Olen alle 25 vuotias, alkoholisoitinut ja kyllästynyt, haluatko kysyä jotakin?
Olen työtön ja alkoholisoitunut. Minulla ei ole lapsia. Minulla on diagnosoitu masennus ja ahdistushäiriä. Elän avosuhteessa jossa mies käy töissä. Juon toisinaan arkisin salaa häneltä. Haluatko kysyä jotakin?
Kommentit (60)
Haluaisitko tutustua? Ihan vertaistuen merkeissä.. Itse olen 24, kohta 25 vuotias nainen, työtön ja alkoholisoitunut myös.. Elämä mennyt aika alamäkeä jo reippaat 10 vuotta (tiedän että kuulostaa käsittämättömältä), välillä ehkä vähän noustu ylös, mutta samaa ympyrää tämä tuntuu aina pyörivän, siihen samaan tilanteeseen aina palaan... Nytkin olen humalassa
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 20:16"]
Ootko kaunis?
[/quote]
Mielstäni olen sievä, avopuoliso kehuu usein ja saan joskus kehuja myös tuntemattomilta.
-AP
Kysykää rohkeasti, aion vastata rehellisesti kaikkiin kysymyksiin.
-AP
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 20:23"]
Miks et yritä korjata mieltäsi?
[/quote]
Olen yrittänyt. Joskus minulla on täysin selviä jaksoja ja pystyn olla juomatta kaksikin viikkoa, sitten taas retkahdan. Haluaisin saada aikoja terapeutille.
Miksi seurustelet, vaikka masentuneena ei pysty rakastumaan?
Miksi et halua tehdä mitään elämälläsi? Eikä ärsytä olla reppana, jota mies elättää?
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 20:23"]
Miks et yritä korjata mieltäsi?
[/quote]
Olen yrittänyt. Joskus minulla on täysin selviä jaksoja ja pystyn olla juomatta kaksikin viikkoa, sitten taas retkahdan. Haluaisin saada aikoja terapeutille.
[/quote]
unohtui, -AP
Miksi seurustelet, vaikka masentuneena ei pysty rakastumaan?
[/quote]
Olen rakastunut ja mieheni on myös rakastunut minuun. Masennus ei sulja sitä pois. Pelottaa vain, jaksaako hän minua enää kauaa.
-AP
Miten määrittelet olevasi alkoholisoitunut? Otan mäkin kuppia viikossa ainakin kerran kunnolla(15-20 annosta)ja joskus enemmänkin. Hoidan silti kaikki opiskeluni ja työni ym. asiat. En koe olevani alkoholisoitunut, vaikka riskirajat paukkuvatkin joka viikko.
Miksi et halua tehdä mitään elämälläsi? Eikä ärsytä olla reppana, jota mies elättää?
[/quote]
Haluan tehdä jotain elämälläni, olen vielä nuori, haluaisin opiskella ja työllistyä, saada ehkä uran tulevaisuudessa. Ärsyttää todellakin olla miehen elätettävänä. Kaikki vanhat koulukaverit ovat jo urallaan pitkällä ja minulla ei ole mitään. Minä en ole mitään.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 20:30"]
[/quote]
Haluan tehdä jotain elämälläni, olen vielä nuori, haluaisin opiskella ja työllistyä, saada ehkä uran tulevaisuudessa. Ärsyttää todellakin olla miehen elätettävänä. Kaikki vanhat koulukaverit ovat jo urallaan pitkällä ja minulla ei ole mitään. Minä en ole mitään.
[/quote]
Ja -AP unohtui taas, anteeksi.
Niele[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 20:25"]Nieletkö?
[/quote]
Nielen kyllä.
-AP
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 20:27"]
Miten määrittelet olevasi alkoholisoitunut? Otan mäkin kuppia viikossa ainakin kerran kunnolla(15-20 annosta)ja joskus enemmänkin. Hoidan silti kaikki opiskeluni ja työni ym. asiat. En koe olevani alkoholisoitunut, vaikka riskirajat paukkuvatkin joka viikko.
[/quote]
Vaikka minulla olisikin töitä tai opiskeluja en usko, että voisin ne suorittaa kiitettävästi. Kotityötkin usein jäävät vaikka olen joka päivä yksin kotona.
-AP
Mistäpäin olet? Tunnen monia, jotka ovat päässeet kiinni raittiiseen elämään Kan ry:n avulla! http://www.kan.fi/toimintayksikot
Hae ihmeessä apua ongelmaasi. Olet nuori, sinulla on vielä pitkä elämä edessäsi. Sinulle on paikka ja tarkoitus tässä maailmassa. Löydät sen vielä.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 20:29"]
Mikä on lempijuomasi?
[/quote]
Juon olutta päivittäin. Pidän myös kuivasta valko- ja punaviinistä.
-AP
Minä juopottelin lähes päivittäin parinkymmenen vuoden ajan. Lopulta lähdin AA:han ja nyt olen ollut muutaman vuoden selvänä. Mikset sinäkin kokeile?