Prismassa joulusuklaat yms tänään 23.9
Kommentit (45)
Eiks nuo oo jo pilalla jouluna? :D
Meidän lähikaupassa oli jo viime viikolla esillä. Ei mua haittaa, ei niitä oo pakko ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä alkaa. Eikö itsekuri riitä vai miksi se on aina niin iso ongelma?
En syö mitään karkkia.
ApMitä se tähän se kuuluu?
Suuret joukot suomalaisia ostaa kuitenkin erilaisen määrän makeisa ja suklaita.
Muutamat yksittäiset ihmiset, jotka eivät sokeria käytä, ovat aivan hyttysen pieru Atlantin suuressa valtameressä, verratuna siihen, miten paljon suklaata ja karamelleja Suomessakin syödään, erityisesti juhla-aikona.
Typerä kiviaikavarvas
En asioi prismassa. Olen k- kaupan asiakas ja saan ostoksistani plussaa ja tyytyväinen olen.
Karkkia joskus kyllä on mukava syödä. Sekin on ihan mukavaa kun on Prisma. Olispa Anttla vielä, eikä olisi Tokmannia. Anttila oli kunnon kauppa. Stockmann oli ennen myös kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kammottava on se näky, kun ihraisa ämmä ahmii suklaata ruskea kuola valuen.
Niin on. Näillä joulusuklailla ei ainakaan vähennetä vallitsevaa ylipaino-ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Karkkia joskus kyllä on mukava syödä. Sekin on ihan mukavaa kun on Prisma. Olispa Anttla vielä, eikä olisi Tokmannia. Anttila oli kunnon kauppa. Stockmann oli ennen myös kivaa.
Itse kukin voi syyttää itseään, kun juoksi halvan krääsän perässä. Laatukaupat kaatuu. Populistiset halpakaupat jyllää.
Kuvottavat ihraläjä-ämmät voi ahtaa itsensä täyteen jo syyskuusta lähtien jo syyskuusta lähtien ruskealla joulurasvalla. Sitten itkeä vollottavat ja uhriutuvat, kun kukaan ei ota yhteyttä deittipalstoilla. Mutta hetken mieliteot pitää saada tyydyttää, ei lihavaa ämmää kiinnosta seuraukset, eikä eritoten sekään miten tulee kuormittamaan maamme terveydenhoitojärjestelmää...
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavat ihraläjä-ämmät voi ahtaa itsensä täyteen jo syyskuusta lähtien jo syyskuusta lähtien ruskealla joulurasvalla. Sitten itkeä vollottavat ja uhriutuvat, kun kukaan ei ota yhteyttä deittipalstoilla. Mutta hetken mieliteot pitää saada tyydyttää, ei lihavaa ämmää kiinnosta seuraukset, eikä eritoten sekään miten tulee kuormittamaan maamme terveydenhoitojärjestelmää...
Totta....
S-marketissa oli Nordqvistin Joluteetä jo PE 1.10. lähtien, kuten aina ennenkin! 🎄🎅🏽
Ostan sitä aina ennen Joulua koko vuodeksi!
Kun tarpeeksi ahneeksi mennään, niin joulumyynti on ympäri vuoden.
Meillä on jouluvalot aina. Ne voi laittaa päälle kun oikein kaamos alkaa painaa. Kyllä jouluauklaata voi ostaa ja syödä muulloinkin. Itse minä kaipaan kyllä porkkanalaatikkoa. Toivottavasti sitä saadaan koko vuosi.
Siis miten jengi jaksaa joka vuosi puhua tästä? Oikeasti? Oletteko jotenkin oudosti dementoituneita, kun tämä on JOKA vuosi yhtä järkyttävä shokki?
Myös Tokmannilla on jo joulu alkanut!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on jouluvalot aina. Ne voi laittaa päälle kun oikein kaamos alkaa painaa. Kyllä jouluauklaata voi ostaa ja syödä muulloinkin. Itse minä kaipaan kyllä porkkanalaatikkoa. Toivottavasti sitä saadaan koko vuosi.
Tänään juuri Prismasta ostin porkkanalaatikon, pannulla voissa paistettu😉nam.
Oli siellä lanttulooraakin, en tykkää siitä.
Minäkin ostan Jouluteetä jo aikaisin syksyllä. Alkoon on tullut kaikki glögit 1.10, maistoin jo yhtä uutuutta ja kivan mausteista oli. Suklaasta en välitä, joskus pala tummaa suklaata menee kahvin kanssa.
Ei mätä joulutuotteet yhtään, ketä ärsyttää, jättäkööt ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten jengi jaksaa joka vuosi puhua tästä? Oikeasti? Oletteko jotenkin oudosti dementoituneita, kun tämä on JOKA vuosi yhtä järkyttävä shokki?
No onhan se yllättäväö, kun alkusyksystä aletaan virittelemään joulua... Tuossa hommassa ei ole muuta järkeä kauppiaan kannalta kuin että ihmiset ostavat ja mässyttävät sitä suklaata monen kuukauden ajan, koska se on "joulusuklaata".
Ankeuttajaa harmittaa aina ja kaikki
Miten joulusuklaa eroaa muusta suklaasta? Kääreessä joulupukin ja poron kuvia mutta sisältö samaa kuin aina?