Tuntuuko teistä yhtään inhottavalta kulkea junassa, jossa on vankivaunu?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä sellainen on?
Junan perässä vaunu, jossa kuljetetaan vankeja. Usein näitä näkee Helsinki-Kajaani-välin junissa.
Miksi olisin matkalla Kajjaaniin?🤣
Enemmän minua inhottaisi asua Sörnäisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä sellainen on?
Junan perässä vaunu, jossa kuljetetaan vankeja. Usein näitä näkee Helsinki-Kajaani-välin junissa.
Koska se pysähtyy väliasemillakin
Mäkin olen lentokentällä ulkomailla nähnyt sellaisen ison miesryppään joissa keskimmäisellä oli kädet selän takana raudoissa ja vierekkäiset kulkivat hänen kanssaan käsikynkkää
Vierailija kirjoitti:
Enemmän minua inhottaisi asua Sörnäisissä.
Tämä. Mieluummin hetkeksi vankilaan kuin vuosiksi Sörnäisiin.
Kivat sulle. Mikset kysy vankivaunun vangeilta, miltä heistä tuntuu matkustaa vapaiden kanssa samassa junassa?
Neljästi viikossa kaukojunan runkoon liitetään erikoinen vaunu, vankivaunu. Pohjoisen ja etelän väliä junalla kulkee vuosittain viitisen tuhatta vankia. Vankila raiteilla kertoo yhtä montaa tarinaa. Ohjaus Marja Kurikka. (2011)
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen lentokentällä ulkomailla nähnyt sellaisen ison miesryppään joissa keskimmäisellä oli kädet selän takana raudoissa ja vierekkäiset kulkivat hänen kanssaan käsikynkkää
Se oli vain jokin BDSM-rinki...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä sellainen on?
Koska se pysähtyy väliasemillakin
Miksi menisin Helsingistä muualle kuin Vantaan lentoasemalle?
Mul on monta hyvää ideaa, miten sihe junaan pääsee iha täältä siviilistä asti
Vierailija kirjoitti:
Olisi hienoa nähdä sellainen jenkkityylinen rypäs, missä vangit on kahlittu toisiinsa kuljetuksen ajaksi.
Yleensä istun paikallani enkä kuljeskele junassa.
Ei.
Turvallisempaa kuin tavallisessa junassa. On konnarin lisäksi ainakin yks extra vartija tai poliisi junassa.
Ei. Inhottaa se että Suomessa kaikenmaailman väkivaltaiset psykopaatit hilluvat ihan vapaasti muiden ihmisten seassa muutaman vuoden vankilassaolon jälkeen.
No eikö se ole junan viimeinen vaunu eikä sinne edes pääse siviilit ja se on vartioitu.
Eli ei inhota.
ei tod. miksi olisi inhottavaa.