Onko Telialla taas joku häiriö MMS viesteissä?
Kommentit (11)
Kaikki käyttää Whatsappia nykyään. Kannattaa kokeilla eikä maksaa viestittelystä turhaan. Tätähän ei kysytty, mutta kerroin nyt kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki käyttää Whatsappia nykyään. Kannattaa kokeilla eikä maksaa viestittelystä turhaan. Tätähän ei kysytty, mutta kerroin nyt kuitenkin.
No minä en käytä eikä kiinnosta tippaakaan mitä ”kaikki” tekee. Aika monella lienee muutenkin kiinteä kk paketti eivätkä maksa viestejä erikseen kappalehinnalla joka on jotain senttejä.
Asia varmaan selviäisi parhaiten Telian asiakaspalvelusta. Ei vauvapalstalla tiedetä operaattoreiden häiriöistä.
Vierailija kirjoitti:
Asia varmaan selviäisi parhaiten Telian asiakaspalvelusta. Ei vauvapalstalla tiedetä operaattoreiden häiriöistä.
No siellä ei vielä ole mitään infoa asiasta. Viimeksi meni myös useampi tunti että päivittivät tiedon häiriöstä. Siksi kysyn, kun olisi kiva tietää johtuuko liittymästä vai puhelimesta.
Mä en edes oikeesti tiedä, miten MMS viestejä näilllä nykyajan vehkeillä lähetetään :D Viimeks varmaan 15v sitten tommosen lähettänyt jollain simpukka nokialaisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siellä ei vielä ole mitään infoa asiasta. Viimeksi meni myös useampi tunti että päivittivät tiedon häiriöstä. Siksi kysyn, kun olisi kiva tietää johtuuko liittymästä vai puhelimesta.
Telian sivuilta:
Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.
Kysäise tuota kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä en käytä eikä kiinnosta tippaakaan mitä ”kaikki” tekee. Aika monella lienee muutenkin kiinteä kk paketti eivätkä maksa viestejä erikseen kappalehinnalla joka on jotain senttejä.
Miksi maksaa kiinteetä hintaa viesteistä ja puheluista kun 14,90€ saa rajattoman 4g johon sitten viestit ja puhelut maksaa kpl/minuuttihintaan ja kun on whatsapp niin oikeita puheluita tulee ehkä 2 puoleen vuoteen ja viestejä tule yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksaa kiinteetä hintaa viesteistä ja puheluista kun 14,90€ saa rajattoman 4g johon sitten viestit ja puhelut maksaa kpl/minuuttihintaan ja kun on whatsapp niin oikeita puheluita tulee ehkä 2 puoleen vuoteen ja viestejä tule yhtään.
Voitte varmaan tehdä oman ketjun näille WhatsApp hekumoinneille? Ottaisin kotiin myös kiinteän lankapuhelinlinjan, jos sellaisen saisi ja luopuisin kokonaan älypuhelimesta jos se olisi mahdollista. Että mitäs siihen sanotte. Ei kiinnostele 4g eikä appsit tai muu nykyroska. Menkää vaikka tekemään joku TikTok reaktiovideo siihen että joku vielä lähettää MMS viestejä, iiiik, miten vanhanaikaista, siis omg. Ihan. Sama.
Millaista häiriötä sinulla oli eilen MMS-viesteissä?
Illalla havaitsimme ainakin sellaisen häiriön, että MMS-viestejä saapui useampia kerrallaan. Joissakin tilanteissa puhelimen uudelleenkäynnistys auttoi samantien ja kokonaisuudessaankin tilanne saatiin korjatuksi illan aikana. :)
Onko tänään ongelmat jatkuneet? Kannattaa ensiapuna kokeilla juuri tuota puhelimen uudelleenkäynnistystä.
//Sanna
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.
Kukaan?