Tilaatko kotiinkuljetuksella ruokaa? miten usein?
Kommentit (13)
Pizzoja n. kerran tai kaksi kuussa.
Woltilla yleensä thai -ruokaa, intialaista tms. viikottain.
Kun Wolt ja Foodora lanseerattiin niin tilailin silloin alkuvuosina varmaan joka viikko ravintolaruokaa kotiin.
Nykyään noiden firmojen ruokakuskien toiminta on lähes aina ihan pelkkää kuraa, joten olen poistanut nuo em. tilit käytöstä.
Eräästä vaasalaislähtöisestä pizzaketjusta tilaan aina silloin, kun niillä on joku kamppis meneillään. He osaavat hoitaa kuljetuksen. Normaalihinnoilla (kuljetusmaksu 7,90€) en tosin tilaa niiltäkään.
En tietysti lainkaan, miksi tilaisin mitään ruokaa netistä? Se on kallista, teen kaiken mieluummin itse ja samalla sitä saa ilmaista liikuntaa, kun käy kaupoissa.
T. Lidl-mies.
En tilaa koskaan. Käyn itse kaupassa.
Kauppakasseja en tilaa, mutta ruoka-annoksia useamman kerran viikossa Woltista ja Foodorasta. Kuljetusmaksut kyllä turhan kalliita nykyään.
Viimeksi 90-luvulla oli niin hyytävä kankkunen, että piti tilata pitsa kotiin. Muuten olen niin nuuka ja pidän hyötyliikunnasta, että käyn itse kaupassa. Lisäksi saan itse valita parhaat vihannekset ja ja tuotteen, joissa on pitkä päiväys jäljellä.
Paivittaistavarat tilaan kerran viikossa, muuta ruokaa 5-6 kertaa viikossa. Rahaa kuljetuksiin menee nykyisella valuuttakurssilla 10e/kk joten ihana aikasaasto pikkurahalla. Suosittelen kaikille!
Cittarista ostokset 4-5 päivän välein.
Te, ketkä tilaatte noutoruokaa pidätte toisten työpanosta niin turhana, että kuljetusmaksuista valitetaan? Aika paljon on kyllä pokkaa. Musta kuljetusmaksut Woltilla ja Foodoralla voisi hyvin nostaa esimerkiksi 10€:n. Tällä saataisiin kuljettajille palkkaa ja arvostusta työhön. Itse ainakin lisään usein muutaman euron tippiä kun joku jaksaa tehdä tuollaista työtä.
Mutta itse tilaan ruokaa yleensä kotiinkuljetuksena. Asun yksin niin kuukauden ruoat tulee kerralla hankittua. Pysyy paremmin kartalla mihin raha menee ja tulee kaikki käytettyä tai pakastettua.
En ole koskaan tilannut. Joskus on kyllä hetkellisesti tehnyt mieli tilata, mutta olen pelännyt että ovelle tulee joku ei-toivottu kuljettaja, niin olen katsonut parhaaksi pärjätä sillä mitä pakastimesta löytyy.
Prismasta tilaan tavaraa noin kerran kuussa. Ajoittain myös K-supermarketista.