Jyväskylän Kuokkalan häirikköpojat
Täällä Kuokkalan keskustan ja Kekkolan välisellä alueella kaksi polkupyörillä liikkuvaa alakouluikäistä poikaa käy iltaisin hakkaamassa ihmisten ikkunoita ja ulko-ovia. Pojille ja heidän vanhemmilleen tiedoksi, että ellei kotirauhamme rikkominen lopu, otamme yhteyttä poliisiin.
Kommentit (7)
Eikös tämä ole jonkinlainen trendi siellä Jyväskylässä päin?
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 18:13"]
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/lapset-kiusanneet-miesta-vuosia-ei-auta-kuin-myyda-talo/1926985
[/quote]
Nykyajan kasvattamattomat kersat eivät kunnioita toisia ihmisiä, toisten ihmisten omaisuutta, yhteistä omaisuutta eivätkä toisten ihmisten yksityisyyttä ja kotirauhaa. Onneksi jossain on myös hyvin kasvatettuja lapsia.
Täällä Jyväskylässä on viime aikoina siivottu paikkoja rikkoneiden Halloween-kerjäläisten jälkiä (kepponen?) eräillä omakotialueilla sekä siivotaan vastikään maalilla sotkettuja koulujen ikkunoita ja ovia. On se kumma, ettei sekopäisiä kersoja saada kuriin.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 18:13"]
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/lapset-kiusanneet-miesta-vuosia-ei-auta-kuin-myyda-talo/1926985
[/quote]
Nykyajan kasvattamattomat kersat eivät kunnioita toisia ihmisiä, toisten ihmisten omaisuutta, yhteistä omaisuutta eivätkä toisten ihmisten yksityisyyttä ja kotirauhaa. Onneksi jossain on myös hyvin kasvatettuja lapsia.
Täällä Jyväskylässä on viime aikoina siivottu paikkoja rikkoneiden Halloween-kerjäläisten jälkiä (kepponen?) eräillä omakotialueilla sekä siivotaan vastikään maalilla sotkettuja koulujen ikkunoita ja ovia. On se kumma, ettei sekopäisiä kersoja saada kuriin.
[/quote]
Varautukaa siihen, että pääsiäisenä on seuraava tuhovimmaisten pentujen invaasio, koska heille ei anneta rahaa risujen vastineeksi.
No jos nuorille nykyään jotain raivoissaan huutaa niin saa astalosta. Yleensä lautoja joissa on nauloja. Kiva irrotella koivesta sellaista lautaa, jossa on ruosteisia nauloja.
Nykään nuoret ovat valveutuneempia väkivaltaisen käytökseen. Ovat pienestä pitäen katselleet televisiosta vapaaottelua ja osaavat niksit. Suosittelen aina soittamaan poliisille. Itse en uskaltaisi lähteä ojentamaan murrosikäisiä poikia. Osaavat otteet vaikka olen raavas mies niin en ole taistelija.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 20:06"]
Nykään nuoret ovat valveutuneempia väkivaltaisen käytökseen. Ovat pienestä pitäen katselleet televisiosta vapaaottelua ja osaavat niksit. Suosittelen aina soittamaan poliisille. Itse en uskaltaisi lähteä ojentamaan murrosikäisiä poikia. Osaavat otteet vaikka olen raavas mies niin en ole taistelija.
[/quote]
Vanhemmatkin pelkäävät lapsiaan.