1.8. kihloihin ja nyt jo mies pettää
Kaveri on ollut vuosia sinkkuna. Nyt löytänyt miehen ja vauhdilla ovat menneet kihloihin. Suhteeseen on ilmaantunut ongelmia ja mies on jo pettänyt häntä.
Kannattaako kaverina pitää suu kiinni, vai suositella eroa? Ikää yli 40 tällä naisella.
Itse en voisi olla pettäjän kanssa, mutta kaveri yrittää unohtaa asian.
Kommentit (31)
-0505- kirjoitti:
Pettäjä miehelle ehdottomasti ja välittömästi moro ja näkemiin.
pettäjämies on yhdyssana
Jos kaverisi haluaa unohtaa, anna hänen yrittää. Mitä sinä sekaannut toisten parisuhteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Kävi h*orittelemaan viestin tuojaakin...
AP
Sinäkö olit tuo viestintuoja?
KILL THE MESSENGER☠️
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin huolen omista asioistani. Pitääkö se nokka olla joka paikkaan aina työntämässä.
Tämä. Asia ei kuulu ap:lle millään tavoin. Ap on vain utelias ja vahingoniloinen moukka, jolla ei ole muuta tekemistä kuin kyylätä muita.
Olin tuossa tilanteessa. Ei olisi kannattanut jäädä. Suhde päättyi lopulta. Tämän jälkeen meni puoli vuotta ja löysin rakkaani, jonka kanssa menimme naimisiin viime kesänä.
Anna olla. Äläkä kutsu ystäväksi. Kärsiköön. Nykyään ihmisille ei saa sanoa mitään itsetuhoisesta käytöksestä. Pitää vain huuli pyöreänä ihmetellä kun väistämätön tapahtuu. Hankkiudu eroon siitä. Ei tuollaista typerystä jaksa katsoa.
Miksi yli nelikymppinen menee kihloihin?
Vierailija kirjoitti:
Olin tuossa tilanteessa. Ei olisi kannattanut jäädä. Suhde päättyi lopulta. Tämän jälkeen meni puoli vuotta ja löysin rakkaani, jonka kanssa menimme naimisiin viime kesänä.
Sama tilanne. Ei kannata jäädä vaikeaan suhteeseen.
Hyi olkoon. Päässä vikaa kenties....
Väännä rautalangasta mistä asia pitäisi huomata. Jään odottelemaan.