen opettaja. Miehen kirjoitustaito ei ollut valintaperuste, vaan valitsin ihan perinteisesti seksuaalisen vetovoiman perusteella.
Ei tulisi kyseeseen.
Sen sijaan voisin seurustella uussuomalaisen kanssa joka ei osaa kirjoittaa ollenkaan.