mua harmittaa lapsen haalari :(
Ostin lapselle sikakalliin talvihaalarin. Nyt samoja jaetaan sokkarilla puolilmaseks. Ärsyttää. Nyt ihmiset luulee meit köyhäläisiks, kun lapsi kulkee jossain muka tarjoushaalaris.
Kommentit (17)
Onneksi sulla ei oo suurempia murheita...Mä sellaisen haalarin, joka miellyttää mun silmää, on hyvän mallinen lapselle, kestää leikkiä ja on sopivan hintainen.
On sullakin murheet! Ei tulis mieleenkään vertailla mitä muiden lapsilla on päällä.Pääasia lapsilla on lämmin haalarissa,vaikka olisi kirpparilta ostettua.
Jäipä tuosta sitten sana ostan pois...
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:20"]
Onneksi sulla ei oo suurempia murheita...Mä sellaisen haalarin, joka miellyttää mun silmää, on hyvän mallinen lapselle, kestää leikkiä ja on sopivan hintainen.
[/quote]
Kuule ap, ne on aika harvassa ne mammat jotka ehtii tarkkailemaan muiden haalareita ja vertailemaan hintoja ennen ja jälkeen alennuskampanjan. Minä en ainakaan erota yhtäkään haalarimerkkiä toisesta ilman niskalappujen tarkkaa tutkimista.
Minäpä kuljetan lastani äitiyspakkauksen tamineissa ja vaunuista löytyy myös äp:n makuupussi. Ajattelepa, miten köyhäläiseksi minua luullaan!!!!!!!
...huoh.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:30"]Kuule ap, ne on aika harvassa ne mammat jotka ehtii tarkkailemaan muiden haalareita ja vertailemaan hintoja ennen ja jälkeen alennuskampanjan. Minä en ainakaan erota yhtäkään haalarimerkkiä toisesta ilman niskalappujen tarkkaa tutkimista.
[/quote]
No saa, ehkä siellä perähikiäl. Mut tääl espoos, täällä kuuluu kyttää mitä tarhakaverilla on päällä, poppia vai tikettiä. Jollain on minirodinii tai vaik moloo. Aika noloo olla hei jossain lassies.
En kyllä kehtais missään äitiyspakkauksen haalarissa kulkea. Mutta ap:lla ei ole hätää, ei köyhälistöllä ole varaa maksaa sitä kahdeksaakymppiä mikä on nyt tarjoushintaan.
Kyllä on heikoissa kantimissa ihmisten itsetunto jos se romahtaa lapsen ulkoiluhaalarin hinnan mukana. Ja nämä pissis-äidit, jotka kyttää vieraiden lasten haalarimerkkejä, ovat kyllä nolouden huipentuma.
Siis teidän lapset on niin näitä sittari-haalarilapsia. Muuten te tajuisitte.
Ap
Onneks ei oo tota ongelmaa, kaivoin just meidän kuopukselle vanhempien lasten vanhat reimatecit varastosta, polvet oli niin kuluneet, että paikkasin tarrapaikoilla. Yhtään ei nolota mua eikä lasta. Miettikööt muut mitä haluaa, mutta näille paskakeleille en uutta haalaria osta.
Ostapa ensi kerralla oikeasti vähän erilaista, ulkomailta ja oikeasti kalliita merkkejä. Ja kuka käskee lapsen haalareihin??? Voishan Se olla paremmissakin vaatteissa?
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:30"]Kuule ap, ne on aika harvassa ne mammat jotka ehtii tarkkailemaan muiden haalareita ja vertailemaan hintoja ennen ja jälkeen alennuskampanjan. Minä en ainakaan erota yhtäkään haalarimerkkiä toisesta ilman niskalappujen tarkkaa tutkimista. [/quote] No saa, ehkä siellä perähikiäl. Mut tääl espoos, täällä kuuluu kyttää mitä tarhakaverilla on päällä, poppia vai tikettiä. Jollain on minirodinii tai vaik moloo. Aika noloo olla hei jossain lassies.
[/quote]
Molo sullon housuissas.
Halvempi haalarimerkkejä kertoo järkevästä äidistä, jolla on hyvä itsetunto. Huonoitsetuntoisethan ne pelkää mitä muut ajattelee. Kalliita merkkejä käyttää aina ne jotka yrittää esittää rikkaampaa kuin on, olen huomannut lähipiirissäni. Itseä vähän nolottaa äidin puolesta, jos lapsi on päästä varpaisiin merkkikuteissa.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:54"]
Halvempi haalarimerkkejä kertoo järkevästä äidistä, jolla on hyvä itsetunto. Huonoitsetuntoisethan ne pelkää mitä muut ajattelee. Kalliita merkkejä käyttää aina ne jotka yrittää esittää rikkaampaa kuin on, olen huomannut lähipiirissäni. Itseä vähän nolottaa äidin puolesta, jos lapsi on päästä varpaisiin merkkikuteissa.
[/quote] Sama huomio mulla!
No voi voi nyt taas, mikä ongelma. Minun lapseni saa käyttää viimetalvista reimatecin haalaria, joka tuli jo silloin ostettua alesta. Siellähän merkkitietoiset mammat kyttää haalareita päiväkodin pihalla, jos ei espoolaisrouvilla parempaa tekemistä ole. Ainoa mitä minä huomaan muiden lasten vaatetuksesta on se, kun jotain olennaista puuttuu, jos on vaikka käsineet jääneet pois sylissä kuljetettavalta lapselta, vaikka vanhempi on muistanut itselleen laittaa.
Meillä on Prismasta ostettu Ciraf-merkkinen haalari, oltiin miehen kanssa tyytyväisiä kun löytyi niin hyvä haalari halvalla :) Luullaanko meitä siis köyhiksi nyt? (eipä sillä, ei kyllä mitään ökyjä ollakaan)
voi voi.