Mikä on elämäsi tarkoitus?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellistyminen
"Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on täydellinen"
Matt 5:48
Ihana vastaus.
Miksei ole saanut aina olla täydellinen? Voiko ihminen täydellistyä täällä maapallolla eläessään?
Voi. Ei Jeesus olisi noin sanonut, mikäli se ei olisi mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Tappaa hirviöitä, jotta saan rahaa ja varusteita sekä XP:tä ja voimakkaampia kykyjä, jotta pystyn tappamaan vahvempia hirviöitä, joilta saan lisää XP:tä ja vielä parempia varusteita, joilla pystyn tappamaan entistä vahvempia hirviöitä.
Tää kyl tuntuu välillä olevan elämän tarkoitus, mä teen ruokaa ja käyn töissä vaan että mä pystyn grindaa. Moar XP, moar loot!
En mene kovin filosofiseksi tässä, 42 toki tuli useammassa jo esille.
Mutta elämäni tarkoitus/suunta johon sitä ohjaan, on päästä muuttamaan maalle omaan talooni (tämä löytyy jo).
Tyttären takia asun kaupungissa, mutta muutan sinne kokonaan kunhan on sen ikäinen että muuttaa omilleen.
Teen kaupungissa päivätöitä ja sen ohella olen yrittäjä.
Yritystä voin pyörittää missä vain on netti, ja sähköt työkaluille.
Yrityksellä tienaan riittävästi että selviäisin hyvin kun työaika lisääntyisi päivätöiden jäädessä pois.
Tällä hetkellä näyttää siltä että pääsen muuttamaan sinne kokonaan 5-10 vuoden sisään.
Vierailija kirjoitti:
Olen neljän lapsen äiti. Tarkoitus olisi saada heistä kasvatettua yhteiskuntakelpoisia, onnellisia ja tasapainoisia ihmisiä. Lapsettomilla sinkuilla on varmaan eri päämäärät elämässään ja aikaa pohdiskella. Taidan olla niitä harvoja äitejä tällä foorumilla. Veikkaan, että 95% teistä on lapsettomia ikisinkkuja..niitä sukupuolettomia a-seksuaaleja.
Noilla ajatuksilla ja asenteellasi tuskin pääset tavoitteeseesi.
Lisääntyä (tämä päämäärä on täytetty 3 lapsella) ja olla muutenkin mahdollisimman hyödyllinen kansayhteisölle johon kuulun. Tähän liittyen treenata kuntosalilla (tuloksellisesti) ja pitää itseni tikissä kunnossa jotta en sairastu ja joudu pitkäaikaistyöttömäksi. Äänestys- ja ostokäyttäytymisessä taistella erilaisia kansakuntaamme uhkaavia rappiovoimia vastaan. Sitten vanhana aion terminoida itseni ennen kuin joudun muiden armoille.
M42, DI
Onnellisuuden tavoittelu. Onnellisuus ei ole tarkoitus, se on erittäin nopeasti ohimenevä tila.