Olen niin kyllästynyt Huutis-ostajiin!
Hitsi kun ei tarvitsisi rahaa, niin veisin kaikki tavarat suoraan pelastusarmeijalle. Raivostuttaa se venkoilu mitä aina tulee ostajien puolelta kun Huutiksessa myy. Maksua ei tule tai maksu tulee myöhässä, ilmoitetaan muutama päivä ostamisen jälkeen, että hei, mullei ookaan nyt rahaa, maksan lapsilisäpäivänä. Taidan kyllä lopettaa tähän, nyt viimeisin ostaja taas laittoi viestiä että maksaakin vasta joskus.
Kommentit (8)
Sama huomattu. Ostoksilla arvoa 3- 8 euroa postikuluineen, mutta ei vaan nyt voi maksaa.
Todellako teidän elintaso riippuu noista parin euron huutisostoksista? Millä rahalla te sitten ostatte alunperin sen myytävän tavaran?
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 17:51"]
Todellako teidän elintaso riippuu noista parin euron huutisostoksista? Millä rahalla te sitten ostatte alunperin sen myytävän tavaran?
[/quote]
Joo, sitähän tässä haetaan... Lähinnä mua ärsyttää kyllä se, että selvänä pidetty kauppa venyy tai peruuntuu kokonaan ja joudun toteamaan, että olen tuhlannut aikaani ja energiaani tähän ihmiseen, ostajaan, joka ei hallitse talouttaan. Mun talous ei kaadu, mutta extraraha on aina tervetullutta. Selvästi vaan näiden ostajien talous on retuperällä, jos ei ole varaa maksaa kympin ostosta silloin kun ilmoituksessa on sanottu, vaan perutaan kauppa tai pyydetään viikko lisää maksuaikaa.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 17:51"]
[/quote]
Joo, sitähän tässä haetaan... Lähinnä mua ärsyttää kyllä se, että selvänä pidetty kauppa venyy tai peruuntuu kokonaan ja joudun toteamaan, että olen tuhlannut aikaani ja energiaani tähän ihmiseen, ostajaan, joka ei hallitse talouttaan. Mun talous ei kaadu, mutta extraraha on aina tervetullutta. Selvästi vaan näiden ostajien talous on retuperällä, jos ei ole varaa maksaa kympin ostosta silloin kun ilmoituksessa on sanottu, vaan perutaan kauppa tai pyydetään viikko lisää maksuaikaa.
[/quote]
No pitää sunkin taloudessa jotain vikaaolla, jos ärsytyksestä huolimatta jatkat myymistä. Lahjoita hyväntekeväisyyteen!
Ei taloudessa ole mitään vikaa jos haluaa hankkia rahaa vanhoilla hyväkuntoisilla vaatteilla:) Lähinnä vikaa on joidenkin käytöstavoissa. Itse myyn paljon omia ja lasten vaatteita ja olen pitänyt tuotetta varattuna max. Viikon, jonka jälkeen laitan negan. Ehkä ap voisi määritellä tarkemmat säännöt vakioviestissä/ muut- osiossa?
Minäkin olen niin kyrpiintynyt nokka solmussa tuleviin tinkijöihin. Huutiksessa en ole edes myynyt mitään, sen sijaan vanhassa Keltaisessa Pörssissä myin aika paljonkin. Ei ole kerta eikä kaksi, kun ostajaa ei lupauksestaan huolimatta tullut koskaan, usein myös vasta pihallani havaittiin, ettei rahaa olekaan tarpeeksi. Joskus jo valmiiksi sovitusta hinnasta alettiin tinkimään. Kerran myin purettavasta autosta osia ja ilmoitin, että ostajan tulee itse irroittaa osat omilla työkaluillaan. Pihaan ilmestyi kaksi miestä varustautuneena täysin sopimattomilla työkaluilla, jolloin lupasin lainata heille sopivat. Pian huomasin, etteivät he osaa tehdä niillä mitään, jolloin irroitin osat. Heput maksoivat ostoksensa ja häipyivät, jälkeenpäin huomasin, että olivat pöllineet ne lainaamani työkalut.