Miten saada vanhemmat ymmärtämään että en voi perustaa perhettä koska en saa naista, eikä sen takia lapsenlapsia tule
Aina vain samaa jankutusta "milloin oikein hommaat naisen ja asetut aloillesi" "Milloin oikein ajattelit perustaa perheen"
Olen ainoa lapsi, ja he kohdistavat minuun suurta painetta suvun jatkamiseen.
Mutta Suomessa on naisten kriteerit koventuneet niin paljon viimeisen 10 vuoden aikana (instagramien, tempparien ym. takia), ja ikäluokassa 20-39 on 70 000 miestä enemmän kuin naista (eroa kasvatetaan koko ajan maahan tulijoilla), että suuri osa tavallisista miehistä jää nykyään yksin.
Miten voisin saada tämän perille vanhemilleni jotta he hyväksyisivät asian ja lopettaisivat jatkuvan asiasta puhumisen? Olen kyllä yrittänyt, mutta huonoin tuloksin. Taas on seuraavalla kerralla sama aihe.
M35
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vanhemmillesi että olet homo
Kysely loppuu kuin seinään
AI kai ap halua että vanhempansa alkavat vihaamaan häntä
Ei kai ne vanhemmat noin vanhoillisia ole?
SAno niille
Miksi kaksi noin rumaa ja tyhmää meni lisääntymään?
Näillä geeneillä ei saa työtä eikä naista.
Nyt kannatte vastuunne ja ostatte mulle thai naisen
Se maksaa noin 3 vesipuhvelia naisen isälle.
Vierailija kirjoitti:
MIksi sinulla ei ole sisaruksia?
Siis mikä kysymys toi nyt oli? Meitä ainokaisia on aika paljonkin. Toiset eivät saa lapsia enempää, toiset eivät halua enempää. Mikä ihmeen pakko täällä on tehdä 2-3 lasta?
T. eri
Vierailija kirjoitti:
No jaa ap.
Miksi olet niin nössö, ettet naista ja puolisoa itsellesi saa.
Perustele se vanhemmillesi.
On röyhkeää syyttää aina muita siitä, että elämä on p#reestä eikä onnistu eikä saa kaikkea sitä, mitä haluaisi saada.
Ensimmäiseksi täytyy lähteä omasta itsestä. Siitä, että mitä voisin tehdä toisin, että elämäni laatu parantuisi ja voisin saada edes osan siitä, mitä tavoittelen.
Aikuinen, normaali ja terve ihminen on totaalisesti itse vastuussa oman elämänsä kaikista asioista.
Näin. 98 prossaa incheleistä on niitä, koska eivät suostu muuttamaan itsessään mitään.
Taas uusi tulokulma tähän samaan ulinaan. Jos olisit jättänyt mainitsematta naisten koventuneet vaatimukset tempparien ja instagramin takia, olisi ollut vähän lisää uskottavuutta. Nyt kuulostaa sille, että ongelmana on lähinnä, ettei se instababy kiinnostu ja muihin päin ei ole vilkaistukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, niin se on naisten vika, että sinä et saa. Näinhän se menee. Kun miettii minkälaiset siat ja juntit löytävät puolisoita, ilman rahaa, niin herää kysymys, että millainen sinä olet?
Lainaisitko sen kohdan jossa sanottiin sen olevan naisten vika
"Suomessa on naisten kriteerit koventuneet uikuti uikuti uikuti..."
Väitätkö sinä sitten että ne eivät ole tiukentuneet?
Entä väitätkö ettei miesten asema heikkene pariutumismarkkinoilla sitä enemmän, mitä enemmän miehiä on suhteessa naisiin?
Mihin perustuu väite että olisi tiukentunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä kysymys toi nyt oli? Meitä ainokaisia on aika paljonkin. Toiset eivät saa lapsia enempää, toiset eivät halua enempää. Mikä ihmeen pakko täällä on tehdä 2-3 lasta?
T. eri
Kun sä tajuat että sä hädin tuskin pystyt pitämään sen yhden hengissä ja seuraava raskaus saattaisi johtaa omaan hengenmenoon, niin se kummasti pistää jarrua sille alituiselle lapsenpuskemiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, niin se on naisten vika, että sinä et saa. Näinhän se menee. Kun miettii minkälaiset siat ja juntit löytävät puolisoita, ilman rahaa, niin herää kysymys, että millainen sinä olet?
No onhan se nyt näin itsekin naisena myönnettävä, että kyllä toisinaan mietin miten utopistiset kuvat muilla naisilla on tulevista kumppaneistaan. Vaativat täydellisyyttä muilta, paitsi itseltään tietysti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä väitätkö ettei miesten asema heikkene pariutumismarkkinoilla sitä enemmän, mitä enemmän miehiä on suhteessa naisiin?
Vanhemmat sukupolvet pitävät naisen löytämistä itsestäänselvyytenä. Samaan aikaan nuorempi sukupolvi törmää siihen, että pariutumismarkkinoilla 60-70% profiileista kuuluu miehille ja miesten on todella vaikea saada matcheja verrattuna naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. eri
No jos vanhemmat haluavat lapsenlapsia niin olisi kannattanut itse vääntää enemmän kuin yksi muksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. eri
Kun sä tajuat että sä hädin tuskin pystyt pitämään sen yhden hengissä ja seuraava raskaus saattaisi johtaa omaan hengenmenoon, niin se kummasti pistää jarrua sille alituiselle lapsenpuskemiselle.
Kenelle tämä vastaus on tarkoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat sukupolvet pitävät naisen löytämistä itsestäänselvyytenä. Samaan aikaan nuorempi sukupolvi törmää siihen, että pariutumismarkkinoilla 60-70% profiileista kuuluu miehille ja miesten on todella vaikea saada matcheja verrattuna naisiin.
Tästä syystä kannattaakin etsiä se kumppanin IR.
Jos olet tuollainen lapatossu, joka ei osaa edes kommunikoida edes omien vanhempiensa kanssa, niin se kyllä selittää, miksi ei naistakaan ole eikä tule.
Väsynyttä, ap, väsynyttä. Mutta sehän on viikonloppu tulossa, joten on taas aika alkaa aivopestä itseään inhoamaan naisia, ettei kirvelisi niin paljon viettää sitä taas äitinsä ikäisten mammojen kanssa vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. eri
No jos vanhemmat haluavat lapsenlapsia niin olisi kannattanut itse vääntää enemmän kuin yksi muksu.
😂😂😂 Ei kai joku oikeasti ajattele noin? Nykymaailmassa lisääntyminen ei ole yhtään sen todennäköisempää, vaikka olis kolme lasta yhden sijasta!
Vierailija kirjoitti:
Ap kuuluu etuoikeutettuun sukupuoleen ja kehtaa vielä valittaa.
Mitä jos yrittäisit valittamisen sijaan eläytyä siihen millaista naisten ja muunsukupuolisten elämä on patriarkaatin hallitsemassa yhteiskunnassa?
Voit toki kertoa miten miehet ovat etuoikeutettu sukupuoli nyky-Suomessa. Monta kertaa olen tämän kuullut, mutta perustelut ovat aina luokkaa no mutta kun 0,00001% miehistä tienaa paremmin ja uluiuli.
Ap. Olet 35v. Ne instagram-tempparinaiset on sinua 10-15 vuotta nuorempia. Silloin kun olit itse siinä iässä, ei ollut instaa eikä temppareita, joten et voi syyttää noita naisten vaatimuksista. Ei 30+ naiset keskimäärin kiinnostu mistään keskenkasvuisista tempparimiehistä, kyllä sen ikäisiä kiinnostaa ihan muut asiat. Kuten luotettavuus, vakaa toimeentulo, perhekeskeisyys. Sinkkuna on vaikka kuinka paljon tuon ikäluokan naisia, jotka haluaisivat perustaa perheen ja siihen tarvitaan kunnon mies, ei mitään luuseria tai haihattelijaa.
Ymmärrän sinua ap, olen itse nainen, jolla ollut aina sama ongelma. Minäkään en ole edes rumimmista päästä ja muuten tulen ihmisten kanssa hyvin toimeen, mutta jostain syystä miehet eivät ole ikinä olleet muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta kiinnostuneita minusta romanttisessa mielessä. Nyt yli nelikymppisenä olen vihdoin parisuhteessa, jossa asumme erillämme, mutta lasta mies ei halunnut edes minun kanssa yrittää. Sanoisin sinulle, kuten joku muu ketjun alussa, että kannattaa sanoa, että perhe olisi omakin toiveesi, siihen loppuivat utelut minun kohdalla, kun kerroin, ettei ole kumppania löytynyt tai kumppani ei halua lasta. Tsemppiä sinulle kuitenkin, miehelle aika ei ole yhtä armoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt näin itsekin naisena myönnettävä, että kyllä toisinaan mietin miten utopistiset kuvat muilla naisilla on tulevista kumppaneistaan. Vaativat täydellisyyttä muilta, paitsi itseltään tietysti...
Jokainen saa valita parinsa ihan millä perusteilla lystää. Yleensä sen kumppanin toivotaan tuovan myönteisiä asioita elämään eikä olevan riesa ja kiviriippa.