Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko voittanut joskus blogiarvonnassa?

Vierailija
10.11.2014 |

Mitä voitit? Voit kertoa myös blogin nimen tai ainakin sen, onko kyseessä suosittu/pienempi blogi.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta en moneen vuoteen. Voitin joskus eräästä kirjallisuusblogista kirjan ja sitten eräästä tosi tunnetusta lifestyle-blogista suoristusraudan.

Vierailija
2/19 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne voittotavarat jaeta kavereiden kesken ainakin jos on jonkun nuoren aloittelevan pissiksen blogista kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut pienissä ja isoissa. Mm. Oi mutsi mutsi, Nelliina...

Vierailija
4/19 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen! Voitin Saara Sarvaksen arvonnassa meikkisiveltimiä.

Vierailija
5/19 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut pienemmän blogin arvonnassa vaatekaupan lahjakortin. Irtokarvoja lattialla oli blogin nimi silloin, nyt on muuttunut enkä saa uutta nimeä päähäni.

Vierailija
6/19 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut tosi arvokkaan n, 300€ maksavan tavaran. Olin ihan ihmeissäni, sillä olin kuullut näistä jutuista, että kavereille menevät kaikki hyvät palkinnot. Kyseessä blogi, joka täälläkin mainittu. Tarkempaan en halua kertoa. Oli vielä eka kertani, kun kävin blogin sivuilla ja huomasin arvonnan. Jätin tietoni ja yllätysviesti oli viikon päästä s-postissani. Arvostan bloggaajaa, että toimi rehellisesti vaikka olisi voinut ohjata palkinnon jollekin tutulleen.

Vierailija
7/19 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä voi voittaa vaan voitot 'järjestetään' peitenimien kautta takaisin blogin pitäjälle. Tämä on yksi blogin pitäjien tapa kiertää veroja monien muiden tapojen joukosta.

Vierailija
8/19 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen voittanut kolme kertaa. Viimeisin voitto oli lokakuussa täälläkin usein mainitun blogin arvonnasta.

Vierailija
9/19 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 18:00"]

Olen voittanut tosi arvokkaan n, 300€ maksavan tavaran. Olin ihan ihmeissäni, sillä olin kuullut näistä jutuista, että kavereille menevät kaikki hyvät palkinnot. Kyseessä blogi, joka täälläkin mainittu. Tarkempaan en halua kertoa. Oli vielä eka kertani, kun kävin blogin sivuilla ja huomasin arvonnan. Jätin tietoni ja yllätysviesti oli viikon päästä s-postissani. Arvostan bloggaajaa, että toimi rehellisesti vaikka olisi voinut ohjata palkinnon jollekin tutulleen.

[/quote]

Hieno juttu, onnea!

Vierailija
10/19 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut kerran, tunnettu iso blogi, pienehkö elokuva-aiheinen palkinto.

Vierailija
11/19 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut sekä MouMoun että Nelliinan blogiarvonnoista melko arvokkaat, noin satasen, palkinnot. Näistä on aikaa 4-5 vuotta. Sattuivat vielä melko peräjälkeen niin, että minulla oli hetken aikaa ihan vääristynyt käsitys siitä, kuinka helposti blogeista voi voittaa! :) Sittemmin en ole voittanut yhdessäkään blogiarvonnassa mitään.

Vierailija
12/19 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa voitin kirjallisuusblogissa kirjan... sama blogi kyseessä molemmilla kerroilla :D Ulkomainen blogi, ei kukaan tuttu.

Vierailija
13/19 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki blogin pitäjät ovat rikollisia joiden telkien taakse saaminen on tärkeä poliittinen kysymys eduskuntavaaleissa.

Vierailija
14/19 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurailen pääasiassa ruokablogeja ja muutaman kerran olen voittanut arvonnoissa. 

Vierailija
15/19 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika O. blogista hiusvärin

Vierailija
16/19 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikan blogissa olen voittanut lahjakortin polarn o. pyretiin :) Pikkublogeista olen voittanut muutamaan kertaan jotain pientä :)

Vierailija
17/19 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexa Dagmarin blogin arvonnasta voitin kerran korvakorut!

Vierailija
18/19 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti MouMoun arvonnassa, kerran toisessa susoitussa muotiblogissa 200€ kengät ja parissa pienemmässä blogissa kosmetiikkaa ja 50€ lahjakortin kaalimatoon :D

Vierailija
19/19 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voitin kengät costumen blogissa, niiden arvo oli noin 50€ mutta olivat ihan kivat:)