Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prismassa joulusuklaat yms tänään 23.9

Vierailija
23.09.2021 |

Miksi näin aikaisin??

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joulusuklaa eroaa muusta suklaasta? Kääreessä joulupukin ja poron kuvia mutta sisältö samaa kuin aina?

Vierailija
22/45 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks nuo oo jo pilalla jouluna? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähikaupassa oli jo viime viikolla esillä. Ei mua haittaa, ei niitä oo pakko ostaa.

Vierailija
24/45 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä alkaa. Eikö itsekuri riitä vai miksi se on aina niin iso ongelma?

En syö mitään karkkia.

Ap

Mitä se tähän se kuuluu?

Suuret joukot suomalaisia ostaa kuitenkin erilaisen määrän makeisa ja suklaita.

Muutamat yksittäiset ihmiset, jotka eivät sokeria käytä, ovat aivan hyttysen pieru Atlantin suuressa valtameressä, verratuna siihen, miten paljon suklaata ja karamelleja Suomessakin syödään, erityisesti juhla-aikona.

Typerä kiviaikavarvas

Vierailija
25/45 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asioi prismassa. Olen k- kaupan asiakas ja saan ostoksistani plussaa ja tyytyväinen olen.

Vierailija
26/45 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia joskus kyllä on mukava syödä. Sekin on ihan mukavaa kun on Prisma. Olispa Anttla vielä, eikä olisi Tokmannia. Anttila oli kunnon kauppa. Stockmann oli ennen myös kivaa.

Vierailija
27/45 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kammottava on se näky, kun ihraisa ämmä ahmii suklaata ruskea kuola valuen.

Niin on. Näillä joulusuklailla ei ainakaan vähennetä vallitsevaa ylipaino-ongelmaa.

Vierailija
28/45 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkkia joskus kyllä on mukava syödä. Sekin on ihan mukavaa kun on Prisma. Olispa Anttla vielä, eikä olisi Tokmannia. Anttila oli kunnon kauppa. Stockmann oli ennen myös kivaa.

Itse kukin voi syyttää itseään, kun juoksi halvan krääsän perässä. Laatukaupat kaatuu. Populistiset halpakaupat jyllää.

Vierailija
29/45 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavat ihraläjä-ämmät voi ahtaa itsensä täyteen jo syyskuusta lähtien jo syyskuusta lähtien ruskealla joulurasvalla. Sitten itkeä vollottavat ja uhriutuvat, kun kukaan ei ota yhteyttä deittipalstoilla. Mutta hetken mieliteot pitää saada tyydyttää, ei lihavaa ämmää kiinnosta seuraukset, eikä eritoten sekään miten tulee kuormittamaan maamme terveydenhoitojärjestelmää...

Vierailija
30/45 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/45 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavat ihraläjä-ämmät voi ahtaa itsensä täyteen jo syyskuusta lähtien jo syyskuusta lähtien ruskealla joulurasvalla. Sitten itkeä vollottavat ja uhriutuvat, kun kukaan ei ota yhteyttä deittipalstoilla. Mutta hetken mieliteot pitää saada tyydyttää, ei lihavaa ämmää kiinnosta seuraukset, eikä eritoten sekään miten tulee kuormittamaan maamme terveydenhoitojärjestelmää...

Totta....

Vierailija
32/45 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-marketissa oli Nordqvistin Joluteetä jo PE 1.10. lähtien, kuten aina ennenkin! 🎄🎅🏽

Ostan sitä aina ennen Joulua koko vuodeksi!

Vierailija
33/45 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarpeeksi ahneeksi mennään, niin joulumyynti on ympäri vuoden.

Vierailija
34/45 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jouluvalot  aina.  Ne voi laittaa  päälle  kun oikein kaamos alkaa painaa. Kyllä jouluauklaata  voi ostaa ja syödä  muulloinkin.  Itse minä  kaipaan kyllä   porkkanalaatikkoa. Toivottavasti sitä saadaan koko vuosi.

Vierailija
35/45 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten jengi jaksaa joka vuosi puhua tästä? Oikeasti? Oletteko jotenkin oudosti dementoituneita, kun tämä on JOKA vuosi yhtä järkyttävä shokki?

Vierailija
36/45 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Tokmannilla on jo joulu alkanut!

Vierailija
37/45 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on jouluvalot  aina.  Ne voi laittaa  päälle  kun oikein kaamos alkaa painaa. Kyllä jouluauklaata  voi ostaa ja syödä  muulloinkin.  Itse minä  kaipaan kyllä   porkkanalaatikkoa. Toivottavasti sitä saadaan koko vuosi.

Tänään juuri Prismasta ostin porkkanalaatikon, pannulla voissa paistettu😉nam.

Oli siellä lanttulooraakin, en tykkää siitä.

Vierailija
38/45 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostan Jouluteetä jo aikaisin syksyllä. Alkoon on tullut kaikki glögit 1.10, maistoin jo yhtä uutuutta ja kivan mausteista oli. Suklaasta en välitä, joskus pala tummaa suklaata menee kahvin kanssa.

Ei mätä joulutuotteet yhtään, ketä ärsyttää, jättäkööt ostamatta.

Vierailija
39/45 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten jengi jaksaa joka vuosi puhua tästä? Oikeasti? Oletteko jotenkin oudosti dementoituneita, kun tämä on JOKA vuosi yhtä järkyttävä shokki?

No onhan se yllättäväö, kun alkusyksystä aletaan virittelemään joulua... Tuossa hommassa ei ole muuta järkeä kauppiaan kannalta kuin että ihmiset ostavat ja mässyttävät sitä suklaata monen kuukauden ajan, koska se on "joulusuklaata".

Vierailija
40/45 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeuttajaa harmittaa aina ja kaikki