Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuokramökit siivous

23.09.2021 |

Mitä loppusiivoukseen yleensä kuuluu?

Ollaan menossa porukalla mökille yhdeksi yöksi ja osa meistä sitä mieltä että ehdottomasti siivotaan ite ja osa että otetaan siivous. Siivouksen hinta 120e ja mökki alle 90m2. Saunotaan ja paljuillaan. Tuntuu vaan tuo 120e aika rapealta hinnalta ajatellen että siellä on 15 ihmistä yhden yön.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä helvetin köyhä remmi lähdössä reissuun, jos 28€/lärvi on "rapea" siivouksineen. Mut ei siinä mitään, elämä on valintoja. Sen kun puunaatte krapulassa.

Mites ku joku oksentaa krapulassa siellä vessassa, jota muiden pitäisi putsata?

Vierailija
22/35 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökin pitää olla lähtiessä samassa kunnossa kuin tullessa. Toisaalta olette vain yhden yön, toisaalta porukkaa on paljon, ja silloin tulee sotkuakin enemmän (verrattuna vaikka kahteen ihmiseen). Jos siivoatte itse, kannataa siihenkin varata lähtöpäivänä riittävästi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/35 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en minä sanonut että minä en voisi maksaa vaan kun porukalla on mökkiä pohdittu niin tämä vastakkain asettelu on tullut. Mielestäni on kallis mutta olen valmis sen maksamaan. Osa ei. Menemme mökille siellä lähellä olevan aktiviteetin vuoksi josta tulee kuluja, emme mene siis sinne mökin takia.

Monikaan ei nyt vastannut kysymykseen että mitä siihen loppusiivoukseen kuuluu?

24/35 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökin pitää olla lähtiessä samassa kunnossa kuin tullessa. Toisaalta olette vain yhden yön, toisaalta porukkaa on paljon, ja silloin tulee sotkuakin enemmän (verrattuna vaikka kahteen ihmiseen). Jos siivoatte itse, kannataa siihenkin varata lähtöpäivänä riittävästi aikaa.

Jos 15 ihmistä siivoaa niin eipä siinä kauaa mene.

Vierailija
25/35 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

120e; sehän on melkein ilmainen ,kun se ja viiteentoista osaan. Jos itse siivoatte yhtä siistiksi, kun oli tullessanne, siin käy nii , että jotkut vaa siivoaa ja toiset ei.

Vierailija
26/35 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piipa123 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietysti sitä tarkoittaa, että mökki on lähtiessä samassa kunnossa kuin saapuessanne.

Lähinnä että kuuluuko siihen saunan pesu, kylppärin kuuraaminen, uunin pesu, lattiakaivon pesu....?

Meidän vuokramökin siivoukseen noi kuuluu.

Piruako tätä alapeukutatte😄 luulisi kaikille olevan mukava kun pääsee puhtaaseen mökkiin?

Vierailija
27/35 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipa123 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolet makaa krapulassa, toiset oksentaa. 

Vierailija
28/35 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunoiden ja uunien pesu ei kuulu vuokralaiselle. Viette roskat, lakaisette ja tiskaatte, siinä se.

Vierailija
29/35 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipa123 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa noihin siivouksiin osallistuu aina vain kaksi tai kolme ihmistä. Sitä paitsi kohmelossa siivoaminen on aika v*ttumaista.

Vierailija
30/35 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikkunoiden ja uunien pesu ei kuulu vuokralaiselle. Viette roskat, lakaisette ja tiskaatte, siinä se.

Jos menet vuokramökkiin, joko maksat siivouksen tai siivoat tasan niin, miten se on ohjeissa määritelty. Näin olen myös itse toiminut. Jätän siistiin kuntoon mökin joka kerta ja positiivista palautetta on tullut.

Minä ottaisin siivoussumman vuokraajana takuussa, jonka saa takaisin, jos on siivonnut. Uuni pestään tai pyyhitään kunnolla, jos sitä on käytetty.

Vierailija
31/35 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piipa123 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietysti sitä tarkoittaa, että mökki on lähtiessä samassa kunnossa kuin saapuessanne.

Lähinnä että kuuluuko siihen saunan pesu, kylppärin kuuraaminen, uunin pesu, lattiakaivon pesu....?

Meidän vuokramökin siivoukseen noi kuuluu.

Tietenkin, olen ihan samaa mieltä. Jos noita ei tee, saunaan ja kylppäriin pinttyy lika, sauna haisee hieltä (kuvottavaa) ja uuni likaantuu vähitellen pahemmin, koska siivoaminen ”ei kuulu” kenellekään.

Jos ei ole valmis siivoamaan kunnolla, maksaa siivouksen. Niin helppoa se on.

Vierailija
32/35 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipa123 kirjoitti:

Rapealta siksi että reissuun tulee paljon muitakin kuluja. Ja on se iso summa kun 120e yksi yö, mökki muutenkin jo 300e ja rapiat

20 €/henkilö on vähän. Siivouksen kanssa 28 euroa. Pitää pysyä kotona, jos ei tuon vertaista pysty maksamaan.

Vierailija
33/35 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipa123 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15 henkilöä siivoaa 90 neliön mökkiä? Siinähän porukka vain tuuppii toisiaan.

Vierailija
34/35 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä käy varsinkaan isommille seurueille suunnatuilla vuokramökeillä. En ole erityisen pöpökammoinen, mutta esim. joku palju mitä ei kunnolla putsata porukan vaihtuessa ällöttää jo ajatuksenakin kun pannaan vaan uudet vedet lämpiämään. Saunassa vähän sama homma.

Vierailija
35/35 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikkunoiden ei, mutta jos uuniin on tullut omasta ruuanlaitosta johtuvia roiskeita niin sitten sekin tietysti siivotaan.