Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyvää on TikTokin kaltaisessa somepalvelussa?

Vierailija
23.09.2021 |

Taas uutisointia Tiktokista. Tällä kertaa lapset räjäyttelee omatekoisia pommeja. Viikko tai pari sitten yllytettiin traumatisoimaan taaperoikäisiä jättämällä lapset yksin kotiin.

Olenko minä tullut vanhaksi vai onko nuorten villitykset menneet yli äyräiden?

Hullu maailma.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Vierailija
2/7 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus bongaan sieltä hyviä reseptejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on hyviä ruoka- ja eläinvideoita. En ole teini niin en ole kyllä noita teinivillitysvideoita katsonut ollenkaan.

Vierailija
4/7 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee kepeästi monta tuntia sen parissa ja nauran ihan kippurassa. Ihmiset osaa olla niin hauskoja. Suosittelen

Vierailija
5/7 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää on se, että minulle se näyttää pääasiassa vain koiravideoita. Olen kyllä katsellut niitä vain pari viikkoa enkä edes aio kirjautua.

Huono juttu on se, että koiravideoiden seassa on alkanut olla ikävää materiaalia, jolla ilmeisesti kerjätään sääliä ja tykkäyksiä: huonoista oloista pelastettuja ja kulkukoiria ja -kissoja. En yhtään ihmettelisi, jos jotkut sotkisivat ja pelottelisivat normaalin koiran ja kuvaisivat sitä sitten näyttääkseen sankareilta.

Minulle ei näy lapsia ollenkaan, mutta aikuisia silloin tällöin. Ketä kiinnostaa jonkun tuntemattoman tyypin hampaidenharjaus tai kehnohkon tanssijan hypähtely keittiön lattialla? Ovatko ihmiset oikeasti noin kauhean huomionkipeitä?

Vierailija
6/7 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukossa tyhmyys tiivistyy. Internet suurin joukko, maksimaalinen tyhmyys.

Vierailija
7/7 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä hyvää että haista sinä pitkä paska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi