Mies ja ystävä petti :(
Olen ollut hyvä kaveri yhden miehen kanssa lapsuudesta asti. Hiljattain hän paljasti olevansa homo. Seurustelen miehen kanssa, joka on hyvä ystävä myös tämän lapsuudenystäväni kanssa. Sain tietää että kaverini on houkutellut, ja saanut poikaystäväni sänkyyn kanssaan. Poikaystäväni muka halusi kokeilla miltä se tuntuu miehen kanssa. Mitä teen? Olen nyt tämän kaverin luona isommalla porukalla, ja haluaisin käräyttää tai nolata sen jotenkin. Olen niin pettynyt molempiin, luulin että poikaystäväni rakastaa minua, ja luulin myös että ystäväni on ystäväni! Ja ei ole sitten provo, kumpa olisikin! :(
Kommentit (18)
Jaa-a. Et taida miesystävälle olla kovin tärkeä kun petti sinua. Liekö tuossa vaihtoehtoja. Ja jos häntä lisäksi kiinnostaa miehet...
Kimppakyytiä puolin ja toisin, unohtuu suuntaukset ja muut luokittelut!!
Miksi edes vaivauduit kirjoittamaan näin paskan?
Muistakaa hygienia, ettei kokkareita mee vääriin paikkohin!
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 18:47"]
Ja ei ole sitten provo, kumpa olisikin! :(
[/quote]
Onpas.
kyllähän se vähän homo on jos halusi kokeilla. Kertoiko se että miltä se kokeilu tuntui? että kokeeko olevansa homo?
Älä viitti valehdella ei me mitään tehty!!!!
Sä vaan luulet että tehtiin mutta ei tehty!!!!!!
No mun kaikki kaverit on pettäny mut jo kuus vuotiaana. Oon oikeestaan nyt kymmenen vuotta mutta koulussakin ne jättää aina 4-2 ulkopuolelle ja mä oon aina yks niistä. Ei tunnu reilulta. Sitte jos alan koulussa puhua jutun aigeuttajalle (olevinaan kaikkien lempparille) nii se sanoo et on vähän kiire ja et pitää mennä tai alkaa pölistä päälle. Mä oon jo kauan aikonu vaihtaa koulua niitten takia vaikka nykyseenki on viis kilsaa ja se on meijän lähin.
Kuka nyt koulussa uskaltais puhua kellekään? Kunhan jättävät rauhaan.
Ei kerta homoa tee ja kymmenestä nollaantuu
Mä vihasin koulussa kaikkia lapsia. Pelkäsin niitä. Sen takia varmaan oonkin homo, ettei olis pelkoa niitten tekemisestä.. :D Älä viitti vepe, ei me oo kiisken kans mitää tehty.
Juu