Joku nyyhkii Finnairin sivuilla saako ottaa lapsille omat ruoat koneeseen
Kun ei lentokoneen ruoka maistu. Voi jösses. Mitenhän kohdemaassa menee! Omat eväät sielläkin :)
Kommentit (33)
Tuttuni ottaa lapselleen aina omat ruoat mukaan sillä lapsi on moniallerginen tapaus.
Heh, mä jouduin tosiaan ottamaan mukaan mun lapselle vähän ruokaa ekalle reissulle mennessämme, mutta mikäpäs siinä, onneksi silloin ei kukaan ainakaan päin naamaa nauranut mulle :)
Mä otan maissinaksuja/ keksejä mukaan varmuuden varalta mutta ihan hyvin se ruoka on tähän mennessä kelvannut
voihan sinne ottaa eväät aikuisillekin. tämä vesikielto saa ihmiset luulemaan, ettei lentokonseen voi tuoda eväitä!
Kuka tahansa voi ottaa omat eväät koneeseen. Meillä aikuisillakin on aina, ne Finnairin sämpylät on aika kauheita :/
Ja laukut täynnä ruisleipää & salmiakkia!
Olen minäkin ottanut eväät mukaan lentokoneeseen. Monet kerrat.
Se annos on niin pieni, että olen aina ottanut lisäevästä mukaan.
Onhan se hyvä olla varaevästä jos ei satu tarjoilut maistumaan.
Viimeisimmän lentomatkan ruoka oli niin pahaa, ettei sitä syöneet lapset eikä aikuiset. Kyseessä ei ollut Finnairin kone. Lomakohteessa ruoka kyllä maistui oikein hyvin :)
Onneksi olin varannut lapsille pientä evästä mukaan.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:24"]
Tuttuni ottaa lapselleen aina omat ruoat mukaan sillä lapsi on moniallerginen tapaus.
[/quote]
no miten semmoisen tapauksen kanssa voi yleensäkään matkustaa ja pärjätä siellä kohteessa???
Ja näin eväitä mukanaan kantavat suomijunttimatkustajat ovat puhuneet. Ei ihme että meille nauretaan tuolla ulkomailla!
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:00"]
Ja näin eväitä mukanaan kantavat suomijunttimatkustajat ovat puhuneet. Ei ihme että meille nauretaan tuolla ulkomailla!
[/quote]
Missä ulkomailla suomalaisille nauretaan? Ja mikä on se kohdemaa, missä tarjotaan vain kuivaa sämpylää majoneesi- tai kikhernetäytteellä?
Paljon lentäneenä voin sanoa, että ei ne eväät suomalainen keksintö ole! Jos haluat syödä maistuvaa sapuskaa, on todella otettava eväät koneeseen.
Aika monet yhtiöt eivät tarjoa lainkaan lämmintä ruokaa. Tarkoitan nyt reittilentoja. Lomamatka-pakettireissuilla asia on eri.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:00"]Ja näin eväitä mukanaan kantavat suomijunttimatkustajat ovat puhuneet. Ei ihme että meille nauretaan tuolla ulkomailla!
[/quote]
Tästä muistuikin mielee ne kaksi karibialaista mammaa pitkänmatkanlennolla. Niillä oli eväät mukana: kanaa, riisiä, papuja, makaroonia. Oli isot astiat ruokaa ja lautaset kans! Herttasia ne kaksi mammaa, piti huolen että lapset ja lapsenlapset saa tarpeeksi ruokaa, kun ei lentokoneen tarjoiluun voi luottaa. Ja ne kanat oli niitä isoja koipireisi paloja
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:45"]
Ja laukut täynnä ruisleipää & salmiakkia!
[/quote]
Ilman muuta! Kuka jaksaa olla Kanarialla 8 kuukautta ilman niitä! Mitä pilkattavaa siinä on.
Ruotsalaista Wasan näkkäriä löytyy ja Pepe - patukoita silloin tällöin. Miksi kaikki hyvä pitää jättää jos ei ole Suomessa?
Tässä tuliaisvinkki. Sininen suklaa kelpaa myös. Makkaraa täällä on Lidlissä.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:24"]
[/quote]
no miten semmoisen tapauksen kanssa voi yleensäkään matkustaa ja pärjätä siellä kohteessa???
[/quote]
No tossahan lukee, että ottaa omat ruuat mukaan!
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:00"]
[/quote]
Mistä ne ihmiset siellä ulkomailla tietää, jos mulla on mun lapselle jotain evästä mukana?
Jotkut vanhemmat menevät naurettavuuksiin lastensa kanssa. Kai sille mukulalle on laitettu matkalaukku täyteen pilttiä. Ei kai nyt missään nimessä voi syöttää vieraan maan ruokia. Voisi vaikka oppia tykkäämään uusista makuista.
Olen tyhmä, en osaa taivuttaa sanaa maku. =)