Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsetko sos.kanssakäymisen jälkeen lepoa?

Vierailija
10.11.2014 |

Onko tällainen normaalia? Viihdyn kovasti ihmisten seurassa (ja olen mielestäni ihan hyvää seuraa) mutta kun pääsen esim. töiden jälkeen kotiin, ei jaksaisi sos.kanssakäymistä enää ollenkaan. Tai ystävien kanssa vietetyn baari-illan jälkeen haluaa olla muutaman päivän ihan yksin. Mies jaksaa aina ihmetellä kun haluaisin vain kotona latailla akkuja ja epäili minulla joskus jopa mielialahäiriötä, kun ensin järjestetään vaikka ystävälle vauvakutsut, jonka jälkeen haluaisin kököttää jonkin aikaa ihan yksin. :D muita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja hoitaja olen.

Vierailija
2/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samanlainen, eilen riitti aikuisen tyttären perheen vierailu, olin ihan puhki sen jälkeen. Mutta minä kyllä viihdyn paremmin itsekseni kuin seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä. Olen introvertti erakkoluonne, mutta kylläkin kiinnostunut muista ihmisistä. Olisi kiva, jos voisi olla vähän "syrjässä" ja kuunnella ja tarkkailla ihmisten välistä kanssakäymistä. Mutta kun täytyy itse osallistua siihen, se imee voimat ihan loppuun.

Vierailija
4/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haahhahh. Luin otsikosta että tarvitseeko leipoa  :))

Voishan leipominen auttaa, niinkun stressinpurkuterapiana

Vierailija
5/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ja ihan hirveästi. kokoukset ja tapaamiset ovat ihan kamalia.

Vierailija
6/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, hoitajaksi opiskelen. Introvertti ja erakkonakin viihtyisin ihan hyvin.
Harjoittelupäivien jälkeen kaipaa omaan koloon olemaan hiljaa.

Vierailija
7/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Käsittääkseni kyse on synnynnäisestä ominaisuudesta: toiset lepäävät ihmisten seurassa ja toiset - niin paljon kuin seurasta nauttivatkin - lataavat akkuja ollessaan yksin. Luultavasti sinä ja minä kuulumme siihen kymmeneen prosenttiin väestöstä, jolle yksin latautuminen on tärkeintä. Siksi tuntuu siltä, että muut eivät tajua tätä, ja kuitenkaan kyse ei ole mistään sairaudesta tai pahanlaatuisesta poikkeamasta.

Muiden ihmettelyyn auttaa yleesä asian toteaminen neutraalisti. Jos ei auta, sellaisiin ihmisiin ei kannata pahemmin uhrata paukkuja. Kaikki me ollaan erilaisia.

Vierailija
8/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset saa "seurustelusta" energiaa, minulta se syö jaksamista vaikka silloin tällöin kivaa onkin. Sosiaaliset kontaktit ja ystävyys ovat mulle silti tärkeitä juttuja vaikka en kovin usein isossa porukassa jaksakaan olla.

Minulla on ihana perhe mutta joskus olis ihanaa olla kotona päivä tai pari ihan yksin! :)

Vierailija
9/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yläkoulun opettaja. "Esiinnyn" päivittäin yli sadalle ihmiselle, joten kotona haluan olla ihan rauhassa enkä ottaa vastaan vieraita ollenkaan. Ehkä joskus lauantaina jaksan lähteä hetkeksi kyläilemään, kun ei muuten tarvitse sinä päivänä puhua kenellekään ylimääräiselle tai olla kymmenien ihmisten silmien edessä.

Vierailija
10/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen. Nytkin olen ollut jo kolme kuukautta putkeen mökillä elöinten kanssa. Ainoat ihmiskontaktit ovat kerran viikossa/kahdessa kaupassa ja kirjastossa käynti :)

Puhelinkeskustelutkin verottavat voimia :(

Kaupunkiin pitää kohta palata ja kauhulla odotan.. Työpäivän ja varsinkin viikon jälkeen olen aivan puhki ja perjantai-ilta menee horroksessa, koko viikonloppu toipuessa..

Muutenkin viihdyn kahden max kolmen hengen porukoissa parhaiten, isompi väkijoukko on jo liian hälyinen yms. Ja vaikka olisi ollut mukavaakin toipumiseen sen jälkeen todella menee oma aikansa.

Mitä monen on vaikea uskoa kun kuitenkin olen tavatessa iloinen ja puhelias :O

Vierailija
11/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ei tarvi olla edes niin sosiaalista se meno, esim jotkut lapsen harrastusryhmän joulujuhlat meluineen niin tarvii pari päivää hiljaisuutta toipumiseen. Mies onneksi tietää, niin antaa olla rauhassa ja vie muksua muihin touhuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän