Palstan yleinen ajatusmaailma: parikymppinen on pelkkä kuori.
Voisitte vähän miettiä, miltä tuollaiset puheet tuntuvat.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:45"]
Tuo on pelkästään Ikiksen ajatusmaailma.
[/quote]Eikä ole. Todella monet täällä tuntuvat ajattelevan, että parikymppisillä ei ole korvien välissä yhtään mitään. Ajatellaan, että parikymppinen ei voi olla älykäs tai yhtä älykäs kuin itseään selvästi vanhempi henkilö. Mielestäni tämä ei ole totta. ap
[/quote]
Kyllä parikymppinen voi olla älykäs, mutta nelikymppisenä hän tulee olemaan älykkäämpi ja viisaampi. Se mitä parikymppisillä on korvien välissä, tuntuu jopa samasta ihmisestä, silloin kun hän on nelikymppinen, lapselliselta ja hölmöltä. Yksilöllisiä eroja löytyy aina.
Vanhemmista tuntuu hassulta, kun nuoret paasaavat suurista rakkauksista, jotka ovat kestäneet 4kk, kun itse on ollut naimisissa ehkä 20 vuotta. Työelämän paineista kun oltu kesätöissä jäätelökioskilla ja lasten hoidosta, kun heitä itseään ei vielä muutama vuosi aiemmin saanut edes yksin jättää kotiin ilman valvontaa. Kehon muutoksista kun heidän kohdallaan puhutaan vielä finneistä ja pituuskasvusta. Suuret mielipiteet, ilman kokemuksen tuomaa viisautta. Kyllä 5 vuotias voi olla älykäs 5 vuotiaaksi. Kuten 20 vuotias voi olla ikäisekseen fiksu. Mutta hän ei vaan voi olla yhtä fiksu ja älykäs kuin nelikymppinen esim.
Silloin kun kaksikymppinen alkaa selittämään omaa kaikkivoipaisuuttaan muihin verrattuna, niin väkisinhän sitä tulee mieleen, että ei siellä korvien välissä voi kauheasti olla.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 15:43"]
Keski-ikäisissä naisissa näkee niin paljon enemmän katkeruutta kuin nuorissa. Mitä luulette, kummat vaikuttaa tällaisen 32 v miehen silmissä kiinnostavammilta, elämäniloiset "kuoret" vai "elämänkokemusta omaavat" katkerat akat?
[/quote]
Saanko kysyä mitä elämänkokemuksesta katkeroitunut tekee keskenkasvuisella kakaralla...Luuletko ihan oikeasti, että minua voisi vähempää kiinnostaa, mikä näyttää tuollaisen poikasen silmissä kiinnostavalta. Äläkä nyt vielä sano, että vanhemmat naiset on kiinnostuneent sinusta. En jaksaisi selittää mistä tämä vallalla olevan puumailmiö johtuu. Sillä se ei ainakaa imartele sinun yhtään!
Keski-ikäisissä naisissa näkee niin paljon enemmän katkeruutta kuin nuorissa. Mitä luulette, kummat vaikuttaa tällaisen 32 v miehen silmissä kiinnostavammilta, elämäniloiset "kuoret" vai "elämänkokemusta omaavat" katkerat akat?
[/quote]
Miksi minun pitäisi vaikuttaa sinun silmissäsi kiinnostavalta? Minulla ei ole mitään intressejä, että sinä kiinnostuisit minusta. Mistä minun pitäisi olla katkera? Siitä ettet juokse perässäni?
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 15:55"]
[/quote]
Saanko kysyä mitä elämänkokemuksesta katkeroitunut tekee keskenkasvuisella kakaralla...Luuletko ihan oikeasti, että minua voisi vähempää kiinnostaa, mikä näyttää tuollaisen poikasen silmissä kiinnostavalta. Äläkä nyt vielä sano, että vanhemmat naiset on kiinnostuneent sinusta. En jaksaisi selittää mistä tämä vallalla olevan puumailmiö johtuu. Sillä se ei ainakaa imartele sinun yhtään!
[/quote]
En tiedä mitä tuohon vastata, mutta sen tiedän että katkera ihminen ei mielestäni ole kovinkaan kypsä tai oikeutettu arvostelemaan toisia lapsellisiksi.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 15:56"]
[/quote]
Miksi minun pitäisi vaikuttaa sinun silmissäsi kiinnostavalta? Minulla ei ole mitään intressejä, että sinä kiinnostuisit minusta. Mistä minun pitäisi olla katkera? Siitä ettet juokse perässäni?
[/quote]
Viestini ei ollut suunnattu henkilökohtaisesti sinulle.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 15:43"]Keski-ikäisissä naisissa näkee niin paljon enemmän katkeruutta kuin nuorissa. Mitä luulette, kummat vaikuttaa tällaisen 32 v miehen silmissä kiinnostavammilta, elämäniloiset "kuoret" vai "elämänkokemusta omaavat" katkerat akat?
[/quote]
Heh heh! Mene sinäkin vähän kotiin kasvamaan! :D Luuletko sinä että minärakenteeni on kiinni siitä miltä näytän jonkun miehen silmissä?! Ei se mies ole mikään välttämätön asuste joka jokaisella naisella on oltava!
Hyvä se vaan on sinun kannalta, että kuori näyttää kiinostavalta, he sitä prinssiä vielä odottavat valkoisella ratsulla pelastamaan.
Anoppini on ikärasisti,aina hokee miten hän ymmärtää kaikkea niin paljon paremmin kuin nuoremmat.Se tuntuu loukkaavalta vaikka olen jo 35v.Hän ymmärtää kirjat syvällisesti,parisuhteet viisaasti.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 15:43"]Keski-ikäisissä naisissa näkee niin paljon enemmän katkeruutta kuin nuorissa. Mitä luulette, kummat vaikuttaa tällaisen 32 v miehen silmissä kiinnostavammilta, elämäniloiset "kuoret" vai "elämänkokemusta omaavat" katkerat akat? [/quote] Heh heh! Mene sinäkin vähän kotiin kasvamaan! :D Luuletko sinä että minärakenteeni on kiinni siitä miltä näytän jonkun miehen silmissä?! Ei se mies ole mikään välttämätön asuste joka jokaisella naisella on oltava! Hyvä se vaan on sinun kannalta, että kuori näyttää kiinostavalta, he sitä prinssiä vielä odottavat valkoisella ratsulla pelastamaan.
[/quote]
Viestini ei ollut suunnattu henkilökohtaisesti sinulle.