Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pissatauti jäänyt "kytemään" päälle... Neuvoja!

Vierailija
11.11.2014 |

Antibiootit päällä, oireet jatkuvat. Olleet jo viikkokausia. Vinkkejä, miten päästä eroon?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpalomehua, karpalokapseleita

Vierailija
2/18 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla on testattu, mikä bakteeri siellä oikein jyllää? Kuulostaa siltä että sulla on väärät antibiootit (ei tehoa siihen bakteeriin joka sulla siellä on) tai sitten ei bakteeria ollenkaan. Onko hiivaa? Antibiooteista usein tulee se kierre. Ja hiiva taas voi olla oireiltaan samanmoinen ku virtsiksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia.

Vierailija
4/18 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo paljon vettä ja syö C-vitamiinia. Lievemmissä tapauksissa nämä saattaa riittää, mutta joka tapauksessa tukee toipumista.

Vierailija
5/18 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kieltämättä otettu viljelyä. Aluksi oli kyllä bakteeri, johon ab auttoi. Nyt aloitin saman ab uudelleen, kun oireet vaan jatkuvat. Luulen kyllä, että ei oo enää bakteeria... Kaikki käytössä: C-vit, karpalot, vedet ym. Huoh!!!

Vierailija
6/18 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu että ovat suostuneet kirjoittamaan sinulle uusia reseptejä bakteeritestiä ottamatta o.O

Vierailija
7/18 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jossain vaiheessa kroonistunut (tms.) virtsatietulehdus. sain estoääkityksen. Olin siis muuten ilman, mutta esim. yhdynnän jälkeen otin pillerin tai heti, jos rupesi oireita tulemaan. Kierre loppui noin vuoden päästä. Ja kun suhdekin haaleni ja yhdyntäkerrat väheni. Mutta lääkäriin, mars. 

Vierailija
8/18 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko viininjuominen aiheuttaa  virtsatietulehdusta?

Vierailija
9/18 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä antibiootin vaihto Kefexiniin, ainoa joka tehoaa minulla pissatulehdukseen.

t. kroonikko

Vierailija
10/18 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-vitamiinia!!!!!!

Vierailija
11/18 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se on jotain mikä lääkkeillä tai muulla hoidolla menee... Aina ei ole. Joskus pissatulehdus voi laukaista virtsaputkioireyhtymän tai interstitiellin kystiitin, bakteerittoman mutta ilkeästi oireilevan pissavaivan, jolle ei käytännössä voi mitään.

Itse olen interstitiellin kystiitin kärsijä jo 7:ttä vuotta, tarkoittaen että pissatulehdusmaisia todella voimakkaita vihlaisuja, kirvelyä, kouristelua on päivittäin, vaan mitään ei asialle voi, kun ei siellä ole mitään pöpöä tai sientä tai tautia mikä tämän aiheuttaisi.

Vierailija
12/18 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä lääkäriin, mielellään urologille tai jollekin joka tietää asioista vähän enemmän kuin perusterveyskeskuslääkäri. Mulla on pissatulehdukset, hiivat, rakon toimintahäiriöt ja muut kivat ollut riippana koko aikuisiän, ja terveyskeskuslääkärien diagnooseista on aika harvoin ollut apua jos ei ole ollut niin päivänselvä tapaus että minäkin sen itse hoksaan. Vaivasi kuulostaa siltä että enää kyseessä ei ole pissatulehdus. Mulla ne ovat ainakin monesti poikineet muita vaivoja joilla on todella hämäävän samankaltaisia oireita.

Vierailija
13/18 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ESBL?

Vierailija
14/18 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Nuvaring aiheutti jatkuvasti lieviä pissatulehduksen oireita, loppuivat kun vaihdoin pillereihin.

Vierailija
15/18 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karpalomehua, karpalokapseleita

Puolukkamehu käy kanssa ja c-vitamiinia. happamoittaa pisaa ja pöpöt ei tykkää happamasta.

Vierailija
16/18 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan ennen ja jälkeen yhdynnän käydä pissalla ja yhdynnän jälkeen Lactalia .

Vierailija
17/18 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan pyytää se viljely ja herkkyysmääritys. Jos nämä ok, niin sitten se on klamydia, eikä siihen tavanomaiset pissatulehdusantibiootit tehoa. 

Vierailija
18/18 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

estrogeeni vahvistaa limakalvoja. Puikkoina tai voiteena ilman reseptiä. Virtsatulehduksia ehkäisee myös.