Onko kaikilla rokotetuilla iho mennyt huonoksi
Kommentit (23)
Eipä ole. Mun naamakin nuoreni 10v kun otin rokotteen.
😂😂😂😂 Ei saakeli! Mitä vielä keksitte? Kynnet sinertää? Kakka hehkuu?😂
Ei ole. Päinvastoin, iho on paljon parempi, aikuisiän akne hävisi ja iho on ihanan sileä ja kuulas. Sain sekä astran että pfizerin rokotteet.
Ei ole huonontunut iho. Vatikään olin treffeillä ja sain kehuja ulkomuodostani. Se oli yllättävää, koska en ole ikinä pitänyt itseäni viehättävänä. Teki tosi hyvää itsetunnolle. Ehkä se on niin että toiset puhkeaa kukkaan vasta kolmenkympin jälkeen.
mRNAn uusi teknologia tuottaa jopa 33% sileämmän ihon ja silottaa rypyt sekä piilottaa ensimmäiset harmaat ja pelastaa kaksi viimeistä senttiä. Kliinisesti testattu!
Mulla alkoi herpes oireilemaan..varmaan rokote laukaisi jonkun stressireaktion. No, virus ku virus.
No, ei. Silloinhan näkisi naamasta, onko henkilö rokotettu. Toisaaltahan voisi olla kätevääkin, että yhdellä silmäyksellä tietäisi lähimmäisestä, onko hän rokotettu vai ei.
Minä sain sitten sen aikuisiänaknen ja runsaat kuukautiset , ennen sileä kuiva iho, nyt rasvainen ja täynnä näppyjä, jopa pientä parran kasvua. Palasin kolmekymmentä vuotta taaksepäin. Terv. Viisikymppinen parrakas-nainen ja murrosiässä.
Saattaa tietysti johtua muustakin mutta ajallisesti tuo puhkeaminen osuu 3 päivää ensimmäisen rokotuksen jälkeen. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkoi herpes oireilemaan..varmaan rokote laukaisi jonkun stressireaktion. No, virus ku virus.
Mullakin tuli 2. rokotteen jälkeen tosi paljon aftoja, 3-4 yhtäaikaa suuhun. Vaikka käytin samaa herkille tarkoitettua hammastahnaa kuin ennenkin.
Mutta kasvojen iho oikeasti tuli paremmaksi, ei ole vitsi.
Vaikea sanoa, liittyvätkö nämä asiat toisiinsa vai ei, mutta näin on mennyt. Myös hiukset ovat tuuhentuneet ja kasvavat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain sitten sen aikuisiänaknen ja runsaat kuukautiset , ennen sileä kuiva iho, nyt rasvainen ja täynnä näppyjä, jopa pientä parran kasvua. Palasin kolmekymmentä vuotta taaksepäin. Terv. Viisikymppinen parrakas-nainen ja murrosiässä.
Saattaa tietysti johtua muustakin mutta ajallisesti tuo puhkeaminen osuu 3 päivää ensimmäisen rokotuksen jälkeen. 🤔
Sulla alkaa vaihdevuodet, ihan normaalia 5-kymppisellä.
Ja varmaan tippuri ja kuppa ynnä muut sp-taudit riehahtivat täyteen kukoistukseen ja hiv levisi rokotteen mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuosien oireet, ihon kuivuminen, kuukautisten väheneminen/osittainen poisjäänti, karvoituksen väheneminen. 🤔
Mun 13cm kasvoi 16-senttiseksi :)
Odotan jo innolla kolmatta rokotetta
Joo, kaunistuttiin koko perhe entisestään
ei hulta keskusta tukee on päätös mikä lie. miten puolue voi ajaa itsensä ja aatteensa noin alas. litran mitalla tarjottiin nyt jos saavat tissistä imeä silloin tällöin kaikki käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuosien oireet, ihon kuivuminen, kuukautisten väheneminen/osittainen poisjäänti, karvoituksen väheneminen. 🤔
Vaihdevuosissa karvoitus vähenee sieltä, missä sitä ennen on ollut, ja lisääntyy siellä, missä sitä ei ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ja varmaan tippuri ja kuppa ynnä muut sp-taudit riehahtivat täyteen kukoistukseen ja hiv levisi rokotteen mukana.
Hiv:in diagnoosista on jo 40 vuotta, vieläkään siihen ei ole rokotetta. Koronarokote tuli vuodessa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiv:in diagnoosista on jo 40 vuotta, vieläkään siihen ei ole rokotetta. Koronarokote tuli vuodessa…
Koska erilaisia rokotteita erilaisiin koronaviruksiin on ollut vuosikymmeniä, niin tietoa on ollut ihan eri tavalla kuin (silloin joskus)täysin uuteen hi-virukseen.
Höpö,höpö.