Hienoin hotelli/muu majoitus missä olet yöpynyt suomessa?
Haluaisin jotain luxusta vuosipäivälle, esim huoneen poreammeella 😍 vinkkaa oma suosikkisi?
Iglut pohjoisessa olisi ihana, mutta vain yksi yö aikaa, joten etelästä liian pitkä matka
Kommentit (366)
Oma mökkini meren rannalla, aina palaan sinne mielelläni uudestaan, kuin paratiisi.
Vierailija kirjoitti:
Långvikin sviitti oli hieno ja miljöö muutenkin upea
Russukoiden rahapesula koko paikka, Putinin vovan porukoiden omistama. Ei sinne.
Kesällä 2017 oltiin Kämpissä sviitissä, jossa oli oma terassi sisäpihalla. Oikein kiva huone ja palvelu, suosittelen.
Lapland hotel Bulevardilla spa huoneella, jossa sauna ja kylpyamme. Makkarin ja kylppärin erottaa lasiseinä. Hotellissa on ihana tunnelma ja aamupala todella hyvä.
Hienoin hotelli Suomessa 😁 olihan tää vitsi? vertaa euroopan 5tähden halvat hotellit, jotka pesee suomalaiset ylihintaiset mennen tullen…
Jos ajatellaan Suomessa olevia hotelleja, nostan tähän muutamia:
Vuonna 2009 Madonnan Helsingin Jätkäsaaren konsertin yhteydessä majoituin Hotel Klaus K: hon Bulevardilla. Majoituin hotelliin yksin ja vaikka asun pääkaupunkiseudulla. Käytän julkisia. Ihan kaikki keskustan palvelut ja nähtävyydet kävelymatkan päässä. Koska konsertissa oli peräti 85 000 ihmistä, en kuvitellutkaan että saisin taksin Jätkäsaaresta hotellille. Oli ihanaa nukkua konsertin jälkeen ja nauttia valmiista aamiaisesta konserttia seuraavana aamuna. Hotellissa itsessään on jo paljon nähtävää. https://www.klauskhotel.com/
Naantalin kylpylään sain kerran työpaikaltani palkinnon, lahjakortin muodossa hyvästä työsuorituksesta 2 hengelle. Olen nainen. Meille annettiin aika vaatimaton huone aluksi. Kun menimme valittamaan huoneen vaatimattomuudesta, niin meille annettiinkin viikonlopuksi MORSIUSSVIITTI. Olipa lääniä ja hieno näköala merelle. Olin matkalla äitini kanssa :D :D :D
Kylmäpihlajan majakkahotelli ehdottomasti!!!
Imatran Valtionhotellin tornisviitti.
Vierailija kirjoitti:
Järvisydän Rantasalmella. Hotellista sviitti. On siellä niitä iglujakin mutta ovat liian lähekkäin.
Tämän paikan hypetystä en ymmärrä. Aivan karsea paikka. Kylpylä on surkea ja pimeä.
Hotellin ja ravintolan tienoot sisältä todella ankeat.
Asuttiin iglussa. Aivan ylihypetetty iglukin ja meillä oli ainakin ihan onnettoman surkea, vaikka oli aivan uusi.
En ikinä menisi tänne enää vaikka joku maksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Storfinnhova Gård Kemiössä on ehkä Suomessa erikoisin. (Jos oli tarkoitus tosiaan vaan mennä yhdeksi yöksi niin kelomökki Äkäslompolossa on vähän turhan kaukana:)).
Jos googlaat, niin itse olen noista Storfinnhovan majoituksista yöpynyt Villa Ceciliassa, joka oli aivan ihanan tunnelmallinen. Siellä voi myös yöpyä puumajassa metsässä, mutta niihin olin hieman liian vanha kiipeämään:). Puumajoissa tosin on ihan normisängyt, lämmitys ym, että ei niissä tarvitse palella talvellakaan...
Se mikä siinä paikassa itseäni eniten viehätti (hyvän ruuan ja ritarisalissa nautittujen illallisten tunnelmallisuuden lisäksi) oli se luolaan rakennettu savusauna, jonka läpi virtaa joki:)! Eli kun siellä löylyttelee voi milloin tahansa kömpiä lauteilta alas läpi virtaavaan puroon vilvoittelemaan, ja sitten taas takaisin. Se paikka on vaikea kuvailla, täytyy kokea itse. Netistä löytyy kuvia, mutta niistä ei välity kunnolla se, minkälaista siellä oikeasti on...
-
Paikassa olen kaksi kertaa käynyt, pari yötä molemmat. Ensi kerta suomalaisomistuksen aikaan oli erinomainen kaikin puolin. Toinen venäläisomistuksen aikana sitten taas ei . Nuukailua riitti aamupalapöydän määrä-juustosiivuista alkaen jatkuen läpi linjan.
-Mutta paikka on todella hieno ja erikoinen ja ehkä tuo savusaunan läpi kulkeva puro erikoisimpana. Mitään luolasaunaa läpi virtaavine puroineen ei ainakaan ennen ollut ja tuskin on nytkään, ei siellä mitään vuoria ja luolia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järvisydän Rantasalmella. Hotellista sviitti. On siellä niitä iglujakin mutta ovat liian lähekkäin.
Tämän paikan hypetystä en ymmärrä. Aivan karsea paikka. Kylpylä on surkea ja pimeä.
Hotellin ja ravintolan tienoot sisältä todella ankeat.
Asuttiin iglussa. Aivan ylihypetetty iglukin ja meillä oli ainakin ihan onnettoman surkea, vaikka oli aivan uusi.
En ikinä menisi tänne enää vaikka joku maksaisi.
Minusta miljöö oli kaunis, mutta liian kaukana mistään. Se miksi en koskaan tule menemään tänne uudelleen on huono palvelu, vaaralliset, erittäin huonosti merkityt (sähkö)pyöräreitit. Tilattujen palvelujen puuttuminen ja suurin ongelma heillä, että reklamaatioon ei koskaan vastattu mitään. Some on täynnä samanlaisia kommentteja. Joku ongelma siellä selvästi on. Homma ei vaan toimi.
Sveitsin hotelli Hyvinkäällä remontin jälkeen.
Tosi hieno:) ja huoneet upeita
Kämp. Menneen maailman lumoa ja tyyliä.
Oliko 5/5?
Ja paljon hotellin klo on silloin kun sinä katsot sitä?
Niin, tietäjät tietää. .