Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen läski ja ihmiset sanoo usein et tuu kävelemään

Vierailija
23.09.2021 |

Ja joka päivä. Mee kävelemään. Kyllä tekee mahdottoman hyvää kävellä. Tajuan että kyse on piilo kettuilusta ja toiveena mun laihtuminen. Eihän ne muuten tota kävelyä jankkais. Sanoin jämäkästi että sori vaan mä en ole nyt laihduttamassa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä voit korvata ne menetetyt kalorit syömällä enemmän, jos et halua laihduttaa. Ehkäpä kaverit vaan haluaisivat sinut mukaan?

Vierailija
2/14 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillipöllö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kyllä milloin on kyse pelkästä mukaan haluamisesta. Ja tää ei ole sitä .

Vierailija
4/14 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne haluis et oot paremmassa kunnossa, eikä sitä että laihdut.

Niinkun joku jo sano et aina voit syödä enemmän ettet laihdu.

Kunto silti paranisi ja ehkä mielialakin, vaikutat aika negatiiviselta ja tulkitset muiden ystävyydenkin negatiivisen kautta.

Vierailija
5/14 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisivat mieluimmin sipsiä ja sidukkaa. ap

Vierailija
6/14 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, mä ehdotan usein kavereille, että tuu kävelemään. Mutta ehdotan tätä riippumatta ihan kavereiden painosta. Syy on se, että käyn itse kävelyillä ja se on musta mainio tapa viettää aikaa yhdessä ja vaihtaa kuulumisia. 

Joten voisiko olla, että sun kaverit vaan haluaa kävellä, olit läski tai et?

Vierailija
7/14 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kannata kävellä, saattaa laihtua. Eihän sitä kävellä muuta kuin laihduttaessa.

Vierailija
8/14 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö he sanovat sen ihan hyvyyttään. Se 10 kilometrin "pelkkä" kävely auttaa merkittävästi painonhallinnassa. Ei tarvitse ähkiä tunteja salilla tai juosta sydänkohtauksen partaalla. Onhan kävelyllä sitten muitakin edullisia vaikutuksia. 

Kunnolla ylipainoinen ei kyllä kävele mitään kymmentä kilometriä, vaan ihan varmasti liikkumattomalla alkaa ahistaa ja pistää jos mistä paikasta jo parin kilsan päästä.

Ja uskon ap:tä, kun sanoo, että pilkalla pyytävät. Onhan se toki kivaa katsoa, kun se lihava luhistuu lopullisesti siinä viidessä kilsassa. Ei ole edes terveellistä tällainen toiminta. Menee niveletkin. 

Itse olen ollut todella lihava, ja tunnistan nuo silmien pyörityksellä tehostetut "Lähde hei meidän mukaan lenkille, tai mennäänkö ruokalaan samaa matkaa, siellä on tänään JÄLKKÄRIÄKIN" -hyväntahdon letkautukset.

Vierailija
9/14 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, ap paljastukin kai sitten provoksi, sipsiä ja sidukkaa, joopa joo... -9

Vierailija
10/14 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vanha ja vaivainen mummo ja olen lenkkeillyt ma-to 34 km normiliikkumisen lisäksi.

Olen ajatellut olevani kondiksessa vielä 70v:näkin

Vierailija
11/14 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivan yhtä usein sä kerrot sen täällä.

Vierailija
12/14 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee kävelylle mutta ota suklaalevy evääksi. Siitäpähän saavat.

Vierailija
13/14 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisivat mieluimmin sipsiä ja sidukkaa. ap

Juu sidukka kyllä nyt niin tarpeen.

Vierailija
14/14 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö he sanovat sen ihan hyvyyttään. Se 10 kilometrin "pelkkä" kävely auttaa merkittävästi painonhallinnassa. Ei tarvitse ähkiä tunteja salilla tai juosta sydänkohtauksen partaalla. Onhan kävelyllä sitten muitakin edullisia vaikutuksia. 

TUO ON TÄYTTÄ PASKAA!

Kävelin vuosikaudet päivittäin 10 km ja hyötyliikunta lisäksi. Silti olin pullea. Kävelyharrastuksestani tietämättömät ihmiset luulivat minun silti olevan täysin liikkumaton. Enää en harrasta minkäänlaista liikuntaa. PISTE. Ei liikunnanharrastaminen tee kenestäkään yhtään sen parempaa ihmistä. Ihan samalla tavalla ihmiset minua haukkuvat, ei liikunnanharrastaminen vaikuta siihen yhtään mitään!