Typeryyttä aiheuttava virus löydetty!
Löydetty virus, joka tekee ihmisistä hieman typerämpiä.
Testatuista 90 henkilöstä oli neljälläkymmenellä viruksen vasta-aineita kurkussaan. Samaiset neljäkymmentä pärjäsivät näköhavaintojen nopeutta ja tarkkuutta sekä tarkkaavaisuutta mittaavissa testeissä huonommin kuin ne, joilla vasta-aineita ei ollut.
Vielä ei ole tiedossa kuinka laajalti typeryysvirus on levinnyt ja selittääkö se tälläkin palstalla öisin havaittavat typertelyt.
Kommentit (13)
Menkää nyt herran jestas äkkiä pois tai käyttäkää ainakin hengityssuojainta ja kontoomia! Tääällä se leviää kulovalkean lailla.
Käyn täällä nykyään pessaarit sieraimissa ja uimalasit päässä. Ei pelota tartunnat!
Itsekin olet täällä yöllä, alibia tuskin on esittää väitettä vastaan??
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 04:00"]
[/quote]
paitsi jos asuu ulkomailla. Täällä esim kello vasta 7 illalla.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 04:10"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 04:00"]
[/quote]
paitsi jos asuu ulkomailla. Täällä esim kello vasta 7 illalla.
[/quote] Mutta silloin tarkoittaisi yöllisillä typeryyksillä täkäläisittäin päiväsaikaan kirjoitettuja juttuja.
Okei. Eli oon saanut tän tartunnan täältä. Nyt joku palstan tutkijatohtorilääkärilisuripsykiatrikirurgionkologi rokotetta kehittelemään ja rahoiksi!
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 08:36"]Okei. Eli oon saanut tän tartunnan täältä. Nyt joku palstan tutkijatohtorilääkärilisuripsykiatrikirurgionkologi rokotetta kehittelemään ja rahoiksi!
[/quote]
Älä viitsi kuule. Lääketieteellä on ollut yli 100 vuoden urakka peittää se tosiasia että kaikki krooniset taudit johtuvat infektiosta, syöpä mukaanlukien. Miksi tunnustaa tosiasioita, kun voi lyödä rahoiksi oireita lievittävillä lääkkeillä, kun kukaan ei tiedä paremmastakaan. Eikö se ole juuri lääkefirmojen unelma kun todetaan että tätä tautia ei voi parantaa, ja joudut loppuiäksi syömään lääkkeitä vaivaan.
No entäs sitten se toksoplasmoosi, jonka yhteydestä skitsofreniaan, itsemurhayrityksiin ja ties mihin on puhuttu. Ja joskus muistan lukeneeni että pakko-oireisen häiriönkin taustalla saattaisi olla joku infektio...
Syökää ihmiset kaurapuuroa! Kaurapuuro hellii hyviä mikrobeja! Mars puurolle!
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 10:52"]
Mä oon tainnu saada sen. Musta on tullut tyhmenpi viime vuosina.
[/quote]
Ei ole vielä paha tartunta. Todella typerät ihmiset eivät itse ymmärrä olevansa typeriä...