Mikä on elämäsi tarkoitus?
Kommentit (67)
Elämä itse, miltä se milloin näyttääkin.
Täysipäisten jälkeläisten teko ja elämän taipaleelle avustus.
Tunnen tehneeni sen kaiken minkä voin 3 lasta mutta aina on odotettavaa kun vasta 1 lapsen lapsi on maailmassa ja toivon että voin auttaa lapsiani ennen kuin pääni menee sekaisin etten voi heille antaa
perintöjä kun niistä on 2-3 verot maksettu.
Vaaalia muiden ihmisten tervveyttä uhrautuen ja juoden kaikki viiinat pois.
Lähinnä erilaiset mielihyvää tuovat asiat. Seksi. Leffat. Syöminen. Eipä se elämä sen ihmeellisempää ole, kuin nauttia arjen tommosista kivoista jutuista.
Elää uskonsuhteessa Jumalan kanssa, jakaa evankeliumia ja päästä lopulta Taivaan kotiin.
Elämälläni on muitakin tarkoituksia, mutta tuo on se suurin ja korkein.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Varmistaa että lapseni voi rauhassa murehtia sitä, mikä on elämän tarkoitus sen sijaan että murehtisi muita asioita.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä erilaiset mielihyvää tuovat asiat. Seksi. Leffat. Syöminen. Eipä se elämä sen ihmeellisempää ole, kuin nauttia arjen tommosista kivoista jutuista.
Jos kerran lähtökohta on hedonismi niin miksi haet sitä jostain leffoista ja syömisestä? Oletko kuullut huumeista? Sitä paitsi, kaikkia noita asioita voi tehdä aineissa ja niistä tulee paljon nautinnollisempia.
Orjana raataminen ja kuoleman odotus.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi : lapseton ikäsinkku" ja sanon teille vanhemmat: ette ainakan lastenne kiroilusta ja väkivaltaisesta käytöksestä päätellen osaa kasvattaa edes alkeelisempia peruskäytöstapoja! Ette edes itse osaa niitä! Eli ei,enempää lapsia tälläiseen pahaan ja kylmään maailmaan!
Jokaisen on mahdollista muuttaa maailmaa omalla käytöksellään ja teoillaan. Se vaatii vaan vähän vaivaa itseltä, sen syyttämisen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Orjana raataminen ja kuoleman odotus.
Jokainen on palvelija.
Ainakin olen auttanut tyttöjä ja naisia niin paljon, että olen sillä tarkoituksellisuuden ansainnut.
Kuluttaa, maksaa veroja ja tuottaa jälkeläisiä jotka voivat jatkaa samaa.
Itseni henkinen haastaminen. Olen syrjäänvetäytyvä ja tähän asti elänyt aika pelkurimaista, mielihyvähakuista elämää. Haluan taistella passiivisuuden, kyynistymisen ja itseni vähättelyn voimia vastaan yhteisöllisen hyvän eteen.
Tuhota paha lohikäärme, löytää neitoni ja ystäväni.