Kauan pakettia uskaltaa oottaa vai onko mua huijattu? :(
Laitoin ilmon tori.fi ja siihen vastas joku muija jolla oli myydä kaipaamani asia. Laitoin sovitusti osan sovitusta hnnasta ja loput piti maksaa myöhemmin tuotteen tullessa perille. Noh, aikaa on kulunut jo yli kaksviikkoa ja kun viimeks kysyin mikä on tilanne, sanoi vaan laittaneensa paketin postiin, mikä on aika epätodennäköistä kyllä..
Nii, en tiedä pitäskö uhkailla jo tässä kohtaa maksamaan rahani takaisin, vai pitäskö vielä suhtautua ymmärtäväisesti ja odottaa? Selvää on, että nainen on ainakin valehdellut vieneensä paketin postiin (koska a)pakettia ei ole tullut ja b) Kai se olis oma-alotteisesti alkanut jo penään puuttuvaa summaa, mikäli. Niin).
Hyy, ärsyttää sikana -- E pelkästään rahan meno, mutta olisin oikeasti halunnut ko. tuotteen, jota ei enää voi ostaa mistään uutena :(
Kommentit (8)
Öh, siis nyt yli kolme viikkoa mennyt :((
Sua on huijattu. Laita myyjälle viestiä että palauttaa sulle rahat tai teet rikosilmoituksen.
Vaadi seurantakoodia. Jos sitä ei saa, sano että jos paketti ei ole täällä perjantaina, tai maksetut rahat takaisin tilillä xxxxx-xxxxx, niin menet viestien ja myyjän tilinumeron kanssa laitokselle tekemään rikosilmoitusta.
No myyjänä yleensä tahdon kokossumman tilille ennekuin lähetän mitään. Ja usein torin ostoilmoituksiin vastaa joku huijari. Itselleni käynyt niin muutaman kerran. Olen jättänyt ostamatta kun epäilyttää. Muutaman kerran google on kertonut huijarista kun on nimeä ja tilinumeroa googlettanut. Voithan yrittää uhkailla rikosilmoituksella vaikka se ei kyllä tehtynä välttämättä johda mihinkään.
Tuntuu että koko Tori on nykyään täynnä huijareita ja sekopäitä. Olet tainnut törmätä edelliseen. Toriin pitäisi saada toimiva palautesysteemi. Itse en enää uskalla ostaa torista muuta kuin sellaista tavaraa jonka voin noutaa.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:12"]
Ei sitä enää kannata odottaa, olisi se kahdessa viikossa tullut. Laita nyt sähköpostia ja kysy tavaran perään, sano että teet rikosilmoituksen, ellei pakettia ala kuulua. Se pelästyttää jotkut postittamaan tuotteen, harmi kyllä se ei toimi aina. Muita keinoja sinulla ei taida olla.
[/quote]
Joo, tottahan se on. Oon vaan elätellyt toivetta, että tällä henkilöllä olisi jostakn syystä viivästynyt sen paketin postitus, mutta on aikeissa toimittaa sen kuitenkin, sitten joskus.. :l
Kyll sua on pahastikusetettu : ( Rikosilmotusta kehiin heti!
Ei sitä enää kannata odottaa, olisi se kahdessa viikossa tullut. Laita nyt sähköpostia ja kysy tavaran perään, sano että teet rikosilmoituksen, ellei pakettia ala kuulua. Se pelästyttää jotkut postittamaan tuotteen, harmi kyllä se ei toimi aina. Muita keinoja sinulla ei taida olla.